AnonymBruker Skrevet 14. juli #81 Del Skrevet 14. juli Noen som vet tidspunkt for når svaret (forhåpentligvis) kommer 17. juli? Er det om morgenen, eller utpå dagen? Anonymkode: d1987...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #82 Del Skrevet 14. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noen som vet tidspunkt for når svaret (forhåpentligvis) kommer 17. juli? Er det om morgenen, eller utpå dagen? Anonymkode: d1987...434 Ifjor fikk jeg tilbudsbrevet 17. juli rundt kl 13.00. Men jeg vil dog tro at man kunne se hvor man kom inn, dersom man hadde logget på tidligere den dagen🤷🏻♀️ Anonymkode: a8152...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli #83 Del Skrevet 14. juli Dette er alltid den mest spennende tråden i juli! Lykke til, alle dere som venter! Anonymkode: 89d67...cc7 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #84 Del Skrevet 15. juli Jeg er altså så sjukt spent 😵 Kan ikke svaret komme i dag? 😂😅 Anonymkode: 1f09d...7c3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #85 Del Skrevet 15. juli Æææææ spennende Anonymkode: a8152...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #86 Del Skrevet 15. juli Ingen vits å logge inn flere ganger daglig før onsdag eller? 😛 Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Cornelia Skrevet 15. juli #87 Del Skrevet 15. juli (endret) Jeg har søkt sykepleie i Asker Endret 15. juli av Aurora Cornelia Feil sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #88 Del Skrevet 15. juli Aurora Cornelia skrev (23 minutter siden): Jeg har søkt sykepleie i Asker Hvor er det sykepleie utdanning i Asker? Anonymkode: 4f37b...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #89 Del Skrevet 15. juli 5 hours ago, AnonymBruker said: Ingen vits å logge inn flere ganger daglig før onsdag eller? 😛 Anonymkode: 07546...a8a Mest sannsynlig ikke, men jeg gjør det likevel. 😇 Anonymkode: 754c7...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #90 Del Skrevet 15. juli Jeg er veldig spent på svar, vil helst ha svar nå! 😀 Jeg har søkt sykepleie, ligger på 52 i ordinærkvote. Er fryktelig spent på om det holder til skolen jeg har søkt. Hva ligger dere andre på som har søkt sykepleie? Anonymkode: 0b215...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #91 Del Skrevet 15. juli Jeg har søkt et studie som hadde 44,7 i opptakskrav ifjor (ordinær kvote) og jeg har 60 konkurransepoeng (inkl alderspoeng). Jeg burde vel da være rimelig sikker på å komme inn? Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #92 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Mest sannsynlig ikke, men jeg gjør det likevel. 😇 Anonymkode: 754c7...67f Jeg også 😀😀 Anonymkode: 0b215...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #93 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har søkt et studie som hadde 44,7 i opptakskrav ifjor (ordinær kvote) og jeg har 60 konkurransepoeng (inkl alderspoeng). Jeg burde vel da være rimelig sikker på å komme inn? Anonymkode: 07546...a8a Du ligger jo langt over poengene fra i fjor, skulle jo tro at det gikk bra.. Samtidig vet man vel aldri, er det jeg blir gal av. Skulle gjerne likt å vite poengene til de andre som har søkt i år 😀 Anonymkode: 0b215...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #94 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du ligger jo langt over poengene fra i fjor, skulle jo tro at det gikk bra.. Samtidig vet man vel aldri, er det jeg blir gal av. Skulle gjerne likt å vite poengene til de andre som har søkt i år 😀 Anonymkode: 0b215...287 Ja, enig hehe. Men er det 50/50 ordinær kvote og førstegangskvote som blir tilbudt plasser? Poenggrensene for ordinær kvote er en del lavere nemlig. Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym_en Skrevet 15. juli #95 Del Skrevet 15. juli (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, enig hehe. Men er det 50/50 ordinær kvote og førstegangskvote som blir tilbudt plasser? Poenggrensene for ordinær kvote er en del lavere nemlig. Anonymkode: 07546...a8a Ja, det stemmer. Endret 15. juli av anonym_en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #96 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har søkt et studie som hadde 44,7 i opptakskrav ifjor (ordinær kvote) og jeg har 60 konkurransepoeng (inkl alderspoeng). Jeg burde vel da være rimelig sikker på å komme inn? Anonymkode: 07546...a8a Kan jeg spørre hva du har søkt? Jeg har søkt sykepleie. Anonymkode: 0b215...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #97 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan jeg spørre hva du har søkt? Jeg har søkt sykepleie. Anonymkode: 0b215...287 Har søkt barnevernspedagog studie på USN Hvilket universitet har du søkt på? Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #98 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har søkt barnevernspedagog studie på USN Hvilket universitet har du søkt på? Anonymkode: 07546...a8a Jeg har Mysen som førstevalg, og krysser virkelig fingrene for at jeg kommer inn der. Er kun 35 planlagte studieplasser og 133 som har skolen som førstevalg. Så jeg er utrolig spent.. Anonymkode: 0b215...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #99 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har Mysen som førstevalg, og krysser virkelig fingrene for at jeg kommer inn der. Er kun 35 planlagte studieplasser og 133 som har skolen som førstevalg. Så jeg er utrolig spent.. Anonymkode: 0b215...287 Skjønner at du er spent da! Lykke til, krysser fingrene for at du kommer inn! Anonymkode: 07546...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #100 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner at du er spent da! Lykke til, krysser fingrene for at du kommer inn! Anonymkode: 07546...a8a Takk det samme 🥰 Anonymkode: 0b215...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå