Gå til innhold

Ferie med vennegjeng, eller når flere par reiser sammen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan dere dele erfaringer, argumenter for/mot å reise sammen slik, og tips og råd det kan være greit å ha i bakhodet?

På forhånd tusen takk☺️

Anonymkode: 9fe20...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å avklare forventninger til hvor mye man skal være sammen på turen. Skal det legges opp til felles aktiviteter eller skal man dele seg i par, eller i kjønn.

Er det ok at et par drar av gårde på noe alene en dag eller flere osv. Jeg har reist med venninner og har opplevd ulike forventninger til hvor mye vi skal være sammen. Noen vil helst gå "ved siden av meg" på ferie andre synes det er greit å dele seg og gjøre ulike ting.

Og mat, standard på mat og forventninger til felles måltider. Skal det lages mat i et feriehus, bestilles mat eller skal man gå ut og spise hver dag, det siste hadde nemlig jeg ønsket. Men vet at mange ønsker å lage egen mat også. 

Har dere med barn blir det mer å avklare, er det ok m fri flyt av is eller ikke. Skal alt legges opp på barnas premisser, leggetider, masse å ta av.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan ikke forestille meg et eneste godt argument for å reise slik. Stor sjanse for uenighet rundt hvem som skal gjøre hva når, må alle gjøre det samme, skal det spleises på mat eller ikke, skal noen ha bedre rom enn andre osv. Mulig jeg er farget av ting jeg har lest på kg, for jeg hører strengt tatt sjelden eller aldri om folk som reiser på denne måten til vanlig. 

Anonymkode: d6936...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...