AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Del Skrevet 30. juni 2024 Hva liker du å gjøre på fritiden? Anonymkode: 3698b...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. juni 2024 #2 Del Skrevet 30. juni 2024 Jeg stopper ut reker og samler på fiskebein... Neida.... Det er litt forskjellig. Jeg er veldig glad i friluftsliv, naturen og alt som følger med det livet der. Klatring Yoga Lager vikingsmykker Bullet journal/junk journal/skriving Maling Har en del diy prosjekter Liker godt å lese bøker fra faglitteratur til krim En god serie er aldri å fornekte Har hund og driver med bruks og lydighets trening 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 30. juni 2024 #3 Del Skrevet 30. juni 2024 Jakt Fiske Turer Strikker og broderer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pernillelille Skrevet 5. juli 2024 #4 Del Skrevet 5. juli 2024 Strikke, hekle, sy, fotografere, trene og gå turer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 7. juli 2024 #5 Del Skrevet 7. juli 2024 Yoga Turer i skog og mark Trene Alt av håndarbeid Lese Hagearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #6 Del Skrevet 7. juli 2024 Grønnsakshagen Mat og drikke (lager mye fra bunnen av) Gaming og DnD, leser også fantasy Løping og sykling Det er veldig begrenset med tid jeg har til det med jobb, barn, dyr og eldre hus, men en dag… 😅 Anonymkode: 1a606...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #7 Del Skrevet 7. juli 2024 Jeg strikker, hekler, broderer, maler, leser, går turer, hører musikk og spiller i korps. Sikkert noe mer som jeg ikke kommer på også. Anonymkode: c7ae2...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #8 Del Skrevet 7. juli 2024 Tilberedning av mat Anonymkode: 4bb6d...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #9 Del Skrevet 7. juli 2024 Tegner Spiller golf Går tur Film og serier Anonymkode: 79021...260 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. juli 2024 #10 Del Skrevet 7. juli 2024 Går turer. Fotograferer. Leser. Løser kryssord. Fotball. Se serier eller filmer. Tegne og fargelegge. Høre på musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2024 #11 Del Skrevet 7. juli 2024 Strikker Trener Samler på innsjekkinger på Postkassetrimmen Stolpejakt Anonymkode: 0092d...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #12 Del Skrevet 8. juli 2024 Har vært innom det meste. Jeg spikker, syr, strikker, maler, trener hund og hest, spiller både spill på Switchen og D&D, lærer språk og instrumenter, trener, telter.. you name it! Har ikke så mange ting som er "den ene lidenskapen", jeg synes bare det er veldig gøy å bli god på mye forskjellig. Anonymkode: 08410...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #13 Del Skrevet 8. juli 2024 Fjelltur Lese Fiske Matlaging Trening Film Styre i grønnsakshagen Anonymkode: 100ed...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #14 Del Skrevet 8. juli 2024 Av hobbyer vil jeg si: Fargelegging, strikking, perlekunst. Oppussing av småmøbler, interiør og organisering. Planter og blomster. Av interesser vil jeg si: bøker, lydbøker, podkaster og lyttedokumentarer. Film, tv, serier. Musikk, konserter, festivaler og byturer med venner. Anonymkode: dd882...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 8. juli 2024 #15 Del Skrevet 8. juli 2024 trening(styrkeløft), fiske, padling, se serier, film eller dokumentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #16 Del Skrevet 8. juli 2024 Hundetrening Tur i skog og mark Geocaching Dataspill Lære språk Lese bøker Høre podcast Løpe/trene Anonymkode: 2a0f4...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 14. juli 2024 #17 Del Skrevet 14. juli 2024 Fiske Fjellturer Skogsturer Trening inne Lese Hekle, strikke, sy Lage smykker Tilbringe kvalitetstid med hundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2024 #18 Del Skrevet 14. juli 2024 Jeg syr bunad (belter, hardangersøm, bringeduk etc), strikker, syr, trener styrke og trener med hunden Anonymkode: 6fe96...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. juli 2024 #19 Del Skrevet 14. juli 2024 (endret) . Endret 1. desember 2024 av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19. juli 2024 #20 Del Skrevet 19. juli 2024 Brettspill Stolpejakt Danse swing og vals Tegne Bullet journal Slalåm Lese Skrive dikt Se på film/tv-serier Brodere Reise Lego Dataspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå