Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer hve du pleier å gjøre på nettet når du surfer. Noen bra sider du vil dele?

Jeg pleier alltid å stikke innom kvinneguiden (sef), vg, sjekke mailen og kanskje litt msn. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VG og KG er fast innslag hver dag. Mailen går ofte i glemmeboka faktisk...

Skrevet

Kg (barn og familie), to mammaforum og to "bære barn"-forum. Ensporet jeg? Neeeida... :ler:

Når jeg virkelig trenger forandring og skal slå meg løs leser jeg andre forum på Kg.

Herli...jeg er en trist, trist person. :overrasket:

Linker folkens! Mange!

Skrevet

VG, Dagbladet og KG. Og mail, selvsagt. Og hver søndag denne PostSecret, for det er da den oppdateres. Veldig fascinerende side.

Skrevet

Noen ganger er jeg på forbruker.no også...

Gjest Gjesten
Skrevet

KG

thesuperficial.com

forums.entensity.net

myspace.com

Asylet

Spray.no

Finn.no

Skrevet

Jeg er da bare innom en 5-10 ganger i løpet av dagen jeg. Er det mye eller :klø: ..............ja, dvs. altså si - på fritiden da.

I jobbsammenheng er jeg også på PC'n (ikke KG altså) hele dagen - og selvfølgelig kreves det tilgang til div internettfora/sider. Men jobb teller vel ikke i denne tråden :tunge1:

Skrevet

Hver dag:

*KG

*VG

*Msn

*Sjekke mail

Ellers er jeg ofte innom www.sol.no, www.side2.no, diverse konkurranser, magasiner som Det Nye, Elle, In-Side og Kamille, nettbank, lokalavisen, Dagbladet og mye, mye mer.

Skrevet

MSN står på heile tida (utenom om natta), så eg ser om nokon har prata til meg og svarer om eg gidder sånn langs med heile dagen. Bur på hybel, så PC`en er liksom i samme rom som eg gjer nesten alt anna.

Er innom kvar dag:

Kvinneguiden

Blink

Classfronter

Er innom ganske ofte:

Vg

Dagbladet

Spray

Femme

Sparebanken sine sider

+++

Skrevet

Er veldig ofte innom KG, sjekker mailen, nettsiden til lokalavisen der jeg kommer fra samt Skandiabanken.

Skrevet

bare må innom finn.no på "bolig til salgs"-sidene.....der drømmer jeg meg bort :)

Skrevet
Jeg bare lurer hve du pleier å gjøre på nettet når du surfer. Noen bra sider du vil dele?

Jeg pleier alltid å stikke innom kvinneguiden (sef), vg, sjekke mailen og kanskje litt msn. :)

VG, Nettavisen, Aftenposten, lokalavisen, Dagbladet, KG, mailen, MSN (er på hele døgnet, men står alltid som borte), organisasjonen jeg er med i, hjemmesiden til bestis samboers blad, osv, osv... Herregud, jeg gjør myyye på nett hver dag

Skrevet

Jeg følger med på en masse blogger via bloglines.com, hovedsaklig hobbyblogger og biblioteksblogger... Ellers er det nettaviser og slikt, mail såklart, KG og et hobbyforum. Og mye MSN og litt mirk

Skrevet

VG, GD (lokalavis), mail, KG, Hestemarked, Akvaforum, Akvarieforum, mitt WoW-guilds' forum og en blogg. Samt MSN, men den er alltid på.

Skrevet

Jeg er garantert innom jobben sine intranettsider hver dag.

Men det er selvsagt andre sider også:

Aviser (massevis)

Nettbanken (ofte)

Kvinneguiden (ofte)

E-posten min (ofte)

Skrevet

Som så mange andre her:

VG

KG

Aftenposten

NRK

mail x 3

nettbanken

Dagbladet

lokalavisen

Skrevet

VG

KG

BA

BT

nettavisen

omplasseringvest.com

michellealexandria.tk

finn.no

idontlikeyouthatway.com . kjendis stoff som blir oppdatert med en gang det skjer noe spennende :ler:

Noen par til som jeg ikke er innpå daglig:

awfulplasticsurgery.com

finn.no

boremeridgid.com

girlscorner.se

vektklubb.no

tv.com

Gjest Jalileh
Skrevet

* Kg

* side2.

* Mail.

* Nettavisen

* VG

Og når jeg har gått "tom" så tar jeg meg innimellom en tur på sol.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...