AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Del Skrevet 30. juni 2024 Hei Kanskje teit spørsmål men når man farger brynene med brynsfarge, skal man farge en gang eller to ganger? Altså skal man gjenta med en gang eller holder det med en gang? Anonymkode: efb3d...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #2 Del Skrevet 30. juni 2024 Jeg bruker denne forøvrig og det er kommet ny, den gamle var mye bedre og holdt lenger. https://www.blivakker.no/product/3041305?utm_campaign=pmax-brightbid-low-margin&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf5BfQNHToFL45EZIDHKKtZcd&gclid=EAIaIQobChMI15yC_LqDhwMV0S0GAB2igQnJEAQYASABEgKm0vD_BwE TS Anonymkode: efb3d...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 30. juni 2024 #3 Del Skrevet 30. juni 2024 Holder med en gang 👍 Fargen holder uansett bare i noen uker. Om du farger to ganger, antar jeg brynene kan bli mye mørkere. Jeg hadde ikke tatt sjansen på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #4 Del Skrevet 30. juni 2024 Sniff76 skrev (6 minutter siden): Holder med en gang 👍 Fargen holder uansett bare i noen uker. Om du farger to ganger, antar jeg brynene kan bli mye mørkere. Jeg hadde ikke tatt sjansen på det. Tenkte det vel men takk for at du tok deg tid til å svare 🌷 TS Anonymkode: efb3d...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå