Gå til innhold

Testosteron

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Blir du mørk/depressiv/nedstemt når det nærmer seg neste injeksjon? 

Anonymkode: cdfaf...35b

Jeg startet vel med 12 ukers intervaller på injeksjonene, og merket at det ikke var optimalt med tanke på jevnt nok og høyt nok nivå. Merket dette på typiske symptomer for lavt nivå. Nedstemt, slapp, osv. 

Kuttet gradvis ned på intervaller mellom injeksjonene for å oppnå bedre nivåer og at symptomene ble borte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg har fått foreskrevet gel fra min lege og har brukt denne i 3 måneder nå, kvinne 62 år. Manglende sexlyst var grunnen til at jeg oppsøkte lege i utgangspunktet da jeg alltid har vært sexglad, og plutselig var lysten borte. Etter 11/2 måned slo gelen inn, og jeg skal si det har fått fart på sexlivet. Så dette anbefalerer jeg til andre kvinner som sliter også. Grunnene til mindre sexlyst kan jo være flere, men er du i et stabilt og godt forhold så kan dette hjelpe mye. Jeg føler meg som den kvinnen jeg en gang var; kåt og livlig, klar for sex på et blunk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember61 skrev (På 13.11.2024 den 12.32):

Jeg har fått foreskrevet gel fra min lege og har brukt denne i 3 måneder nå, kvinne 62 år. Manglende sexlyst var grunnen til at jeg oppsøkte lege i utgangspunktet da jeg alltid har vært sexglad, og plutselig var lysten borte. Etter 11/2 måned slo gelen inn, og jeg skal si det har fått fart på sexlivet. Så dette anbefalerer jeg til andre kvinner som sliter også. Grunnene til mindre sexlyst kan jo være flere, men er du i et stabilt og godt forhold så kan dette hjelpe mye. Jeg føler meg som den kvinnen jeg en gang var; kåt og livlig, klar for sex på et blunk.

Hvor mye bruker du?

Anonymkode: eb1a4...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.11.2024 den 1.02):

Hvor mye bruker du?

Anonymkode: eb1a4...e91

Jeg bruker 2-3 pump hver dag. Til å begynne med brukte jeg 4, men det ble litt for "heftig" 🤭 Jeg fordeler på mage og innside av lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember61 skrev (3 timer siden):

Jeg bruker 2-3 pump hver dag. Til å begynne med brukte jeg 4, men det ble litt for "heftig" 🤭 Jeg fordeler på mage og innside av lår.

Kvinne og 3 pump testo hver dag? Driver du med kjønnsskifte? Det er så langt over hva en kvinne skal ha.

Anonymkode: 2e481...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne og 3 pump testo hver dag? Driver du med kjønnsskifte? Det er så langt over hva en kvinne skal ha.

Anonymkode: 2e481...74f

Vi snakker om Tostran 2% gel og det er slettes ikke mye. Verdiene blir målt av lege hver 6 uke, og verdiene er der de skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...