AnonymBruker Skrevet 14. september #61 Del Skrevet 14. september Ingen kjønn smaker nydelig. Sjokoladekake smaker NYDELIG, en god middag det samme. Folk sier gjerne JA her fordi sex er nydelig og da blir man kåt av underliv,enkelt og greit. Åhhh pikken din smaker nydelig🤣🙈Ehhh nei, det smaker kåthet og sex fordi hjernen er kåt. Anonymkode: bd373...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krokrygga Skrevet 14. september #62 Del Skrevet 14. september (endret) Tror ikke det har så mye med lukt å smak, er nok mer kjemi mellom 2, vi er alltid nydusjet når vi har sex, men elsker å suge han etter samleie å han gir meg alltid orgasme nr 2 etter samleie, ingen av oss smaker eller lukter så mye men er herlig, vi smaker nok sex Endret 14. september av krokrygga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 14. september #63 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Liker i betydningen "synes den bare er deilig og tennende som del av den seksuelle opplevelsen med en naken kvinne"? Ja, absolutt. Liker i betydningen "skulle gjerne hatt den på norgesglass og sniffet den i meg ved enhver tenkelig anledning fordi det er verdens aller beste duft"? Nei, på ingen måte. Anonymkode: cf623...1d2 ... potetgull med fittesmak. Det var jo en greie for en stund siden. Nei, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 14. september #64 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 15.09): Jepp lurer 😂 Anonymkode: db69b...9f2 Det er fullt mulig å skrive ordet FITTE her på sexforumet. Trenger ikke maskere eller sensuere her. Fitte, pikk, sæd, knulle, pule, anal, suging, pupper, pung... går helt greit liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 14. september #65 Del Skrevet 14. september Elsker det😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 15. september #66 Del Skrevet 15. september (endret) AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 3.08): Ved normal hygiene lukter det godt. De som bare vasker med vann lukter stramt og stygt, gjelder begge kjønn. Anonymkode: b42fe...b91 Og du vet jo selvfølgelig at hvis en kvinne bruker såpe nedentil, så bare forsterker det lukta, ikke sant? Man skal faktisk ikke bruke såpe nedentil, fordi det forstyrrer ph balansen. Hva trodde du? At vi kvinner pøser på med Lano og Palmolive der nede??? Da hadde det blitt god lukt, tenker jeg. For ikke å snakke om den sviende følelsen som ville kommet etterpå, mmmmm, da snakker vi " nytelse " du. Man skal faktisk BARE bruke vann, evt en mild intimvask, for de som tåler det. Endret 15. september av MegJa Justert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #67 Del Skrevet 15. september Synes synet er bedre enn smaken 💕 Anonymkode: 6f369...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 15. september #68 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ingen kjønn smaker nydelig. Sjokoladekake smaker NYDELIG, en god middag det samme. Folk sier gjerne JA her fordi sex er nydelig og da blir man kåt av underliv,enkelt og greit. Åhhh pikken din smaker nydelig🤣🙈Ehhh nei, det smaker kåthet og sex fordi hjernen er kåt. Anonymkode: bd373...0db Du vet at noen faktisk kan like smaken? Det er jo ikke slik at jeg vil spise mat som smaker fitte, men jeg har vært med partnere som jeg har elsket lukten til. Liker å lukte dem resten av dagen etter sex med dem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #69 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 15.09): Jepp lurer 😂 Anonymkode: db69b...9f2 jepp. Til min kones frustrasjon Anonymkode: 65309...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 15. september #70 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ingen kjønn smaker nydelig. Sjokoladekake smaker NYDELIG, en god middag det samme. Folk sier gjerne JA her fordi sex er nydelig og da blir man kåt av underliv,enkelt og greit. Åhhh pikken din smaker nydelig🤣🙈Ehhh nei, det smaker kåthet og sex fordi hjernen er kåt. Anonymkode: bd373...0db Jeg liker smaken av fitte. Jeg har alltid spist min egen sæd, og liker smaken av sæd. Jeg skal ærlig innrømme at jeg liker smaken av mange andre rare ting, så jeg er kansje spesiell, men ja, man kan faktisk like smaken av kjønnssafter på samme måte som man liker en god middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #71 Del Skrevet 15. september Liker lukten og smaken, ja. Så lenge det er velstelt der nede. Anonymkode: d3b95...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #72 Del Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 30.6.2024 den 15.09): Jepp lurer 😂 Anonymkode: db69b...9f2 JA!!! Det tenner meg. Det tenner meg nesten mest av alt! Anonymkode: 5a323...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 16. september #73 Del Skrevet 16. september Kom til å tenke på det gamle ordtaket: Fitte er godt , men ikke på maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #74 Del Skrevet 16. september Jo, jeg nyter lukta og smaken av musa dama, men akkurat overskriften var litt turnoff. Får liksom assosiasjoner til navnløse fitter som lukter gammel svette. Anonymkode: d39e4...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå