AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #1 Skrevet 30. juni 2024 Jeg har en 9,5mnd gammel baby som jeg vanligvis samsover med. Må brått ut på reise tidligere enn jeg hadde tenkt og har ikke fått øvet på å sove i egen seng. Så nå stresser jeg litt med sovesituasjonen på tur. Hvordan gjør dere det? Man har jo ikke kontroll over f.eks hvor fast madrassen er. Anonymkode: ecec9...84f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #2 Skrevet 30. juni 2024 Når du har en så stor baby er risiko for krybbedød i praksis over. Ville samsover på reise uten å stresse over det i det hele tatt. Er de første 2 mnd de fleste babyer dør i Norge Anonymkode: 5f8dd...ece
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Skrevet 30. juni 2024 Når min ble så stor så samsov vi "overalt" også i senger som var mindre egnet til samsoving uten at jeg stresset så mye over det. Og jeg hatet egentlig å samsove fordi jeg var så redd for at det skulle skje noe, gjorde det kun fordi det var nødvendig for å få noe søvn. Men etter x måneder så var jo baby sterk og jeg var trygg på hvor rolig jeg lå hele natten. La fremdeles til rette for så trygt som mulig med feks at jeg sov med genser og dyne litt lenger ned og sovepose eller egen dyne på baby. Men sov feks i senger som var for smale eller for myke. Anonymkode: 5b229...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå