Gå til innhold

Liker menn lukten av f***e?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, lukter helt ok. Er ikke det som er tenningen 😂

Anonymkode: d9b38...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Både ja og nei.Gammel svett dås er ikke min favoritt.

Anonymkode: 4b53d...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ved normal hygiene lukter det godt. De som bare vasker med vann lukter stramt og stygt, gjelder begge kjønn.

Anonymkode: b42fe...b91

Man skal jo strengt tatt ikke vaske med noe annet enn vann. Såpe er som kjent uheldig for PH verdien til kjønn. 

Anonymkode: 6533d...b25

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det gjør jeg ikke, men jeg bryr meg heller ikke.

Anonymkode: 92518...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, særlig etter 2-3 dager uten dusj. Lukter og smaker best da.

Anonymkode: 15764...536

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Man skal jo strengt tatt ikke vaske med noe annet enn vann. Såpe er som kjent uheldig for PH verdien til kjønn. 

Jeg kan ikke bruke underlivssåpe under forhuden, huden er for sensitiv til det.

Anonymkode: d3b95...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett hvor godt dama har vasket seg så hender det seg at hun har utflod, og den kan være ganske så syrlig både på lukt og smak. Dessverre 

Anonymkode: 5bf81...111

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Inni ja. Det er slimhinner som ikke skal vaskes med såpe. Dvs mellom kjønnslepper osv som ikke er slimhinne vasker man selvsagt med såpe! 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Uansett hvor godt dama har vasket seg så hender det seg at hun har utflod, og den kan være ganske så syrlig både på lukt og smak. Dessverre 

Lite sannsynlig at dama «har utflod» mens du slikker altså. Da er det heller at hun blir våt og kåt! 

Anonymkode: 1c08e...61e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at en normalt ren fitte lukter og smaker godt. Det lukter og smaker kåthet; det lukter og smaker sex. Jeg blir tent av dem og blir kåt selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Inni ja. Det er slimhinner som ikke skal vaskes med såpe. Dvs mellom kjønnslepper osv som ikke er slimhinne vasker man selvsagt med såpe! 

Lite sannsynlig at dama «har utflod» mens du slikker altså. Da er det heller at hun blir våt og kåt! 

Anonymkode: 1c08e...61e

Utflod på kuken er ikke noe nytt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke? Men alle de mennene jeg har vært sammen med har sagt jeg smaker og lukter godt (jeg har vel tenkt i mitt stille sinn at de sier det til alle, men ;)).

Anonymkode: e1a6f...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes synet er mer tennende enn smaken🤔

Anonymkode: 6f369...c5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

det er vel som kuk, vi er alltid nyvasket og ren når vi har sex, men jeg suger han alltid etter samleie, han smaker forskjell når jeg har mensen, selv om jeg ikke blør. men jeg elsker smaken av han og han elsker smaken av meg

Anonymkode: 86b26...949

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid unngått å slikke ei sur fitte, men jeg velger bare kvinner som har feminime trekk. Da er det jo hun som er nøye med rensligheten og hvordan hun lukter.. Og dette er jo selvfølgelig gjensidig.. Så vi sier selvfølgelig ifra, hvis det lukter ille. Så om hun sier "Nei til sex" er svært smart og positivt👍😉

En frisk vagina trenger ikke nødvendigvis å vaskes før sex, men selvfølgelig når vi har god tid.. så vasker vi både sprekken og pikken, før sex i rent lunkent vann. Det gir jo bedre startsmak.. Og skulle det skje en kjappis.. så vasker jeg utstyret med litt spytt, og lar det renne nedover mellomstykket og til rompehullet.. "Oooh giiid som det kiler" som de sier😅

Vaskingen tar bare maks 30 sekunder, så lar jeg tunga leke litt på begge sidene, opp og rundt klitten, og kysser med vakuum som lager fantastiske kysselyder.. Tålmodig pirring tar en god stund, uviss lengde i antall minutter.

Men når jeg ser de første dråpene piple ut, og kjenner på kåtheten av hennes underlivsbevegelser.. Da klarer jeg ikke å holde ut stort lengre, jeg bare må slurpe i meg de første dråpene og smake.. Så et langt "Åååh så deilig du smaker".. Det sier jeg fordi, jeg elsker smaken og duften fra fersk og frisk underliv, men også for å gi dama den trygge bekreftelse🥰

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 3.08):

Ved normal hygiene lukter det godt. De som bare vasker med vann lukter stramt og stygt, gjelder begge kjønn.

Anonymkode: b42fe...b91

Vasker stort sett kun med vann og  lukter ikke annet en ren fitte. Menn sier jeg lukter godt ihvertfall. 

Anonymkode: 43253...9a1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste fitter lukter ikke noe spesielt i min erfaring. Har bare vært med ei dame hvor fitta hennes lukta som et fiskemarked. Det var helt forjævlig

Anonymkode: fd588...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2024 den 18.31):

Ja 😅😅😅😅😅😅

Man skal ha utflod, det er et sunnhetstegn på at skjeden og livmoren fungerer som det skal 🙈😅

Anonymkode: 95cdb...67a

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...