Gå til innhold

Har du kjøpt noe fordi en blogger eller influencer anbefalte det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva var det, i så fall? Og hva synes du om det du kjøpte, helt ærlig? 

Anonymkode: cc7c3...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt ett enormt badehåndkle på kid (180x200) fordi Elisabeth Ingebrigtsen hadde kjøpt det. Tror ikke det var spons. Men altså, elsker det. Har alltid drømt om store, deilige håndklær til å bruke ute. 

Anonymkode: 0cc7d...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri.

Slutter å følge folk på dagen de begynner å annonsere. 

Anonymkode: 30a13...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva var det, i så fall? Og hva synes du om det du kjøpte, helt ærlig? 

Anonymkode: cc7c3...619

N Ei virkelig ikke

Anonymkode: d961e...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var faktisk verdt kjøpet.

Men nå føler jeg at det er forskjell på ting de er sponset med og ting de faktisk genuint har kjøpt selv.

Sponsede varer er jeg skeptisk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på Vita i går og luktet på Nude parfyme og en bodymist som noen anbefalte - ble ikke kjøp for å si det sånn🤮😆 Blir inspirert, men det ender stort sett ikke med kjøp🤓

Anonymkode: 441ac...7f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjøpte havregrøt som Vita og Wanda annonserte for. God, men litt for søt syns jeg. Og ultraprosessert, bedre å lage egen havregrøt. 

Har også kjøpt sminkeprodukter fra Annijor, fornøyd med de. 

 

Anonymkode: b98fd...4e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, selvfølgelig! 
Massevis av ting og utfall er litt forskjellig. Kremblush istedenfor pudderblush har blitt en favoritt. Liptint også. Kremkontour derimot ble ikke like populært mest fordi jeg gidder aldri å bruke kontour. 
 

Kjøpte monstera og gulranke etter å ha sett de hos influensere. Geniale planter som tåler alt.
 

Kjøpte kunstige blomster som ser ut som ville blomster - igjen, veldig fornøyd. 
 

Kjøpte parfyme "dupe" på normal og elsker den, eneste jeg bruker nå. 
 

Dette er bare i år. :) 

Anonymkode: 0ec72...e2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang, ikke fornøyd. Kjøper av og til klær jeg ser de har på seg (uten at de har annonsert hvor de er fra) og da har jeg vært fornøyd.

Anonymkode: 69705...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, mereo said:

Ja, det var faktisk verdt kjøpet.

Men nå føler jeg at det er forskjell på ting de er sponset med og ting de faktisk genuint har kjøpt selv.

Sponsede varer er jeg skeptisk til.

Det virker logisk men det kan være motsatt. Psykologi lærer oss at vi liker litt mer ting som vi har investert i, altså ting som vi har betalt for. Reviews for ting som influensere har fått gratis kan derfor være faktisk mer ærlige.

Anonymkode: 0ec72...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke fordi en influenser anbefalte det, men jeg kjøpte fordi en influenser reklamerte for et produkt jeg ikke ante at hadde kommet til Norge. Det var et produkt jeg hadde testet i et annet land noen år tidligere, og var veldig fornøyd med.

Også kjøpte jeg Isabell Raad sitt risvann til hår, men det var heller ikke fordi hun reklamerte for det. Det var fordi jeg har hørt mye positivt om risvann, og hadde lyst til å prøve det selv.

 

 

Anonymkode: 6bcc2...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det virker logisk men det kan være motsatt. Psykologi lærer oss at vi liker litt mer ting som vi har investert i, altså ting som vi har betalt for. Reviews for ting som influensere har fått gratis kan derfor være faktisk mer ærlige.

Anonymkode: 0ec72...e2d

Men det er likevel en forskjell, det er mer troverdig når de selv legger penger i det - enn noe de får betalt for å «selge».

I tillegg tenker jeg det spiller en forskjell på om hvilken type influenser det er snakk om. 

Endret av mereo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Én gang har jeg gjort det, disse helsikes Happy Flops som skulle være som å gå på skyer! Det verste kjøpet jeg har gjort noen gang, fikk vondt fra ankler til korsrygg etter én tur gjennom huset. 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en hudkrem en influenser hadde kjøpt på et parfymeri. Hun hadde lagt ut link, men den var flere hundrelapper billigere hos blivakker. 

Anonymkode: 74e88...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opptil flere Halvor Bakke produkter, for å si det sånn😄… 

Anonymkode: ea6b8...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (3 timer siden):

Men det er likevel en forskjell, det er mer troverdig når de selv legger penger i det - enn noe de får betalt for å «selge».

I tillegg tenker jeg det spiller en forskjell på om hvilken type influenser det er snakk om. 

De får jo fortsatt rabatt selv om de kjøper selv og derfor anbefaler de det

Anonymkode: d961e...bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...