Laini Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Hei;-) Hva gjør dere med make up på dagen? Jeg har jo sminket meg selv i alle år, tror ikke jeg er helt på bærtur der heller da men akkurat den dagen har jeg lyst på det "lille"ekstra. Hva gjør dere andre? Jeg undersøkte en ting, å få en make up artist hjem den dagen. Jeg bor litt i fra og jeg orker ikke noe kjøring den dagen. Får og frisør "venner" hjem til meg den dagen, og sjekket derfor også hva en make up artist skulle ha. 790 kr med prøvetime og 200 kr kjøring. Altså 990 for først prøvetime og så kommer hun da hjem til meg på dagen. Syns det høres overkommelig ut!!
Gjest Fruktkake Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 Frisøren min (er stylist) og ordner både sminken og håret. Inkludert prøvetime blir det ca. 2000. (pluss tillegg for evt. farge/striper)
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Frisøren min (er stylist) og ordner både sminken og håret. Inkludert prøvetime blir det ca. 2000. (pluss tillegg for evt. farge/striper) ← Samme her.. Berre at min time berre kostar 1700,- Hehe...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 Jeg betaler 850kr for prøvetime og sminking på dagen, og med minimal reisetid for sminkedamen. Hun skal da også sminke 2xmødre og en forlover til 400kr per pers. på samme sted
lil Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Jeg lurte på å ta et makeup kurs, 1,5 time til 700 kr. Da lærer jeg å legge min egen makeup. Betaler 12-1800 hos frisør, 200 kr ekstra for sminke. Men da er det "bare" frisør som sminker. Syntes 990 hørtes overkommelig ut jeg
-Tone- Skrevet 15. februar 2006 #6 Skrevet 15. februar 2006 Jeg skal sminke meg selv tror jeg. Syns jeg er flink til å sminke meg, så gidder ikke bruker penger på det. Men kommer til å investere i en del ny sminke da, litt skikkelige varer, som jeg også kan bruke senere...
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 15. februar 2006 #7 Skrevet 15. februar 2006 Jeg får min vakre venninne til å gjøre det, og håper hun får meg like vakker Investerer i litt god sminke først, da. Tror det blir veldig koselig!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #8 Skrevet 15. februar 2006 Jeg betaler 2000 for frisør med sminke og påkledning.. på salongen da. Litt skeptisk til at andre sminker meg.. men... de er vel flinke får jeg tro. Tror kanskje jeg vil legge mascaraen selv forresten, er best på det selv vanligvis. Har fundert på løsøyevipper også, for å få det lille ekstra.. men vet ikke helt.. sitter de hele dagen? Det er jo veldig pent hvis de er satt på skikkelig, slik de ser naturllige ut.
Laini Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2006 Til håret har vi ordnet det sånn at niesen til min kjære er firsør lærling og kjempe flink sammen med en venninne ordner hun håret mitt den dagen hjemme hos meg. De tar også hår til brudepikene og ellers om noen av de som er tilstedet ønsker å få fikset på frisyren. Så her sparer jeg jo litt da selv om jeg skal betale dem litt, tenkte dermed å unne meg / oss en Make Up artist hjem også;-) 990 inkl prøvetime og reising blir sikkert ikke så dumt! Ser for meg at den dagen med forbredelser blir utrolig fin!! Kun oss "jentene" samlet med dill og dall. Vielsen er ikke før 16 så vi har god tid til alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå