Gå til innhold

Helligdagsfreden - Lovsangskor for fulle mugger med vinduene åpne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kristen menighet i byen jeg bor i synger lovsangssanger/kor for fulle mugger med vinduene åpne. Her prøver jeg å nyte en kopp kaffe fra verandaen, og klarer knapt høre meg selv tenke. De som ønsker helligdagsfred i utgangspunktet, hvorfor er det de som bråker mest? 

Innafor å ringe snuten? 

Anonymkode: c13b8...be9

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

En kristen menighet i byen jeg bor i synger lovsangssanger/kor for fulle mugger med vinduene åpne. Her prøver jeg å nyte en kopp kaffe fra verandaen, og klarer knapt høre meg selv tenke. De som ønsker helligdagsfred i utgangspunktet, hvorfor er det de som bråker mest? 

Innafor å ringe snuten? 

Anonymkode: c13b8...be9

Vent til koringa er over, og prekenen skal ta til, før du setter på Burzum.

Hvis du har mage til det.

Skrevet

Om du synes å ringe politiet og dermed forvente at de skal bruke ressurser på at det er lovsang i nabolaget.....vel da er du temmelig ego tenker jeg. Viktigere ting å bruke slike ressurser på enn noen som driver med lovsang samme hvor plagsomt det kan være. Hva med å kontakte  menigheten som har dette og spør om mulighet for dialog rundt det?

AnonymBruker
Skrevet

La de synge i fred. Slutt å vær karen.

Anonymkode: 1c312...b26

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring snuten. Hater sånne jævla jesusfolk som tror de eier hele verden 

Anonymkode: ac82f...08e

AnonymBruker
Skrevet

Så kirkesang hører ikke med på helligdagene? Nå har jeg hørt det også 😂 

Politiet?! Vi har det paradisisk her i landet i forhold til alt det grusomme som skjer i verden. Norge er også det absolutt stilleste landet jeg har vært i - og jeg har reist mye ☁️☁️☁️

Anonymkode: c0700...b50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...