Gå til innhold

Jeg trenger et skap, men leier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar i mot tips. 

Leier leilighet. Har stort behov for å skaffe skap til klær og hobby saker. 

Jeg orker ikke masse styr med henting har bare liten golf aktig bil og er alene, må ha bære hjelp. Jeg vil egentlig ha noe som jeg lett kan transportere med meg om jeg skulle flytte. Så pax typen store garderober er  uaktuelt. 

Vil egentlig at skapet skal magisk dukke opp her og at det er noe jeg lett kan ta med. 

Tar i mot tips fra andre som har erfaring med lignende dilemma 🙂

Anonymkode: 5093d...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk platsa serien. Moduler til å bygge skap som du kan ta fra hverandre. Mye enklere å håndtere ved flytting

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp med hjemlevering.

Anonymkode: 0dc8d...5eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tar i mot tips. 

Leier leilighet. Har stort behov for å skaffe skap til klær og hobby saker. 

Jeg orker ikke masse styr med henting har bare liten golf aktig bil og er alene, må ha bære hjelp. Jeg vil egentlig ha noe som jeg lett kan transportere med meg om jeg skulle flytte. Så pax typen store garderober er  uaktuelt. 

Vil egentlig at skapet skal magisk dukke opp her og at det er noe jeg lett kan ta med. 

Tar i mot tips fra andre som har erfaring med lignende dilemma 🙂

Anonymkode: 5093d...59d

Kjøp brukt på finn. Betal dem for å levere. 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høre om utleier kan ordne? Jeg gjorde det da leietaker trengte hjelp med skap.

Anonymkode: 470bc...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, lillevill said:

Kjøp brukt på finn. Betal dem for å levere. 😊

Jeg har prøvd med mange som selger på finn. Ingen vil levere. 😔

Anonymkode: 5093d...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøp med hjemlevering.

Anonymkode: 0dc8d...5eb

Koster ober 800 kr. Men kommer sikkert til å være nødt til det. 

Anonymkode: 5093d...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det være skap? Kommoder er lettere å frakte flatpakket.

Anonymkode: b493d...85b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo ikke være et skap :) kan også være kommoder. Mye på Ikea, eller så ville jeg fulgt med på Finn. 

Anonymkode: 98602...b8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte kommoder selv i den situasjonen. Og bruker en reol jeg hadde i stua. Kan vel hende Fretex eller lignende kan kjøre hjem også.. vet det har variert her i distriktet, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Koster ober 800 kr. Men kommer sikkert til å være nødt til det. 

Anonymkode: 5093d...59d

ja, det er det det koster. En timepris på en tusenlapp er helt normalt? Andres tid koster tross alt. 

Men du skriver du har en liten bil. Det har jeg også. Jeg har enten leid en bil for å hente ting på finn.

Eller, kjøpe fra jysk eller ikea. Da får du flate pakker som du selv bygger. Blir gjerne litt skranglete når jeg bygger selv, og det tar tid..Men det går med en liten golf. Bare legg ned setene, samt legge ned ene fremsetet så får du plass. :) Og jysk forresten har ofte tilbud som de ikke annonserer. Men, jeg synes deres møbler er litt vanskelige å sette sammen. Ikea har ofte bedre løsninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har prøvd med mange som selger på finn. Ingen vil levere. 😔

Anonymkode: 5093d...59d

Men skriver du at du kan betale ekstra penger for leveringen? Klart de ikke vil levere om du vil ha gratis levering. Jeg opplever at som regel er det småbarnsfamilier som selger unna ting ( som feks kommoder ) og der er ofte pappaen behjelpelig med å frakte, OM jeg betaler en tusenlapp ekstra. Men da må du jo si at du vil det. 😆 Feks: "400kr for kommoden og 1000 kr for levering." hva tenker du? De som kan sier gjerne ja til en tusenlapp liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillevill skrev (4 minutter siden):

Men skriver du at du kan betale ekstra penger for leveringen? Klart de ikke vil levere om du vil ha gratis levering. Jeg opplever at som regel er det småbarnsfamilier som selger unna ting ( som feks kommoder ) og der er ofte pappaen behjelpelig med å frakte, OM jeg betaler en tusenlapp ekstra. Men da må du jo si at du vil det. 😆 Feks: "400kr for kommoden og 1000 kr for levering." hva tenker du? De som kan sier gjerne ja til en tusenlapp liksom.

Da er det ofte billigere å kjøpe nytt i butikk, for der er frakten gjerne mye billigere.

Anonymkode: 1cbb5...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tar i mot tips. 

Leier leilighet. Har stort behov for å skaffe skap til klær og hobby saker. 

Jeg orker ikke masse styr med henting har bare liten golf aktig bil og er alene, må ha bære hjelp. Jeg vil egentlig ha noe som jeg lett kan transportere med meg om jeg skulle flytte. Så pax typen store garderober er  uaktuelt. 

Vil egentlig at skapet skal magisk dukke opp her og at det er noe jeg lett kan ta med. 

Tar i mot tips fra andre som har erfaring med lignende dilemma 🙂

Anonymkode: 5093d...59d

Hente gratis, bokhylle billy IKEA | FINN torget her da feks. Du kan betale noen å hente det til deg. Feks på anbud . no. Du kan også leie en bil da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det ofte billigere å kjøpe nytt i butikk, for der er frakten gjerne mye billigere.

Anonymkode: 1cbb5...5f9

Ja det kan jo være. Men bra oppbevaring kan være litt dyrt. Feks denne på ikea: 

IKEA PLATSA garderobe med 1 dør og 6 skuffer

Den koster 3000 og 399 for frakt til tomtegrense. 

Om noen gir den vekk på finn og man betaler 1000 kr for at noen frakter den til deg, så er jo det billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Koster ober 800 kr. Men kommer sikkert til å være nødt til det. 

Anonymkode: 5093d...59d

Min lokale bruktbutikk tok, sist jeg sjekket, 200 for å levere hjem.

Anonymkode: 65f6b...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tar i mot tips. 

Leier leilighet. Har stort behov for å skaffe skap til klær og hobby saker. 

Jeg orker ikke masse styr med henting har bare liten golf aktig bil og er alene, må ha bære hjelp. Jeg vil egentlig ha noe som jeg lett kan transportere med meg om jeg skulle flytte. Så pax typen store garderober er  uaktuelt. 

Vil egentlig at skapet skal magisk dukke opp her og at det er noe jeg lett kan ta med. 

Tar i mot tips fra andre som har erfaring med lignende dilemma 🙂

Anonymkode: 5093d...59d

Har du sett hva folk gir vekk og selger sånn helt i nærmeste nabolag? Da kan du få en venn til å hjeple deg å bære. 

Om du tenker at du faktisk vil ha noe dritenkelt og ikke en møbel, så hadde jeg kansje bare skaffa noen bokser med lokk og legge klær oppi. Jeg har hobbyting i sånne. De kan også stables. Og så kan du merke de bukser,genser,undertøy,osv... Det er liksom det eneste jeg ser for meg kan gå om du ikke vil ha en møbel som du må leie en bil for å frakte ved flytting. :P 

Image result for using boxes for clothing storage

Image result for using boxes for clothing storage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp flere kjøkkenskap i stedet og sett dem oppå hverandre. Da går de vel i bilen iallfall, og burde være overkommelige å bære. Kan sikkert bli litt dyrere enn bare ett stort skap, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...