FranklyHere Skrevet 16. juli #141 Del Skrevet 16. juli (endret) AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan man se egen poengsum noen plass før svaret kommer? Anonymkode: 623bd...304 Nei. Du ser poengsummen din i svarbrevet som du får tilsendt på samordna Endret 16. juli av FranklyHere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #142 Del Skrevet 16. juli FranklyHere skrev (2 minutter siden): Nei. Du ser poengsummen din i svarbrevet som du får tilsendt på samordna Kommer tilbudet før svarbrevet? Leste på forrige årets tråd og da fikk de ikke svarbrevet før en stund senere Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FranklyHere Skrevet 16. juli #143 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer tilbudet før svarbrevet? Leste på forrige årets tråd og da fikk de ikke svarbrevet før en stund senere Anonymkode: 07546...a8a Som regel ja. Svarbrevet kommer en stund etter, alt fra noen timer til noen dager senere. Derfor er det verdt å logge seg inn på samordna imorgen selv om man ikke har fått noe varsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #144 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmm ok, kanskje ikke alle får samtidig da, det trodde jeg.. De tidene jeg postet tidligere stemmer hvert fall overrens med når de som postet i disse trådene fikk sine beskjeder Anonymkode: 07546...a8a Jeg vet ikke om det har noe å si at jeg ikke var kvalifisert, at det var derfor jeg fikk svar kl.18?! Vet jeg er kvalifisert i år, og håper vi får svar fra 12🥰 Anonymkode: 0b215...287 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FranklyHere Skrevet 16. juli #145 Del Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke om det har noe å si at jeg ikke var kvalifisert, at det var derfor jeg fikk svar kl.18?! Vet jeg er kvalifisert i år, og håper vi får svar fra 12🥰 Anonymkode: 0b215...287 Jeg fikk svar kl 13.00 ifjor. Det varierer nok litt fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli #146 Del Skrevet 16. juli FranklyHere skrev (4 minutter siden): Som regel ja. Svarbrevet kommer en stund etter, alt fra noen timer til noen dager senere. Derfor er det verdt å logge seg inn på samordna imorgen selv om man ikke har fått noe varsel. Takk for svar, kommer det da som pdf fil inne på samordna? Eller mener du smsen/eposten? Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #147 Del Skrevet 17. juli Er det under status på min søknad svaret kommer tidlig før brevet? I år er første gang jeg får svar på samordna! Anonymkode: a3dfd...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 17. juli #148 Del Skrevet 17. juli Orker ikke vente mer 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #149 Del Skrevet 17. juli drue skrev (13 minutter siden): Orker ikke vente mer 😂 Enig! Vil har svar nå, vondt i brystet 😀 Anonymkode: 0b215...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 17. juli #150 Del Skrevet 17. juli Herregud, spyr snart kan de ikke bare legge ut svarene😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyneshorn Skrevet 17. juli #151 Del Skrevet 17. juli 17 minutter siden, Humle Brumle said: Herregud, spyr snart kan de ikke bare legge ut svarene😭 Hver gang jeg sjekker klokken og tenker, «Det må ha gått minst en time nå!», men nei, det er bare 5 minutter som har gått. 😭 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #152 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (På 16.7.2024 den 7.31): Nå klarer jeg snart ikke vente mere! Men jeg er forberedt på å søke på restplasser den 20 da karakterkrav faller bort på restplassene men ikke hovedopptak. Flere som må det? Gjelder sykepleier og lærer studiene på enkelte skoler Anonymkode: a3dfd...746 Kan vi som søker med realkompetanse også søke restplass dersom vi ikke får plass på hovedopptaket? Hvis ja; Hvordan gjøres dette, og hvordan avgjør de hvilke søkere som får restplass? Anonymkode: fd508...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #153 Del Skrevet 17. juli Er spent på deres vegne! Håper dere får drømmene oppfylt! 😊😊 selv begynner jeg snart på siste året. Anonymkode: 16f61...ce5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #154 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan vi som søker med realkompetanse også søke restplass dersom vi ikke får plass på hovedopptaket? Hvis ja; Hvordan gjøres dette, og hvordan avgjør de hvilke søkere som får restplass? Anonymkode: fd508...3ea Nei «Det blir normalt ikkje gjeve ledige studieplassar på grunnlag av realkompetanse.» https://www.samordnaopptak.no/info/soke/soke-uhg/ledige-studieplasser/ Anonymkode: b56fe...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #155 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei «Det blir normalt ikkje gjeve ledige studieplassar på grunnlag av realkompetanse.» https://www.samordnaopptak.no/info/soke/soke-uhg/ledige-studieplasser/ Anonymkode: b56fe...ed9 Takk for svar! Anonymkode: fd508...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #156 Del Skrevet 17. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei «Det blir normalt ikkje gjeve ledige studieplassar på grunnlag av realkompetanse.» https://www.samordnaopptak.no/info/soke/soke-uhg/ledige-studieplasser/ Anonymkode: b56fe...ed9 er jo en del skoler som har unntak fra mattekrav på skepleie å lærer osv. kanskje det er ville nok tilstander til at det går an hos de??? SpENT Anonymkode: 8e3c7...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #157 Del Skrevet 17. juli Svaret kan komme allerede om 30 min! Hvertfall så kommer det i løpet av de neste to timene hvis de følger samme tidspunkt som de siste 6 årene Anonymkode: 07546...a8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #158 Del Skrevet 17. juli Jeg har søkt lokalt til master i Bergen. Noen som vet om jeg også kan få svar idag? 🙈🙈 Anonymkode: f9f36...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli #159 Del Skrevet 17. juli Oi, spennende nå. En i familien min har søkt ingeniørlinje etter å ha gått påbygg i år så spent på hans vegne. Vet at han også er spent. De tar visst inn 20% av de med best snitt og tar inn nedover , som har gått påbygg så krysser fingre og tær. 🙂 Anonymkode: 0381b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
di.v Skrevet 17. juli #160 Del Skrevet 17. juli Hvor skal jeg sjekke svar, i meldingene på samordna eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå