Olivia Skrevet 13. november 2002 #1 Del Skrevet 13. november 2002 jeg er tyrkisk pepper "Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. " macho?? http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...002&item=194640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 13. november 2002 #2 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg kom også ut som : Tyrkisk pepper. Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 13. november 2002 #3 Del Skrevet 13. november 2002 Du kommer ut som... Tyrkisk pepper. Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. Det var litt rart, synes jeg... men kanskje det er sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 13. november 2002 #4 Del Skrevet 13. november 2002 Stiller meg litt tvilende til å måtte velge mellom fastfood ELLER pizza og taco - og alternativet var reker eller brødmat... hmm... MEN.... tarrraam: Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. Jeg tror det stemmer ganske godt faktisk - i hvert fall har jeg hørt noe lignende før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. november 2002 #5 Del Skrevet 13. november 2002 Søte bjørner...tjihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 13. november 2002 #6 Del Skrevet 13. november 2002 Du kommer ut som... Sure måner/sild. Siden du er en person som er sur omentrent hele tiden kan det være bra om du ikke var så mye rundt andre mennesker. Men du er jo god så derfor er det på en måte bra at du fins. Jaha, da vet jeg det.... :cry: Den siste setningen var jo veldig oppmuntrende må jeg si: Du er jo god så på en måte er det bra at du fins...... Jeg tror jeg går og hopper i havet først som sist :cry: .... Eller kanskje ta testen om igjen..... svare annerledes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepia Skrevet 13. november 2002 #7 Del Skrevet 13. november 2002 tyrkisk på meg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 13. november 2002 #8 Del Skrevet 13. november 2002 Okay da : Du kommer ut som... Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. I følge testen så er det gjennomsnittet med 47%, så jeg er vel ganske gjennomsnitlig av meg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 13. november 2002 #9 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg er tyrkisk peper! NAMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #10 Del Skrevet 13. november 2002 Potetgull. Sprø er det eneste ordet som passer for deg. Du er ofte litt "most" blandt de andre og det er bra at du har en passe god smak. Ja ja, sånn er nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. november 2002 #11 Del Skrevet 13. november 2002 Nei vet du hva..! :o Du kommer ut som... Sure måner/sild. Siden du er en person som er sur omentrent hele tiden kan det være bra om du ikke var så mye rundt andre mennesker. Men du er jo god så derfor er det på en måte bra at du fins. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 13. november 2002 #12 Del Skrevet 13. november 2002 Potetgull. HØ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 13. november 2002 #13 Del Skrevet 13. november 2002 ble Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. Stemmer det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. november 2002 #14 Del Skrevet 13. november 2002 Mange Tyrkiske Pepper her....; Jeg og! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 13. november 2002 #15 Del Skrevet 13. november 2002 Sjokolade. Du er like søt og god som dagen er lang. Er det noen som har problemer er du alltid der og stiller opp. Du er heller ikke dyr i drift og en ekte Nordmann kan man kalle deg. JESSS!! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. november 2002 #16 Del Skrevet 13. november 2002 Du kommer ut som... Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. november 2002 #17 Del Skrevet 13. november 2002 Søte bjørner. Søt og god er det du er. Men du kan være litt vanskelig også. Man får deg liksom ikke helt løs. Men for det har du farger over hele deg som beskriver hvordan du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. november 2002 #18 Del Skrevet 13. november 2002 Tyrkisk pepper her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2002 #19 Del Skrevet 13. november 2002 Sjokolade. Du er like søt og god som dagen er lang. Er det noen som har problemer er du alltid der og stiller opp. Du er heller ikke dyr i drift og en ekte Nordmann kan man kalle deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 13. november 2002 #20 Del Skrevet 13. november 2002 Tyrkisk pepper. Sterk og macho er det som beskriver deg. Du har en masse godhet inne i deg og og alle de som liker sterke "ting" kommer til å like deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå