AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Hadde termin for noen dager siden, og har nå fått det som føles som en begynnende soppinfeksjon… kjønnsleppene er hovne og det klør og svir i området rundt. Merker ikke noe i skjeden enda heldigvis. Hadde litt canesten-krem liggende, så har smurt på det. Noen her som har født med sopp? Burde jeg kjøpt en stikkpille for sikkerhets skyld? Ser for meg at sopp under fødsel ikke akkurat gjør saken noe bedre… skal på kontroll på sykehuset i morgen, så kommer til å ta det opp da, men ville forhøre meg her i forkant hvis noen har vært i samme situasjon. Anonymkode: 87451...988
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #2 Skrevet 1. juli 2024 TS her. Oppdaterer denne tilfelle noen andre skulle lure på det samme senere. Spurte legen i dag, og fikk bekreftelse på at det ikke er noe problem å ta canesten vaginaltablett selv om jeg kan føde når som helst nå. Det er heller ikke farlig å føde med soppinfeksjon. Legen nevnte ikke noe om smitte til baby eller økt sjans for rifter, som jeg har lest litt om når jeg har Googlet. Anonymkode: 87451...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå