My Skrevet 14. februar 2006 #1 Skrevet 14. februar 2006 Jeg bare lurer hve du pleier å gjøre på nettet når du surfer. Noen bra sider du vil dele? Jeg pleier alltid å stikke innom kvinneguiden (sef), vg, sjekke mailen og kanskje litt msn.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #2 Skrevet 14. februar 2006 VG og KG er fast innslag hver dag. Mailen går ofte i glemmeboka faktisk...
Elle Melle Skrevet 14. februar 2006 #3 Skrevet 14. februar 2006 Kg (barn og familie), to mammaforum og to "bære barn"-forum. Ensporet jeg? Neeeida... Når jeg virkelig trenger forandring og skal slå meg løs leser jeg andre forum på Kg. Herli...jeg er en trist, trist person. Linker folkens! Mange!
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #4 Skrevet 14. februar 2006 VG, Dagbladet og KG. Og mail, selvsagt. Og hver søndag denne PostSecret, for det er da den oppdateres. Veldig fascinerende side.
My Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2006 Noen ganger er jeg på forbruker.no også...
Gjest Gjesten Skrevet 14. februar 2006 #6 Skrevet 14. februar 2006 KG thesuperficial.com forums.entensity.net myspace.com Asylet Spray.no Finn.no
Usikker Skrevet 14. februar 2006 #7 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er da bare innom en 5-10 ganger i løpet av dagen jeg. Er det mye eller :klø: ..............ja, dvs. altså si - på fritiden da. I jobbsammenheng er jeg også på PC'n (ikke KG altså) hele dagen - og selvfølgelig kreves det tilgang til div internettfora/sider. Men jobb teller vel ikke i denne tråden
Gjest Aloha Skrevet 14. februar 2006 #8 Skrevet 14. februar 2006 Hver dag: *KG *VG *Msn *Sjekke mail Ellers er jeg ofte innom www.sol.no, www.side2.no, diverse konkurranser, magasiner som Det Nye, Elle, In-Side og Kamille, nettbank, lokalavisen, Dagbladet og mye, mye mer.
Samantha Skrevet 14. februar 2006 #9 Skrevet 14. februar 2006 MSN står på heile tida (utenom om natta), så eg ser om nokon har prata til meg og svarer om eg gidder sånn langs med heile dagen. Bur på hybel, så PC`en er liksom i samme rom som eg gjer nesten alt anna. Er innom kvar dag: Kvinneguiden Blink Classfronter Er innom ganske ofte: Vg Dagbladet Spray Femme Sparebanken sine sider +++
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #10 Skrevet 15. februar 2006 Er veldig ofte innom KG, sjekker mailen, nettsiden til lokalavisen der jeg kommer fra samt Skandiabanken.
Gjest 1111 Skrevet 15. februar 2006 #11 Skrevet 15. februar 2006 * KG * Mail * Msn * Blink * QXL * Aetat
Nita Skrevet 15. februar 2006 #12 Skrevet 15. februar 2006 bare må innom finn.no på "bolig til salgs"-sidene.....der drømmer jeg meg bort
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #13 Skrevet 15. februar 2006 Jeg bare lurer hve du pleier å gjøre på nettet når du surfer. Noen bra sider du vil dele? Jeg pleier alltid å stikke innom kvinneguiden (sef), vg, sjekke mailen og kanskje litt msn. ← VG, Nettavisen, Aftenposten, lokalavisen, Dagbladet, KG, mailen, MSN (er på hele døgnet, men står alltid som borte), organisasjonen jeg er med i, hjemmesiden til bestis samboers blad, osv, osv... Herregud, jeg gjør myyye på nett hver dag
Grooo Skrevet 15. februar 2006 #15 Skrevet 15. februar 2006 Jeg følger med på en masse blogger via bloglines.com, hovedsaklig hobbyblogger og biblioteksblogger... Ellers er det nettaviser og slikt, mail såklart, KG og et hobbyforum. Og mye MSN og litt mirk
Lealaus Skrevet 15. februar 2006 #16 Skrevet 15. februar 2006 VG, GD (lokalavis), mail, KG, Hestemarked, Akvaforum, Akvarieforum, mitt WoW-guilds' forum og en blogg. Samt MSN, men den er alltid på.
Gjest Donna Skrevet 15. februar 2006 #17 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er garantert innom jobben sine intranettsider hver dag. Men det er selvsagt andre sider også: Aviser (massevis) Nettbanken (ofte) Kvinneguiden (ofte) E-posten min (ofte)
Svart Katt Skrevet 15. februar 2006 #18 Skrevet 15. februar 2006 Som så mange andre her: VG KG Aftenposten NRK mail x 3 nettbanken Dagbladet lokalavisen
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #19 Skrevet 16. februar 2006 VG KG BA BT nettavisen omplasseringvest.com michellealexandria.tk finn.no idontlikeyouthatway.com . kjendis stoff som blir oppdatert med en gang det skjer noe spennende Noen par til som jeg ikke er innpå daglig: awfulplasticsurgery.com finn.no boremeridgid.com girlscorner.se vektklubb.no tv.com
Gjest Jalileh Skrevet 16. februar 2006 #20 Skrevet 16. februar 2006 * Kg * side2. * Mail. * Nettavisen * VG Og når jeg har gått "tom" så tar jeg meg innimellom en tur på sol.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå