Nordlandspia Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest *Gjest Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Jeg syns du skal tilby henne tingene du mener du ikke trenger selv lenger, og om hun sier nei eller kommer med en slibrig kommentar ville jeg ha sagt at du er klar over at dere kanskje ikke er perlevenner, men at du med dette hadde håpet på å forandre på det. Men er hun ikke interessert i din hjelp nå trenger hun ikke spørre deg om hjelp senere heller.. Makan til dame da gitt??? Jeg hadde blitt dritsur om svigerinnene mine hadde vært på den måten... Men jeg har heldigvis vært heldig sånn...
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Eg har litt det samme problemet". Dvs, eg kjem godt overens med svigerinna mi då, men ho er ikkje den samme planleggaren som meg, for å sei det sånn... Ho og mannen planlegg bryllup neste sommar... Veit ikkje om eg skal tørre å spørre om ho vil ha dei gamle bladene mine og sånn.. Kan kanskje forsiktig ymte frampå at eg har ein haug med bryllupsting eg ikkje veit kor eg skal gjere av, og om ho kanskje kan tenke seg å kikke gjennom det før det blir kasta? Veit verkeleg ikkje eg, vil jo ikkje prakke på henne noko heller, liksom.. Hmm..
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Hvorfor ikke bare si "jeg har en del brudeblader og sånn liggende hvis du er interessert"? Samtidig som du smiler pent. Hugger hun hodet av deg da får du trøste deg med at hun ikke har det så greit stakkars..
Nordlandspia Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
monikabrx Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Si at om hun trenger noen tips har du masse blader ol. hun kam få. Så hvis hun er interesert kan hun stikke innom å hente det. Da har du tilbudt deg, samtidig som du ikke står der med en hel bunke.. Så hvis hun vil ha dem må hun faktisk komme selv å hente dem. Da slipper du ihvertfall å høre att du "prakker" dem på a..
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Jeg ville tilbudt henne det, jeg. Det er jo snilt av deg å tenke på henne, forhåpentligvis vil hun sette pris på dette. Og hvis ikke så er hun fjern, og det er hennes problem. Hev deg over det. (Litt misunnelse og sånn ute og går her, eller? Fra hennes side, mener jeg?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå