Gå til innhold

Hvor ofte trener du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kommer litt an på hva som skjer og hvordan timeplanen ser ut i løpet av uka, men i snitt er jeg på senteret 3-4 ganger i uka. Noen uker blir det bare 2, men prøver å unngå at det blir så lite, da prøver jeg i hvert fall å få inn et par gåturer på minimum 10.000 skritt. En veldig god uke er jeg på senteret 6 dager, og går tur på dag 7. Trener styrke + mølle. 

Anonymkode: 0ab99...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykler til jobben, det er hverdagstreningen min, og så trener jeg styrke en gang i uka på senter. Jeg brukte å løpe og gjøre mye yoga, men dette er det jeg får plass til nå med to barn i barnehagealder. Gleder meg til de blir litt større 😅

Anonymkode: 5569b...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørger for å få minimum 10.000 skritt hver dag. Om ikke det er nok etter arbeidsdagen, så går jeg en tur.

Trener på treningssenter 3-4 ganger i uka. Romaskin og elipsemaskin. Ca 30 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som regel 3-5 dager i uka, både styrke og jogging om hverandre.

Anonymkode: ce653...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel 5 økter i uken, 3 løpeturer, 1 tung styrkeøkt og 1 økt som varierer fra skadeforebyggende styrke til løping eller ocr. Ca 7-10 timer totalt i uken, da kommer transportsykling i tillegg. Med to barn i barnehagealder og full jobb er jeg heldig som kan trene såpass mye. Men legger ca 4-5 timer igjen i helgene med både styrkeøkt og langtur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper og sykler, er kun en happy mosjonist men trener ca 4-5 ganger i uken da 3-4 løpeøkter og for tiden 1 sykkeløkt. En dag i uken har jeg ofte to økter (løp og sykkel) Trener også litt styrke hjemme. Løper med halvmaraton som mål i år, er også påmeldt en backyard ultra. Og sykkelBirken. Deltok i LøpeBirken i juni. 

Anonymkode: a52b2...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går tur stort sett hver dag men når det gjelder treningsstudio kan det bli alt fra tre til seks ganger i uken grunnet at jeg jobber turnus og innimellom har litt ubekvem arbeidstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener CrossFit. Normalt har jeg 5-6 økter i uken. 7-9 økter i perioder for så å ta treningsvolumet ned igjen en periode (deload). Ja, det er mye mer enn gjennomsnittet, men jeg elsker å trene, og jeg elsker å trene hardt! Konkurrerer av og til, men det er for det meste bare for gøy. I tillegg er dette min sosiale arena. Tar tid, men med god planlegging så går det bra. Ja, og forresten trener jeg i tillegg taekwondo to dager i uken. Selv om det høres mye ut så har jeg ingen andre fritidsaktiviteter, ser ikke TV, interesserer meg ikke for fotball og har blitt lei av å kaste bort tid på masseproduserte serier som gir meg nada. Jeg går ikke ut i helgene og drikker ikke alkohol. Så, jeg trener, jobber og er med familien.

Anonymkode: 95435...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før løpte jeg mye, men har måttet gå over til sykling pga kroniske skader. Nå trener jeg sykling og styrketrening for skadeforebyggende. Styrke to ganger i uken, og sykler tre-fire turer i uken. Holder meg til 80/20 prinsippet.

Hender jeg bytter ut en sykkeltur for fjelltur/motbakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6 ganger i uka. 2-3 styrke, 2-3 rolig langkjøringer og 1 intervall. Mer styrke om vinter og omvendt. Om vår/sommer/høst kan løpeturer bli erstattet med gåggeturer på fjellet og sykkeltur.

Anonymkode: d1c21...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmetrening 5-6 dager i uka. Trener programmer av Caroline Girvan. Føler jeg oppnår mer en de årene jeg gikk på senter og gruppetimer😊 8000-10 000 skritt cirka per dag i tillegg.

Anonymkode: 60682...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt pga jobb og treningssenteret timeplan men stort sett trener jeg dans/kondisjon to til tre ganger i uka og styrketrening én gang i uka. Nå er det sommerferie og treningssenteret sommertimeplan er helt elendig pluss at jeg skal reise bort så jeg tror det blir lite trening de kommende ukene, dessverre. 

Har en veldig aktiv jobb, så selv om jeg ikke trener er jeg mye i bevegelse og får mange skritt. Noe som også blir mye lavere i ferien, dessverre. 

Anonymkode: 0ef61...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i en eller annen form for aktivitet hver dag. Gåtur, fjelltur, sykling, løping inne eller ute. Er dårlig på styrketrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener 2-3 ganger i uken, og går tur 2 ganger i uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er tre ganger i uka, men sykdom over tid har gjort at det blir litt opp og med. Trener hjemmefra, mye fullkroppstrening og litt step (stepkasse hjemme er genialt). Har hund, så går også turer daglig. 

Anonymkode: 6d8df...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener annen hver dag, stort sett styrke og en dag i uka med joggetur.

Avvik kan forekomme,  men forsøker å holde meg til det.  Ønsker å trene mer men har full jobb og 3 unger og en mann som jobber mye overtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...