Gå til innhold

Fått meg kjæreste av samme skjønn, hvor mye skal jeg fortelle barna som fortsatt håper jeg og far blir sammen igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barna er fra 10-17, de vet jeg er bifil, jeg og mannen skilte oss for 4 år siden, vi har barna 50/50.. De 2 yngste på 10 og 12 har nok fortsatt litt håp om jeg og far skal bli sammen igjen,men dette skjer ikke. Han har også dame og de var vert sammen nesten 3 år nå.

Jeg og min kjæreste har datet i 7 måneder og nå føles det riktig og bli sammen for begge, hun er Lesbisk og vert skilt i 6 år og har et barn på 19, som jeg allerede har hilst på et par ganger, hun har ikke hilst på mine ennå.

Hvordan skal jeg gå frem til barna med dette og når er det riktig at hun møter dem ? faren ventet i 2 mnd før den nye dama traff barna,men jeg aner ikke hva som er vanlig, hun er bare den andre kjæresten min.

Jeg og barnefar ble sammen som 14 og 15 åringer og var sammen til vi var 34 og 35, så var sammen lenge.

er bare veldig redd 10 og 12 åring blir veldig såret siden de ønsker oss sammen igjen.

hvordan skal jeg gå frem?

Anonymkode: 5ac7d...56c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er hun skjønn?

Anonymkode: 17a1e...ca8

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er hun skjønn?

😄

Anonymkode: 3bb53...414

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjønn, beklager skrivefeilen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er hun skjønn?

men ja hun er det ❤️

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hold barna unna så lenge som mulig.

Anonymkode: e1eaf...fa1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hold barna unna så lenge som mulig.

Anonymkode: e1eaf...fa1

fordi?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

fordi?

Blandt annet for å være så sikker som det går på at det blir dere to. Det er ikke kult å introdusere en "ny forelder" til ungene også går det skeis to uker etterpå. 

Anbefaler å være kjærester minst et år før ungene blir blanda inn. Dere har jo 50/50 så all mulighet for å "leve to liv" parallellt :) 

Anonymkode: 2f0d3...893

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blandt annet for å være så sikker som det går på at det blir dere to. Det er ikke kult å introdusere en "ny forelder" til ungene også går det skeis to uker etterpå. 

Anbefaler å være kjærester minst et år før ungene blir blanda inn. Dere har jo 50/50 så all mulighet for å "leve to liv" parallellt :) 

et år er veldig lenge, far gjorde det etter 2 mnd.. Jeg vet vi blir sammen lenge, kanskje for alltid

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes du skal samle alle barna. Pg fortelle dem det på likt. Og si at du har et ønske om at de skal treffe henne. La de spørre om alt de lurer på og gi de så gode svar som mulig. Er de ikke helt klar for å møte henne ennå. La de få litt tid til å la det synke inn. Vær tydelig på at du og pappaen ikke kommer til å finne igjen hverandre og at det ikke har noe med nye kjærester å gjøre

Anonymkode: 15f75...15a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Der ee da bare tull. Dette gjør man når man føler for det. Jeg ble kjent med min bonus som venn på besøk i ca 3 mnd. Og 6 mnd etter vi ble sammen flytter jeg inn. Også pga ønske av mitt nye bonus barn. Som aldri ville jeg skulle dra hjem

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

et år er veldig lenge, far gjorde det etter 2 mnd.. Jeg vet vi blir sammen lenge, kanskje for alltid

I min verden er to måneder hinsides, ett år normalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Der ee da bare tull. Dette gjør man når man føler for det. Jeg ble kjent med min bonus som venn på besøk i ca 3 mnd. Og 6 mnd etter vi ble sammen flytter jeg inn. Også pga ønske av mitt nye bonus barn. Som aldri ville jeg skulle dra hjem

Jeg skriver ut ifra egen erfaring og egen omgangskrets, hvordan kan det da være tull?

AnonymBruker
Skrevet

Bare si rett ut til barna, at mamma har blitt lesbisk går nok helt fint nå med alt Pride styret. 

Anonymkode: 63652...659

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

I min verden er to måneder hinsides, ett år normalt.

Enig 

Anonymkode: 694f1...43a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Barna er fra 10-17, de vet jeg er bifil, jeg og mannen skilte oss for 4 år siden, vi har barna 50/50.. De 2 yngste på 10 og 12 har nok fortsatt litt håp om jeg og far skal bli sammen igjen,men dette skjer ikke. Han har også dame og de var vert sammen nesten 3 år nå.

Jeg og min kjæreste har datet i 7 måneder og nå føles det riktig og bli sammen for begge, hun er Lesbisk og vert skilt i 6 år og har et barn på 19, som jeg allerede har hilst på et par ganger, hun har ikke hilst på mine ennå.

Hvordan skal jeg gå frem til barna med dette og når er det riktig at hun møter dem ? faren ventet i 2 mnd før den nye dama traff barna,men jeg aner ikke hva som er vanlig, hun er bare den andre kjæresten min.

Jeg og barnefar ble sammen som 14 og 15 åringer og var sammen til vi var 34 og 35, så var sammen lenge.

er bare veldig redd 10 og 12 åring blir veldig såret siden de ønsker oss sammen igjen.

hvordan skal jeg gå frem?

Jeg tror at du må si til dem at du ikke er forelsket i far lengre. Og at du forstår de er lei seg over bruddet, men dere kommer ikke til å bli kjærester igjen. 

Anonymkode: 412d5...317

Skrevet

Vær ærlig, og klar for å takle eventuelle reaksjoner som måtte komme.
Ville fortalt barna om henne, men så latt det gå en liten stund til før de møtes, og forsikret meg om at barna var klare for det.  

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal barna hilse på den du dater etter bare noen måneder? Gi det minst et år, helst to, da har den første forelskelsen gjerne gitt seg og man vet mer om forholdet er liv laga på sikt. 

Ungene dine har ingen interesse av dine romantiske forhold. Vær sammen med kjæresten i de ukene du ikke har barn. 

Anonymkode: 3b19c...388

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...