AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Sånn før jeg hører med han hvor vi er. Så føler jeg vi er eksklusive mot hverandre. Han har sagt at det holder med ei og jeg det samme til han. Blir det feil av meg å rote med andre? Jeg vil tro han ikke ville likt det. Hvor mener dere når daten blir din og kun din? Anonymkode: 5ee04...dea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #2 Skrevet 30. juni 2024 Hvorfor vil du rote med andre? Anonymkode: cdb78...16b 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Skrevet 30. juni 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Sånn før jeg hører med han hvor vi er. Så føler jeg vi er eksklusive mot hverandre. Han har sagt at det holder med ei og jeg det samme til han. Blir det feil av meg å rote med andre? Jeg vil tro han ikke ville likt det. Hvor mener dere når daten blir din og kun din? Anonymkode: 5ee04...dea Fra første daten, hvis den skal bli aktuell. Anonymkode: 64948...834 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #4 Skrevet 30. juni 2024 Når man har tatt praten om at man er ekslusive, det er veldig dumt å bare anta ting. Anonymkode: 37d4e...5f4 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #5 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når man har tatt praten om at man er ekslusive, det er veldig dumt å bare anta ting. Anonymkode: 37d4e...5f4 Vi var i begynnelsen eklsusive, men så skjedde det noe i livet hans som gjorde at det stilnet litt mellom oss. Nå er han veldig "på" igjen men vi har ikke tatt praten igjen. Kun sagt at det er ei han vil ha om gangen så da må jegjo anta det. Anonymkode: 5ee04...dea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #6 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi var i begynnelsen eklsusive, men så skjedde det noe i livet hans som gjorde at det stilnet litt mellom oss. Nå er han veldig "på" igjen men vi har ikke tatt praten igjen. Kun sagt at det er ei han vil ha om gangen så da må jegjo anta det. Anonymkode: 5ee04...dea Det er veldig dumt å bare anta, men altså gjør som du vil. Anonymkode: 37d4e...5f4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #7 Skrevet 30. juni 2024 Fra man er enige, som dere tydeligvis er. Hadde ansett deg som «utro» Anonymkode: 32544...96c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #8 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er veldig dumt å bare anta, men altså gjør som du vil. Anonymkode: 37d4e...5f4 Jeg vil bare ikke mase😅 men ut ifra at han vil treffes og har den kontakten vi har så vil jeg tro vi er ekslusive Anonymkode: 5ee04...dea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #9 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Fra man er enige, som dere tydeligvis er. Hadde ansett deg som «utro» Anonymkode: 32544...96c Jeg treffer ingen andre. Bare avslått . Anonymkode: 5ee04...dea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #10 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg treffer ingen andre. Bare avslått . Anonymkode: 5ee04...dea Du lurer på om det er ok å rote med andre. Nei Anonymkode: 32544...96c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #11 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du lurer på om det er ok å rote med andre. Nei Anonymkode: 32544...96c Det var for å sikre meg for å aldri gjøre det. Merker heller ingen interesse for andre, bare redd for å bli såret Anonymkode: 5ee04...dea
SPOCA Skrevet 30. juni 2024 #13 Skrevet 30. juni 2024 Vi har alltid vært eksklusive. Jeg har ikke noe ønske om å rote med andre når jeg dater en jeg liker. Og jeg har kun datet de jeg virkelig har likt.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #14 Skrevet 30. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi var i begynnelsen eklsusive, men så skjedde det noe i livet hans som gjorde at det stilnet litt mellom oss. Nå er han veldig "på" igjen men vi har ikke tatt praten igjen. Kun sagt at det er ei han vil ha om gangen så da må jegjo anta det. Anonymkode: 5ee04...dea Herlig. Du er et skikkelig "catch".. 🙄 Fy f.. Jeg håper jeg aldri skal begynne å date igjen. Hsr du ryggrad så dater/roter du ikke med andre når du dater noen. Hvor vanskelig er det å skjønne dette? Anonymkode: 7f83f...3af
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #15 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herlig. Du er et skikkelig "catch".. 🙄 Fy f.. Jeg håper jeg aldri skal begynne å date igjen. Hsr du ryggrad så dater/roter du ikke med andre når du dater noen. Hvor vanskelig er det å skjønne dette? Anonymkode: 7f83f...3af Nei jeg gjør ikke det heller. Jeg håper ikke han gjør det heller. Jeg ville følt meg utro. Jeg spør om han prater med andre damer, men nei han sier han ikke gjør det. Anonymkode: 5ee04...dea
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #16 Skrevet 30. juni 2024 34 minutter siden, AnonymBruker said: Nei jeg gjør ikke det heller. Jeg håper ikke han gjør det heller. Jeg ville følt meg utro. Jeg spør om han prater med andre damer, men nei han sier han ikke gjør det. Anonymkode: 5ee04...dea Så hva er det du spør om? Eller hvorfor spør du? Anonymkode: 7f83f...3af
KaffekoppQueen Skrevet 30. juni 2024 #17 Skrevet 30. juni 2024 (endret) Møtte mannen min i juni, vi ble eksklusive i november. Vi bodde en god stund langt unna hverandre, så møttes sporadisk. Hadde kontakt daglig. Mange år siden nå da. Aner ikke hva han gjorde i mellomtiden, men jeg hadde en annen FF samtidig. Ganske sikker han hadde det og. Endret 30. juni 2024 av Ishwanvile
Grüner Skrevet 30. juni 2024 #18 Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sånn før jeg hører med han hvor vi er. Så føler jeg vi er eksklusive mot hverandre. Han har sagt at det holder med ei og jeg det samme til han. Blir det feil av meg å rote med andre? Jeg vil tro han ikke ville likt det. Hvor mener dere når daten blir din og kun din? Anonymkode: 5ee04...dea Han sier det holder med én og du sier det samme til han, og så spør du her om det er ok å rote med andre?? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå