Gå til innhold

Wolfgang Wee: 50 sexpartnere gjør en mann mer attraktiv enn 5 partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør aldri mannfolk hvor mange de har hatt sex med, så kan ikke si at det stemmer.

Anonymkode: a623f...c7f

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du spise på restaurant med 1 kunde?

Eller går du til restauranten med 500 kunder?

Anonymkode: 0d336...311

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil du spise på restaurant med 1 kunde?

Eller går du til restauranten med 500 kunder?

Anonymkode: 0d336...311

Spørsmålet gjelder selvfølgelig ikke for kvinner eller? Dårlig sammenligning.

Anonymkode: 69a61...dad

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vil du spise på restaurant med 1 kunde?

Eller går du til restauranten med 500 kunder?

Anonymkode: 0d336...311

Totalt feilslått sammenligning.. 

 

Mer riktig blir: vil jeg ha han som kanskje bærer virus som kan gi meg kreft, eller vil jeg ha han som definitivt bærer viruset som gir meg kreft? 

 

Anonymkode: 10519...f1d

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg har sett av studier sier at kvinner er bitte litt strengere på dette med CV. 

Det at slike folk som nevnt sier det dem gjør... Det handler om å fyre under enn myte om kvinner som skal brukes til å kontrollere kvinner. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Menn med 50 partnere er turnoff  for min del

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som har ligget med 50 damer er et gedigent turn-off. Hvis man er ung og har rukket å ligge med så mange så er det ikke fordi man har hatt forhold eller vært i glad i noen. Da har de bare ligget rundt med hvem som helst nesten. Det er uinteressant. Jeg vil ikke være bare enda et "notch in the belt" for en kar. Jeg vil at de faktisk skal være glad i meg og evne å ha et normalt forhold med en kvinne.

Anonymkode: 87448...f4b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wolfgang Wee, altså. :knegg: 

Synsorama for å provosere slik at det genererer oppmerksomhet? 

Litt høna eller egget. En mann som har ligger med 50 kvinner blir jo ikke attraktiv fordi han har ligget med 50 kvinner, men han har ligget med 50 kvinner fordi han er attraktiv. 

For øvrig kan man fint ha ligget med 5 kvinner og likevel være veldig attraktiv. En mann med gode verdier gjør han ikke akkurat uattraktiv...

  • Liker 8
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja antallet menn har vært med står selvfølgelig skrevet i panna på menn vi kvinner faller for. 🙄

Ikke usannsynlig at menn som opptrer slik at de tiltrekker seg kvinner tiltrekker seg kvinner. Det er temmelig logisk egentlig.

Vi kvinner skyr likevel absolutt ikke attraktive menn som har vært med få heller, fordi de har vært i langvarig forhold for eksempel. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (13 minutter siden):

Wolfgang Wee, altså. :knegg: 

Synsorama for å provosere slik at det genererer oppmerksomhet? 

Litt høna eller egget. En mann som har ligger med 50 kvinner blir jo ikke attraktiv fordi han har ligget med 50 kvinner, men han har ligget med 50 kvinner fordi han er attraktiv. 

For øvrig kan man fint ha ligget med 5 kvinner og likevel være veldig attraktiv. En mann med gode verdier gjør han ikke akkurat uattraktiv...

Ustelt langt hår, en del kilo for mye. Aldri noe seriøst forhold. Mange hundre sexpartnere. Alle kjønnssykdommer som finnes. Utrolig "attraktiv" mann... Det å ligge med mange handler i hovedsak om interesse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (27 minutter siden):

Wolfgang Wee, altså. :knegg: 

Synsorama for å provosere slik at det genererer oppmerksomhet? 

Litt høna eller egget. En mann som har ligger med 50 kvinner blir jo ikke attraktiv fordi han har ligget med 50 kvinner, men han har ligget med 50 kvinner fordi han er attraktiv. 

For øvrig kan man fint ha ligget med 5 kvinner og likevel være veldig attraktiv. En mann med gode verdier gjør han ikke akkurat uattraktiv...

Ser den, men premisset i podkasten var at dette er to menn som er like attraktive på alle andre måter.

Anonymkode: ba715...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser den, men premisset i podkasten var at dette er to menn som er like attraktive på alle andre måter.

Anonymkode: ba715...c04

Da er han med fem å foretrekke. Hbprfpr høre på Wolfgang wee når det er publisert forskning som tilsier det motsatte?

Anonymkode: 69a61...dad

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har han ikke rett. Å jeg liker ikke folk som påstår at det er et svar for alle sammen, så som straff blir han også uatraktiv i samme slengen uavhengig av hvor mange han har vært med 🤭

Anonymkode: c965c...6fe

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bombasi skrev (43 minutter siden):

Wolfgang Wee, altså. :knegg: 

Synsorama for å provosere slik at det genererer oppmerksomhet? 

Litt høna eller egget. En mann som har ligger med 50 kvinner blir jo ikke attraktiv fordi han har ligget med 50 kvinner, men han har ligget med 50 kvinner fordi han er attraktiv. 

For øvrig kan man fint ha ligget med 5 kvinner og likevel være veldig attraktiv. En mann med gode verdier gjør han ikke akkurat uattraktiv...

Ja, for om en mann har hatt 5 betyr det ikke at han ikke kunne hatt fler. Kanskje han med 50 fikk sine fordi de var drita eller måtte stor lyve til godtroende kvinner med dårlig selvtilitt som bare vil bli akseptert av noen at han er ute etter ekte kjærlighet, og han med 5 må sette mobilen på flymodus for å ikke miste kjæresten han elsker fordi kvinner er nater etter han? 

Veldig overdrevne senarioer men 😅

Anonymkode: c965c...6fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da er han med fem å foretrekke. Hbprfpr høre på Wolfgang wee når det er publisert forskning som tilsier det motsatte?

Anonymkode: 69a61...dad

Noen ganger er det morsommere å synse litt selv og høre hva folk her tenker.

Min magefølelse var nok at kvinner vil foretrekke ham med 5 partnere fordi han er mer stabil og .....normal rett og slett.

0 eller 50 reiser litt flere spørsmål. 

Anonymkode: ba715...c04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør aldri noen hvor mange de har ligget med og trenger heller ikke å vite det. Utover det så har jo kontekst litt å si. Antar en mann som har vært i flere langvarige forhold har ligget med færre.

Egentlig ikke antallet sexpartnere som gjør en mann intressant i mine øyne..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Påstanden er fra Wolfgang Wee i hans populære podkast.

Han var helt skråsikker på dette. Argumentet var at en mann med som har ligget med  50 partnere er godkjent av mange kvinner fra før. Derfor vil kvinnene foretrekke ham, om alt annet er likt.

Lignende ting er diskutert 1000 ganger på KG. men dette ble presentert som en sannhet på en podkast som titusenvis lytter til. Da er det litt interessant om det stemmer.

Jeg er mann. Jeg har mine egne tanker om dette som jeg kan avsløre senere.

Hva sier dere kvinner? Har han rett?

Anonymkode: ba715...c04

Jeg tror mannen med femti ville vært utelukket for flere om de visste antallet. Men han har noe mer iboende enn han som bare har fem, så alt annet vil nødvendigvis ikke kunne være likt da det er nødt til å være en annen grunn til at han skiller seg ut. 

Anonymkode: 4fee4...907

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...