AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Jeg har vært på noen konserter gjennom årene og da har vi drukket alkohol. Ikke vært dritings, men drukket litt. I går var jeg edru på konsert. For en opplevelse. Fikk med meg så mye mer 🤣🤣 Kjenner at det var godt å få ei ny venninne som ikke drikker. Anonymkode: cb9f8...412 3
Phoenix Heart Skrevet 30. juni 2024 #3 Skrevet 30. juni 2024 Jeg har aldri drukket alkohol på konsert. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #4 Skrevet 30. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri drukket alkohol på konsert. Det skal ikke jeg heller gjøre mer. De vennene jeg hadde før var veldig opptatt av at vi måtte møtes mange timer før konserten for å drikke. Anonymkode: cb9f8...412 1
svartkatt Skrevet 30. juni 2024 #5 Skrevet 30. juni 2024 Har aldri sett poenget med å drikke noe særlig på konsert. Burde nesten være maxgrense der. Mange som burde gått andre steder da hovedfokuset deres blir mer alkohol, høylytt snakk, rølping, og bare en plage for de fleste, artist/band inkludert. 2
Bringebærsyltetøy Skrevet 30. juni 2024 #6 Skrevet 30. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (16 minutter siden): Jeg har aldri drukket alkohol på konsert. Ikke jeg heller. Visste ikke at det var vanlig å drikke på konsert 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #7 Skrevet 30. juni 2024 Bringebærsyltetøy skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Visste ikke at det var vanlig å drikke på konsert 🤷♀️ Det drikkes mye på konserter ja. Anonymkode: cb9f8...412 1
-Missi- Skrevet 30. juni 2024 #8 Skrevet 30. juni 2024 Jeg har nesten alltid drukket på konsert med mine veninner. Men savner nok på generelt grunnlag folk som ikke må drikke for å være sosial. En ting i 20 åra men nå i 30 åra hadde det vært fint om ikke fokuset var vors og nach🤔 Finne på aktiviteter på dagtid også som å gå tur etc. Men lettere sagt enn gjort. Så er det forskjell på 1-2 drinker og rølp og da 👍
Bigote Skrevet 30. juni 2024 #9 Skrevet 30. juni 2024 Det kommer litt an på hva lags musikk som spilles på konserten.. Det blir liksom en forskjell på hvor mye som er naturlig å drikke om man drar på hardere rock og elektronic i forhold til Bjørn Eidsvåg eller sølvguttene. Ellers skal det sies at det å miste flere sanger på å være pissetreng i dokøen aldri er optimalt heller.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #10 Skrevet 30. juni 2024 Har heler ikke drukket alkohol på konsert. Har en jeg er gift .ed som syns det er mer gøy å kunne danse swing så er mye på konserter der en kan danse til Anonymkode: 8ded7...846
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #11 Skrevet 1. juli 2024 Bringebærsyltetøy skrev (På 30.6.2024 den 12.05): Ikke jeg heller. Visste ikke at det var vanlig å drikke på konsert 🤷♀️ Da er vi på ulike konserter 😅 Jeg er for øvrig helt enig med deg, ts. Det er helt fantastisk å bare ha drukket litt eller ingenting på konsert. Nettopp fordi man får med seg så mye mer. Anonymkode: 98ac9...482
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #12 Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er vi på ulike konserter 😅 Jeg er for øvrig helt enig med deg, ts. Det er helt fantastisk å bare ha drukket litt eller ingenting på konsert. Nettopp fordi man får med seg så mye mer. Anonymkode: 98ac9...482 Eneste negative er at fulle folk irriterer meg når jeg er edru 🤣 Anonymkode: cb9f8...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå