AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Del Skrevet 30. juni 2024 Finnes det kart på nett over Finland og Sverige som viser bensinstasjoner? Skal kjøre gjennom nord Sverige og nord Finland og det er jo ganske øde der. Greit å vite hvor nærmeste bensinstasjon er da av ulike grunner. Anonymkode: d6e00...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 30. juni 2024 #2 Del Skrevet 30. juni 2024 Hvis det er bilveier der, kan du vel regne med at det er bensinstasjoner og veikroer der også. Hadde kanskje ikke lagt av gårde med elbil, men diesel eller bensin går nok helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Del Skrevet 30. juni 2024 Seff skrev (1 minutt siden): Hvis det er bilveier der, kan du vel regne med at det er bensinstasjoner og veikroer der også. Hadde kanskje ikke lagt av gårde med elbil, men diesel eller bensin går nok helt fint. Joda, det finnes. Men langt mellom og noen ganger må man ta av fra hovedveien. Veldig greit da å vite hvor de er. Anonymkode: d6e00...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 30. juni 2024 #4 Del Skrevet 30. juni 2024 Bruk Googlemaps, sikt deg inn på området du skal kjøre gjennom og skriv bensinstasjon i søkefeltet. Trykk deretter på ‘søk i nærheten’ da kommer alle bensinstasjoner i området opp, og så kan du trykke på den enkelte for å få åpningstider. Bare husk på å ha kartet stilt inn på ‘med bil’. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #5 Del Skrevet 30. juni 2024 Minmorsbarn skrev (29 minutter siden): Bruk Googlemaps, sikt deg inn på området du skal kjøre gjennom og skriv bensinstasjon i søkefeltet. Trykk deretter på ‘søk i nærheten’ da kommer alle bensinstasjoner i området opp, og så kan du trykke på den enkelte for å få åpningstider. Bare husk på å ha kartet stilt inn på ‘med bil’. God tur! Har prøv, får bare opp norske. Men er kanskje annerledes når man faktisk er på tur og får opp det som er i nærheten. Anonymkode: d6e00...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 30. juni 2024 #6 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har prøv, får bare opp norske. Men er kanskje annerledes når man faktisk er på tur og får opp det som er i nærheten. Anonymkode: d6e00...836 Pussig, når jeg sikter meg inn på f.eks kiruna får jeg opp 10-12 bensinstasjoner. Jeg er ikke i nærheten, sitter i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #7 Del Skrevet 1. juli 2024 Minmorsbarn skrev (21 timer siden): Pussig, når jeg sikter meg inn på f.eks kiruna får jeg opp 10-12 bensinstasjoner. Jeg er ikke i nærheten, sitter i Oslo Må være noe med min app da. Får ikke opp noe som helst i Sverige eller Finland. Ikke bensinstasjoner, ikke butikker og ikke overnatting. Og SÅ øde er det da ikke😂 Anonymkode: d6e00...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #8 Del Skrevet 1. juli 2024 Hvor skal du kjøre? Hvis du kommer med kjøreruta, kan jeg muligens komme med liste over hvor du finner bensinstasjon. Men det er ikke så øde der altså. Anonymkode: ead8e...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå