Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pratet i flere dager med en kar jeg aldri har møtt men som jobber på samme skole som der jeg jobber.. vi har kun sett hverandre i gangene men vi ble etterhvert venner på facebook, så snapchat..

pratet mye siste uken da han ble dumpa av dama si .. samt at at  den andre exen han har barn med har slått seg vrang..prøvd å trøste han, ringtes og meldtes mye osv..  med hjerter å alt, ble plutselig stille idag… tyldigvis fått kontakt med exdama igjen….. 

måtte bare lufte hodet. 😬

Anonymkode: d26bb...cc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

en kar jeg aldri har møtt men som jobber på samme skole som der jeg jobber.. vi har kun sett hverandre i gangene men vi ble etterhvert venner på facebook, så snapchat..

Hvordan skjedde det? Addet han deg ut av det blå og du aksepterte? En kjekk kar dette altså.

Anonymkode: 8ed4c...d48

AnonymBruker
Skrevet

han addet meg for en stund tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du som er idiot som involverer deg med en kollega. Og tillegg en som har vært singel i en uke

Anonymkode: 29c1d...690

• Liker 6
  • Nyttig 2
Gjest Azarael
Skrevet (endret)

Din topic blir nok stengt på grunn av manglende informasjon i tittelen.

Endret av Azarael
AnonymBruker
Skrevet

fint at han viser tidlig hva slags fyr han er da, nå trenger du ikke bruke mer energi på han💗

Anonymkode: 6dfa3...f12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo du som er idiot som involverer deg med en kollega. Og tillegg en som har vært singel i en uke

Jeg prøvde bare å være støttende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Utenom andre steder er jobb et svært vanlig sted å treffe romantiske forbindelser, så ingen vits å hisse seg av den grunn.

Anonymkode: e8a89...6da

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Og du aksepterte, altså synes du han er tiltrekkende.

Anonymkode: 8ed4c...d48

AnonymBruker
Skrevet

Litt spesielt at han kalte dama heks til meg i går 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Og du synes han er en kjekk kar derfor aksepterte du. Du hadde aldri akseptert om han var lav, skallet og feit.

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg prøvde bare å være støttende. 

Nei, du håpte det kunne bli noe mellom dere.

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Litt spesielt at han kalte dama heks til meg i går 😂

Nei, han har hatt en krangel og vært jævlig irritert. Man kan bli irritert på mann/kone og barn å tenke de er kjerring og drittunger men det går over.

Uansett han har ikke sett noe potensiale i deg utover at du har vært hans søppelbøtte der han kan kaste alle frustrasjoner og samtidig blir "trøstet". 

Du burde jobbe med deg selv og heller se mot skikkelige menn og ikke det som er godt brukt og mer bagasje enn du har rom for.

Anonymkode: fbe8d...e1f

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

med hjerter å alt, ble plutselig stille idag… tyldigvis fått kontakt med exdama igjen….. 

Du er sur fordi du ikke fikk være med på rebound-sexen?

Anonymkode: d36dc...69d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pratet i flere dager med en kar jeg aldri har møtt men som jobber på samme skole som der jeg jobber.. vi har kun sett hverandre i gangene men vi ble etterhvert venner på facebook, så snapchat..

pratet mye siste uken da han ble dumpa av dama si .. samt at at  den andre exen han har barn med har slått seg vrang..prøvd å trøste han, ringtes og meldtes mye osv..  med hjerter å alt, ble plutselig stille idag… tyldigvis fått kontakt med exdama igjen….. 

Jeg pleier å si, ikke chat. Møt personen. Mange ser bare etter litt selskap fordi de er ensomme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...