Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke hatt sex etter at henne fødet vår 1 år gamle sønn..

hver gang jeg prøver å kose på kveldstid snur henne seg bare bort …

har vurdert en stund å kjøpe womanizer til henne i håp om at sex lysten skal gå opp

henne eier ingen andre sex leketøy fra før

vet at sex etter fødsel er ett problem hos flere  men nå er sønnen våres over 1 år gammel :)

tror dere dette er lurt? Eller har dere noen forslag?

Anonymkode: 93b1c...681

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med henne om det? Har du spurt hvordan det går med kroppen og underlivet etter fødselen?

Anonymkode: 7631d...d34

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du for at hun skal få lyst og overskudd da? 
Nei du kan ikke bare dumpe en womanizer i fanget hennes, hvorfor i alle dager tenker du at det vil få opp lysten hennes? 

snakk med henne! 

Anonymkode: 7620f...390

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om hun ikke har sexleketøy fra før, tror jeg det er en dum idé å begynne rett på det.... Kommunikasjon er viktig når man er i ett forhold.

Kvinnekroppen føles ikke ut som en kropp etter fødsel sier mange av de som har født. Man er rett og slett bare en fôringstasjon og noe barnet skal henge på for å komme seg imellom de første leveår.

Prat med dama di. Snakk med henne, hvordan har hun det. Hvordan føler hun kropp og hode er.

Anonymkode: cf2f5...261

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med henne! Selv var jeg så sjukt overstimulert etter to barn på kort tid, kombinert med lite søvn og en del andre ting som dukket opp, at sex ikke var interessant for meg før etter et års tid. 

Anonymkode: af780...2e7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som de andre nevner over, så må du snakke med henne. Hvis dere har hatt ett barn med kolikk eller som har krevd å være klistret til mor i flere måneder så er hun nok rimelig mett på kroppskontakt. Søvnunderskudd og mangel på egentid hjelper heller ikke på lysten. Det kan også hende at hun har det ubehagelig nedentil eller er redd for å ha sex etter fødsel. Spør henne hvordan det går, og hva hun trenger for å få opp lysten. Enten er det mer tid, mer søvn, egentid eller mindre ansvar alene for barnet. 

Anonymkode: f1142...66e

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hva gjør du for at hun skal få lyst og overskudd da? 
Nei du kan ikke bare dumpe en womanizer i fanget hennes, hvorfor i alle dager tenker du at det vil få opp lysten hennes? 

snakk med henne! 

Anonymkode: 7620f...

Endret av Viktor98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...