Gå til innhold

Kart på nett over Sverige og Finland som viser bensinstasjoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det kart på nett over Finland og Sverige som viser bensinstasjoner? Skal kjøre gjennom nord Sverige og nord Finland og det er jo ganske øde der. Greit å vite hvor nærmeste bensinstasjon er da av ulike grunner.

Anonymkode: d6e00...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er bilveier der, kan du vel regne med at det er bensinstasjoner og veikroer der også. Hadde kanskje ikke lagt av gårde med elbil, men diesel eller bensin går nok helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Seff skrev (1 minutt siden):

Hvis det er bilveier der, kan du vel regne med at det er bensinstasjoner og veikroer der også. Hadde kanskje ikke lagt av gårde med elbil, men diesel eller bensin går nok helt fint.

Joda, det finnes. Men langt mellom og noen ganger må man ta av fra hovedveien. Veldig greit da å vite hvor de er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk Googlemaps, sikt deg inn på området du skal kjøre gjennom og skriv bensinstasjon i søkefeltet. Trykk deretter på ‘søk i nærheten’ da kommer alle bensinstasjoner i området opp, og så kan du trykke på den enkelte for å få åpningstider. Bare husk på å ha kartet stilt inn på ‘med bil’. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Minmorsbarn skrev (29 minutter siden):

Bruk Googlemaps, sikt deg inn på området du skal kjøre gjennom og skriv bensinstasjon i søkefeltet. Trykk deretter på ‘søk i nærheten’ da kommer alle bensinstasjoner i området opp, og så kan du trykke på den enkelte for å få åpningstider. Bare husk på å ha kartet stilt inn på ‘med bil’. God tur!

Har prøv, får bare opp norske. Men er kanskje annerledes når man faktisk er på tur og får opp det som er i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har prøv, får bare opp norske. Men er kanskje annerledes når man faktisk er på tur og får opp det som er i nærheten.

Pussig, når jeg sikter meg inn på f.eks kiruna får jeg opp 10-12 bensinstasjoner. Jeg er ikke i nærheten, sitter i Oslo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Minmorsbarn skrev (21 timer siden):

Pussig, når jeg sikter meg inn på f.eks kiruna får jeg opp 10-12 bensinstasjoner. Jeg er ikke i nærheten, sitter i Oslo 

Må være noe med min app da. Får ikke opp noe som helst i Sverige eller Finland. Ikke bensinstasjoner, ikke butikker og ikke overnatting. Og SÅ øde er det da ikke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor skal du kjøre?

Hvis du kommer med kjøreruta, kan jeg muligens komme med liste over hvor du finner bensinstasjon.

Men det er ikke så øde der altså.

Anonymkode: ead8e...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...