AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Del Skrevet 29. juni 2024 Igår kveld gikk jeg rett på nabo for andre gang som står med buksene nede ute i trappa. Bor i blokk med mange etasjer. Sist var jeg litt usikker på om jeg så riktig fordi han fløy opp trappa når jeg kom ut av heisen men nå så jeg helt klart hele ræva hans. Jeg blir sååå kvalm!!! Men tørr ikke anmelde fordi jeg er redd han tar hevn. Han vet at jeg har sett han med buksa av. Må bare dele det, er så i sjokk og kvalm. Vaska hendene 10 ganger etter at jeg kom inn men hjelper ikke. Så han i butikken rett etterpå så skal slutte å handle der. For en jævla gris Anonymkode: f3410...b00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Del Skrevet 29. juni 2024 Ok. Anonymkode: f1073...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Del Skrevet 29. juni 2024 Det finnes rare folk overalt. Slik er det bare. Så hvis dette blir et problem så må du jo si ifra tenker jeg. Men mulig han aldri har blitt oppdaget før. Så er ikke sikkert det skjer flere ganger. Kan være han ble flau Anonymkode: 19a3a...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Igår kveld gikk jeg rett på nabo for andre gang som står med buksene nede ute i trappa. Bor i blokk med mange etasjer. Sist var jeg litt usikker på om jeg så riktig fordi han fløy opp trappa når jeg kom ut av heisen men nå så jeg helt klart hele ræva hans. Jeg blir sååå kvalm!!! Men tørr ikke anmelde fordi jeg er redd han tar hevn. Han vet at jeg har sett han med buksa av. Må bare dele det, er så i sjokk og kvalm. Vaska hendene 10 ganger etter at jeg kom inn men hjelper ikke. Så han i butikken rett etterpå så skal slutte å handle der. For en jævla gris Anonymkode: f3410...b00 Og hva har håndvask med saken å gjøre? Anonymkode: 00bf0...9a2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Del Skrevet 29. juni 2024 Dette må du anmelde til politiet og også melde til styret umiddelbart, Ts! Hvis ikke kommer barn til å bli utsatt for ham, og hva gjør det - og han - med barn, tror du? DU har nå muligheten til å beskytte barn fra å bli utsatt for dette. DU må ta ansvar nå! Anonymkode: 9a53e...a33 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #6 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg ville sagt høyt at ser jeg deg en gang til uten bukser blir du anmeldt. Da vet han at du anmelder viss han gjør dette igjen og da er det selvforskyldt mener jeg Anonymkode: a0283...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Del Skrevet 29. juni 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dette må du anmelde til politiet og også melde til styret umiddelbart, Ts! Hvis ikke kommer barn til å bli utsatt for ham, og hva gjør det - og han - med barn, tror du? DU har nå muligheten til å beskytte barn fra å bli utsatt for dette. DU må ta ansvar nå! Anonymkode: 9a53e...a33 Så naiv du er. Når TS skriver at vedkommende bor i en blokk "med mange etasjer", er det synonymt med en drabantby i et belastet strøk. Og hva dette betyr i praksis, vet alle. Anonymkode: 071df...5ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg ville ledd høyt og pekt, og så ville jeg sagt "Og det der er du så stolt av at du vil vise det frem?" Anonymkode: 3eb7d...3d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #9 Del Skrevet 29. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville ledd høyt og pekt, og så ville jeg sagt "Og det der er du så stolt av at du vil vise det frem?" Anonymkode: 3eb7d...3d1 Tror du man bare kan si det man vil i et tydelig belastet strøk uten at dette får konsekvenser i framtiden? Med mindre man vil ende opp som ranet, voldtatt eller banket opp, bør man vokte munnen sin, og unngå å konfrontere personer man ikke ville ha likt å møte etter mørkets frambrudd. Anonymkode: 071df...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #10 Del Skrevet 29. juni 2024 Har han stor snabb? Anonymkode: 9969d...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. juni 2024 #11 Del Skrevet 30. juni 2024 Anmeld, og meld fra til styret/velforening/kommunen/hva enn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #12 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når TS skriver at vedkommende bor i en blokk "med mange etasjer", er det synonymt med en drabantby i et belastet strøk. Det finnes blokker med mange etasjer over alt. Til og med på Oslo Vest. Anonymkode: d9195...374 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #13 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror du man bare kan si det man vil i et tydelig belastet strøk uten at dette får konsekvenser i framtiden? Med mindre man vil ende opp som ranet, voldtatt eller banket opp, bør man vokte munnen sin, og unngå å konfrontere personer man ikke ville ha likt å møte etter mørkets frambrudd. Anonymkode: 071df...5ed Blokk med mange etasjer = belastet strøk? Anonymkode: d9195...374 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #14 Del Skrevet 30. juni 2024 Ha mobilen klar og ta bilde neste gang og anmeld. Anonymkode: 53a88...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #15 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blokk med mange etasjer = belastet strøk? Anonymkode: d9195...374 Nei. Men dette er en nabo av ts. Vedk9mmende kan, helt uten problemer, hver dag titte ut vinduet og passe opp ts. Det evner han like godt gjøre på Oslo vest som på Oslo øst. Og selv om man tar for gitt at styre og politi setter i gang et apparat så tar det tid. I mellomtiden er ts prisgitt å bo nært en som potensielt er farlig. Og bør agere deretter. psykisk sykdom er ikke forbeholdt fattige. Den finnes også hos psykologer, aksjemeglere og advokater. Anonymkode: 7bf1a...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #16 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så naiv du er. Når TS skriver at vedkommende bor i en blokk "med mange etasjer", er det synonymt med en drabantby i et belastet strøk. Og hva dette betyr i praksis, vet alle. Anonymkode: 071df...5ed Eh, nei, det trenger definitivt ikke å bety det du påstår! Min mor bor f.eks. i en blokk med mange etasjer. Ikke er det stor by, ikke drabantby og det er definitivt ikke et belastet sted. Og politiet ville tatt det på høyeste alvor - nettopp fordi det også bor en del barn der! Ditt svar sier ingenting om ts eller hvor hun bor - bare hvilken erfaring du selv har. Å oppfordre til å ikke anmelde dette, det er å akseptere det som er seksuelle lovbrudd som mest trolig også barn er utsatt for der. Og det sier en god del om dine holdninger... Anonymkode: 9a53e...a33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #17 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Igår kveld gikk jeg rett på nabo for andre gang som står med buksene nede ute i trappa. Bor i blokk med mange etasjer. Sist var jeg litt usikker på om jeg så riktig fordi han fløy opp trappa når jeg kom ut av heisen men nå så jeg helt klart hele ræva hans. Jeg blir sååå kvalm!!! Men tørr ikke anmelde fordi jeg er redd han tar hevn. Han vet at jeg har sett han med buksa av. Må bare dele det, er så i sjokk og kvalm. Vaska hendene 10 ganger etter at jeg kom inn men hjelper ikke. Så han i butikken rett etterpå så skal slutte å handle der. For en jævla gris Anonymkode: f3410...b00 Hvis en fyr hadde tatt av seg buksen og vist meg tassen sin så hadde jeg blitt stående og vurdere den..lenge. Og så sett på fyren som tilsa at jeg syntes den var kjedelig og liten, deretter trukket på skulderen og gått. Anonymkode: 7cc4a...842 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå