AnonymBruker Skrevet 29. juli #501 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg snakket med opptaks kontoret til UiS og det har ikke gjennomført supplering på psykologi studiet enda. Dette kan være tilfellet med andre studier også. Fikk beskjed om følge med på ventelista. Jeg står som nr. 4 på lista, men jeg har fortsatt litt håp Anonymkode: 7a4ca...bc5 Takk for informasjonen!! Det er 25 studieplasser. En bachelor I journalistikk ved UiS. Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #502 Del Skrevet 29. juli Har noen fått noe ennå? ☹️ Anonymkode: 7a4ca...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #503 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har noen fått noe ennå? ☹️ Anonymkode: 7a4ca...bc5 Nei🥲🥲 Anonymkode: 8d5da...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
McAurelius Skrevet 29. juli #504 Del Skrevet 29. juli Noen som vet hvordan det fungerer med etterfyllingsopptak. Hvordan vet de om en fortsatt ønsker plassen, skulle den bli tilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #505 Del Skrevet 29. juli Ved skolestart får skolene sendt ventelistene, så da tar de kontakt med deg dersom det blir ledige plasser Anonymkode: 82111...439 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #506 Del Skrevet 29. juli Jeg har så lyst å bli lege! Jeg har BA i barnehagelærer yrket med 30stp spes ped og 30 stp veiledning. Kan jeg komme inn på medisin? Brukes karakterene fra vgs? Hva må jeg evt ha i snitt? får jeg alderspoeng? Er 32 år. Anonymkode: ef910...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #507 Del Skrevet 29. juli Ikke noe svar enda altså... jeg følger med her for sønnen min for 1.valget. Ingen endring på ventelisten så lever i håpet at han har et lite håp om å komme inn. 💪 Anonymkode: 0381b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyymbrukeerr Skrevet 29. juli #508 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke noe svar enda altså... jeg følger med her for sønnen min for 1.valget. Ingen endring på ventelisten så lever i håpet at han har et lite håp om å komme inn. 💪 Anonymkode: 0381b...62f Hva har han søkt og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyymbrukeerr Skrevet 29. juli #509 Del Skrevet 29. juli Heller ikke fått noe :(( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #510 Del Skrevet 29. juli høst og vår har ikke bevegd seg? Eller er det bare meg? Anonymkode: a8152...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #511 Del Skrevet 29. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har så lyst å bli lege! Jeg har BA i barnehagelærer yrket med 30stp spes ped og 30 stp veiledning. Kan jeg komme inn på medisin? Brukes karakterene fra vgs? Hva må jeg evt ha i snitt? får jeg alderspoeng? Er 32 år. Anonymkode: ef910...be0 Dersom det er det som du ønsker, så er det bare å begynne og undersøke! 🙂 Men ja, som med alle studier så bruker de karakterene fra videregående og du må ha 6 i snitt for å komme inn. Det er hard konkurranse om å bli lege. 🙂 Anonymkode: 27a24...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #512 Del Skrevet 29. juli Noe nytt hos noen? Ikke bevegd seg noe her.. Anonymkode: 8d5da...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #513 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har så lyst å bli lege! Jeg har BA i barnehagelærer yrket med 30stp spes ped og 30 stp veiledning. Kan jeg komme inn på medisin? Brukes karakterene fra vgs? Hva må jeg evt ha i snitt? får jeg alderspoeng? Er 32 år. Anonymkode: ef910...be0 Hvis du skal bli lege, er vel første bud at du må lære deg å gjøre et minimum av research… Karakterene fra vgs, ja. Du får alderspoeng per i dag, men de er på vei ut. Du må ikke se på snitt, men poengsum etter ymse tilleggspoeng. Det er også krav til (real)fag fra vgs, som du muligens ikke har siden du er barnehagelærer. Anonymkode: 89d67...cc7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #514 Del Skrevet 29. juli Gikk fra nr.3 til nr.2 idag. Litt ambivalent kan man trygt seie! 🤷♂️🙈 Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #515 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gikk fra nr.3 til nr.2 idag. Litt ambivalent kan man trygt seie! 🤷♂️🙈 Anonymkode: f9f36...d2f Høst eller vår? Anonymkode: a8152...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #516 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 28.7.2024 den 20.08): Det er suppleringsopptak i morgen, ja. Står på 3.plass på min venteliste, og er veldig spent! Hva med dere andre? Er det noen som vet om det er noe håp dersom man ikke skulle komme inn i morgen? Anonymkode: f9f36...d2f Etterfyllingsopptak og folk som får tilbud i supplering men takker nei McAurelius skrev (4 timer siden): Noen som vet hvordan det fungerer med etterfyllingsopptak. Hvordan vet de om en fortsatt ønsker plassen, skulle den bli tilgjengelig? Lærestedene melder inn til opptakskontorene de studiene de ønsker å etterfylle, deretter blir det hentet fra ventelistene. Det kjøres etterfylling 2 ganger i uken den neste mnd. Anonymkode: 01177...975 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #517 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom det er det som du ønsker, så er det bare å begynne og undersøke! 🙂 Men ja, som med alle studier så bruker de karakterene fra videregående og du må ha 6 i snitt for å komme inn. Det er hard konkurranse om å bli lege. 🙂 Anonymkode: 27a24...4ba AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvis du skal bli lege, er vel første bud at du må lære deg å gjøre et minimum av research… Karakterene fra vgs, ja. Du får alderspoeng per i dag, men de er på vei ut. Du må ikke se på snitt, men poengsum etter ymse tilleggspoeng. Det er også krav til (real)fag fra vgs, som du muligens ikke har siden du er barnehagelærer. Anonymkode: 89d67...cc7 Takk for svar! research er allerede gjort men tenkte det var en finurlig bakvei jeg ikke fant 😂 hvis det var lov å gjøre seg litt dum for å få svar på det.. Mangler «bare» kjemi fra vgs, tok studiespes. Har jo 6 i snitt men mangler da realfag kjemi.. burde tenkt at drømmen er å bli lege da jeg var 16 år 🥲🥴 får ta en master så finner jeg vel ut en annen vei mot noe helt annet haha Anonymkode: ef910...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #518 Del Skrevet 29. juli 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! research er allerede gjort men tenkte det var en finurlig bakvei jeg ikke fant 😂 hvis det var lov å gjøre seg litt dum for å få svar på det.. Mangler «bare» kjemi fra vgs, tok studiespes. Har jo 6 i snitt men mangler da realfag kjemi.. burde tenkt at drømmen er å bli lege da jeg var 16 år 🥲🥴 får ta en master så finner jeg vel ut en annen vei mot noe helt annet haha Anonymkode: ef910...be0 Lag en egen tråd så får du nok gode svar. Anonymkode: 16f61...ce5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #519 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Gikk fra nr.3 til nr.2 idag. Litt ambivalent kan man trygt seie! 🤷♂️🙈 Anonymkode: f9f36...d2f Hvilket universitet? Anonymkode: 8d5da...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli #520 Del Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar! research er allerede gjort men tenkte det var en finurlig bakvei jeg ikke fant 😂 hvis det var lov å gjøre seg litt dum for å få svar på det.. Mangler «bare» kjemi fra vgs, tok studiespes. Har jo 6 i snitt men mangler da realfag kjemi.. burde tenkt at drømmen er å bli lege da jeg var 16 år 🥲🥴 får ta en master så finner jeg vel ut en annen vei mot noe helt annet haha Anonymkode: ef910...be0 Hvis du bare mangler kjemi, er det noen mulighet for at du kan ta det som privatist? Anonymkode: e8377...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå