Snufse Skrevet 17. juli #221 Del Skrevet 17. juli Er det noen som vet årets poenggrense på medisin trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #222 Del Skrevet 17. juli Kom inn på ledelse, uit som var 3. valget mitt. Men fikk «ikke kvalifisert» på de to plassene over. Søker med realkompetanse. Vil jeg få beskjed om hvorfor jeg ikke var kvalifisert? Anonymkode: b56fe...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 17. juli #223 Del Skrevet 17. juli Sykepleie vid tilbud!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grevinneqet Skrevet 17. juli #224 Del Skrevet 17. juli Venteliste på første nr 68 - kom inn på andre. Er det helt håpløst tror dere som nr 68 ? 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. juli #225 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kom inn på ledelse, uit som var 3. valget mitt. Men fikk «ikke kvalifisert» på de to plassene over. Søker med realkompetanse. Vil jeg få beskjed om hvorfor jeg ikke var kvalifisert? Anonymkode: b56fe...ed9 Kreves det spesiell arbeidserfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #226 Del Skrevet 17. juli Kom inn på førstevalget, men var 99% sikker på at jeg kom inn, så var ikke så spent 😅 Anonymkode: 631b9...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maldo Skrevet 17. juli #227 Del Skrevet 17. juli Humle Brumle skrev (1 minutt siden): Sykepleie vid tilbud!! Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #228 Del Skrevet 17. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kom inn på ledelse, uit som var 3. valget mitt. Men fikk «ikke kvalifisert» på de to plassene over. Søker med realkompetanse. Vil jeg få beskjed om hvorfor jeg ikke var kvalifisert? Anonymkode: b56fe...ed9 Hvis du ikke har nok poeng, mener jeg det kommer opp som "ikke kvalifisert" da også, men du får svarbrevet i løpet av dagen med mer informasjon Anonymkode: 9ce22...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #229 Del Skrevet 17. juli 2 minutter siden, grevinneqet said: Venteliste på første nr 68 - kom inn på andre. Er det helt håpløst tror dere som nr 68 ? 🥺 Det vil være helt umulig å si, ettersom det spørs ekstremt hvilket studie du har søkt. Anonymkode: 9ce22...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #230 Del Skrevet 17. juli Fame skrev (Akkurat nå): Kreves det spesiell arbeidserfaring? Stod bare at kravet var studiekompetanse og har ikke ikke fått brev om arbeidserfaring som jeg fikk på et annet studium. På studiekompetanse har realkompetanse pleid å være nok (med mindre de har karakterkrav, eller erfaringskrav). Anonymkode: b56fe...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #231 Del Skrevet 17. juli 1 minutt siden, grevinneqet said: Venteliste på første nr 68 - kom inn på andre. Er det helt håpløst tror dere som nr 68 ? 🥺 Kommer an på antall studieplasser osv, og om studiet overbookes eller ikke. f eks noen studier har 30 plasser, men gir tilbud til kanskje 50 stk, og fyller ikke fra venteliste - mens andre tar inn fra venteliste. Anonymkode: 4addd...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. juli #232 Del Skrevet 17. juli Humle Brumle skrev (2 minutter siden): Sykepleie vid tilbud!! "Vid" som i videreutdanning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyneshorn Skrevet 17. juli #233 Del Skrevet 17. juli Jeg har kommet in på førstevalget 😍 Lektorutdanningen hos UiO. Blir spennende da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #234 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du ikke har nok poeng, mener jeg det kommer opp som "ikke kvalifisert" da også, men du får svarbrevet i løpet av dagen med mer informasjon Anonymkode: 9ce22...aa8 Kan være minimumspoeng? For jeg får ikke lov å sette meg på venteliste. Får vente og se på svarbrevet. 😕 Anonymkode: b56fe...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #235 Del Skrevet 17. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kom inn på førstevalget, men var 99% sikker på at jeg kom inn, så var ikke så spent 😅 Anonymkode: 631b9...1a0 Samme her, hadde kun søkt på ett studie, men med 16 poeng over fjorårets grense, skulle det noe til å ikke komme inn 😅 Men hadde også fått tilbud om et annet studie via lokalt opptak, så var sikret plass til høsten uansett... Anonymkode: 9ce22...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 17. juli #236 Del Skrevet 17. juli Fame skrev (3 minutter siden): "Vid" som i videreutdanning? Nei skolen heter VID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym35445 Skrevet 17. juli #237 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kom forøvrig ikke inn på studiet. Håper at det går bedre med dere andre 🤞 Anonymkode: 0a492...398 Ååå, håper det går veien til neste år🥺❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. juli #238 Del Skrevet 17. juli Humle Brumle skrev (2 minutter siden): Nei skolen heter VID Åh Ikke hørt om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #239 Del Skrevet 17. juli 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan være minimumspoeng? For jeg får ikke lov å sette meg på venteliste. Får vente og se på svarbrevet. 😕 Anonymkode: b56fe...ed9 Har dessverre ikke noen gode svar til deg da.. Trodde man automatisk havnet på venteliste, men jeg har alltid kommet inn på førstevalgene mine (årsstudium rett etter vgs, så ble jeg syk første gangen jeg studerte til utdanningen min, og byttet nå til et universitet til nærmere hjemstedet mitt, så er tredje gangen jeg søker nå), så vet ikke 100% hvordan det fungerer 😅 Anonymkode: 9ce22...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #240 Del Skrevet 17. juli Kommer svarbrevet på epost eller inne på samordna? Hvor lang tid før det kommer? Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå