AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Jeg (M41) er i et gryende forhold med en kvinne som er ti år yngre enn meg, og hun er så vakker at jeg ikke engang tenkte tanken på å prøve å legge an på henne da vi først møttes. Hun er objektivt sett langt over min liga. Likevel har hun vært veldig hengiven og kontaktsøkende i denne tidlige fasen av forholdet vårt. Mitt problem er at jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at dette er for godt til å være sant, og det gjør ikke underverker for selvfølelsen at jeg stadig tenker at hun er for god for meg. Blant ungdommen på internett er det veldig mye snakk om rating av attraktivitet, og at like barn liker best, og jeg har ikke kunnet unngå å få med meg litt av denne filosofien gjennom mobilskjermen. Er det i følge kommentariatet mulig å bygge noe trygt og godt om den ene parten er en «tier» og den andre en «sekser»? Anonymkode: 8d072...0f3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #2 Skrevet 30. juni 2024 Om hun er interessert i deg, så spiller det ingen rolle hvilken "level" hun er. Dessuten er attraksjon subjektivt, mulig hun er en 10er for deg men en 6er for en annen mann... Det samme gjelder jo for henne også, kanskje du er en 10er i hennes øyne. Synes ikke man skal fokusere på rating. Anonymkode: 72ef5...c1a 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Skrevet 30. juni 2024 Er det noe annet ved deg som gjør deg mer attraktiv? Økonomi, for eksempel? Anonymkode: 942bc...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #4 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det noe annet ved deg som gjør deg mer attraktiv? Økonomi, for eksempel? Anonymkode: 942bc...bbf TS her: Tja, jeg er relativt intelligent, relativt morsom, høyt utdannet og har en kurant gasjert jobb, men det har hun også. Hun behøver absolutt ingen «sugar daddy». Jeg har også to barn fra tidligere forhold som jeg har brorparten av omsorgen for, og det teller vel oftest ikke positivt. Anonymkode: 8d072...0f3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #5 Skrevet 30. juni 2024 Mulig hun er over din liga innen selvfølelse, ihvertfall. Du klarer å sabotere dette forhold kjapt om du ikke endrer tankegangen. Hun kan jo ikke akkurat bli styggere for år gjøre det lettere for deg.... Anonymkode: 13c81...4e9 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #6 Skrevet 30. juni 2024 Det er litt barnslig å være opptatt av sånn rating, og det er kanskje mer aktuelt hvis man er jevngamle. Du kan ha andre ting å by på som er attraktivt som ikke jevnaldrende har. En ting som definitivt er attraktivt er menn som er mer avslappet og mindre selvsentrert. Så legg vekk usikkerheten din, hvis hun har valgt deg er det nok en grunn til det. Anonymkode: b7a32...9a8 1
Trolltunge Skrevet 30. juni 2024 #7 Skrevet 30. juni 2024 Om du dyrker denne tanken blir det nok garantert en selvoppfylt profeti. Dette med skalering og liga har så mange faktorer og personlige preferanser at det blir tåpelig å måle seg/andre slik. 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #8 Skrevet 30. juni 2024 Jeg er langt over min manns liga utseendemessig, vi møttes da jeg var 33, han 7 år eldre. Klok, ettertenksom, velorganisert og delte min hobby. Jeg elsker ham og det har vært oss i 30 år. Å gå etter utseendet var vel noe jeg gjorde i fjortenårsalderen (og jeg fikk alle jeg ville ha i ungdommen🙃) Anonymkode: d194e...c82
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #9 Skrevet 30. juni 2024 Det spørs hva slags forhold det er snakk om. Da jeg var rundt 30, falt jeg alltid for menn 10 år eldre enn meg. Det gikk fort over, for å si det sånn Anonymkode: c4199...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå