Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om CB vister fast smiley 23 Juni- positiv striller test 24 Juni- kan jeg anta 25 juni? Usikker på når jeg teller DPO🥸

Anonymkode: b7f84...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om CB vister fast smiley 23 Juni- positiv striller test 24 Juni- kan jeg anta 25 juni? Usikker på når jeg teller DPO🥸

Hvorfor bruke fremmedord og forkortelser når det finnes så mange adekvate og relevante synonymer ?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Surpomp said:

Hvorfor bruke fremmedord og forkortelser når det finnes så mange adekvate og relevante synonymer ?

Mener du CB og DPO? Dette er helt vanlige forkortelser vi bruker her som prøvere..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For dem som har regelmessig og stabil syklus skjer EL 24-36t etter første positive test. 

For å "dobbeltsjekke" kan du se om det er et mønster i antall dager fra du tenker at EL skjer og første blødningsdag. 

De aller fleste har mer stabil antall dager mellom EL og mensen, enn mellom mensen og EL. 12-14 dager mellom EL og første blødningsdag er det som er mest normalt, men du må se hva som er DIN normal. 

Anonymkode: 24dd9...da8

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis 24 juni som EL-dag. 

Anonymkode: 16f16...da7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...