AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Del Skrevet 29. juni 2024 Driver å rydder i klærne mine nå og må nedskalere litt på antall plagg, ser på nett at man har i snitt 378 plagg i skapene sine, stemmer det for deg? Anonymkode: 670c0...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. juni 2024 #2 Del Skrevet 29. juni 2024 Hvis man skal telle hver truse og hvert sokkerpar, har jeg nok mer. Sannsynligvis om vi ikke skal telle med undertøy også, når sant skal sies... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. juni 2024 #3 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg har ikke telt, men jeg tror jeg har ca 100 plagg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 29. juni 2024 #4 Del Skrevet 29. juni 2024 Det har jeg aldri talt, men klart det trekker opp når alt skal telles, sokker og undertøy, votter og skjerf + +. Jeg har en ustabil vekt og dertil mange plagg som tas frem og legges bort, men de fyller to garderobeskap på soverommet pluss yttertøy et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg driver å teller nå. Har altfor masse klær som dessverre aldri blir brukt, der er jeg oppe på rundt 200 stk. Prøver å selge det. Målet er å selge minst 50 i løpet av 2024. Så langt har jeg bare solgt 6 haha! Og, før noen kommenterer "jeg gir det bort til veldedighet", jeg er ikke i en sånn økonomisk situasjon i dag at jeg kan gi bort klær, jeg er nødt til å selge for å kunne ta meg råd til nye. Det er en grunn til at disse selges nå også. Anonymkode: 13a06...255 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #6 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg selger/donerer/gir bort/byttedager regelmessig, og kjøper mest brukt. Jeg har absolutt ingenting i klesskapet som ikke er i bruk. Har ikke talt antall plagg, men har et mentalt bilde over alt jeg har. Anonymkode: b0775...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #7 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg driver å teller nå. Har altfor masse klær som dessverre aldri blir brukt, der er jeg oppe på rundt 200 stk. Prøver å selge det. Målet er å selge minst 50 i løpet av 2024. Så langt har jeg bare solgt 6 haha! Og, før noen kommenterer "jeg gir det bort til veldedighet", jeg er ikke i en sånn økonomisk situasjon i dag at jeg kan gi bort klær, jeg er nødt til å selge for å kunne ta meg råd til nye. Det er en grunn til at disse selges nå også. Anonymkode: 13a06...255 Burde sikkert solgt her også men synes det er så mye jobb Anonymkode: 670c0...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #8 Del Skrevet 30. juni 2024 Er ikke problemstillingen "for mye klær" egentlig ganske enkel da? La vær å kjøpe nye klær, ganske mye å spare på det også! Anonymkode: 05fa3...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #9 Del Skrevet 30. juni 2024 Jeg har hatt en storopprydding og ligger på ca 300 plagg nå (teller ikke med undertøy, sokker, luer, vanter og sånt). Anonymkode: ee76d...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #10 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har ca 40 plagg. Teller ikke sokker og truser. Ga bort mye på finn, solgte noen få plagg. Ellers gikk slitte plagg i søpla. Skal redusere til en fargecapsule til ca 30 plagg eller litt færre. Bruker bare favoritter uansett. Anonymkode: c994f...dd4 Hvis jeg skulle ha 30 plagg, hva ville jeg ha da? 2 jeans, 1 linbukse, 1 jeanshorts, 1 byshorts 2 sommekjoler, 1 vinterkjole, 2 skjørt 1 turbukse tynn, 1 turbukse vinter, 3 ulltrøyer (kort og lang erm) 2 treningstights, 2 treningstrøyer, 1 overtrekksjakke til trening 1 tykk boblejakke, 1 tynn boblejakke, 1 kåpe, 1 turjakke, 1 hverdagsjakke 1 regnjakke, 1 regnbukse, 2 skjerf, 1 lue Da er jeg kommet til 30 og har ikke en eneste bluse/topp/t-skjorte til bruk hjemme, på jobb eller til pent. Har heller ikke undertøy, sokker eller nattøy. Ikke badedrakt/bikini eller bade/morgenkåpe. Ikke stillongs, cardigan eller tjukk ullgenser/strikkejakke. Ikke vottee/vanter. Skjønner ikke hvordan det fungerer. Og må jo vaske klær veldig ofte? Anonymkode: 6b6d3...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #11 Del Skrevet 30. juni 2024 Aner ikke, men mye av det jeg har er utslitt. Så det som er brukbart er ikke så mye. Drømmer om å redesigne og reparere litt i stedet for å kjøpe nytt. Og så får jeg aldri tid. Anonymkode: a1cb7...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #12 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke problemstillingen "for mye klær" egentlig ganske enkel da? La vær å kjøpe nye klær, ganske mye å spare på det også! Anonymkode: 05fa3...ca1 Jøss det har jeg ikke tenkt på🙃 Anonymkode: 670c0...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #13 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ca 40 plagg. Teller ikke sokker og truser. Ga bort mye på finn, solgte noen få plagg. Ellers gikk slitte plagg i søpla. Skal redusere til en fargecapsule til ca 30 plagg eller litt færre. Bruker bare favoritter uansett. Anonymkode: c994f...dd4 Oj det hadde jeg aldri klart Anonymkode: 670c0...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #14 Del Skrevet 30. juni 2024 Tørr ikke telle. Har massevis av undertøy, så jeg vasker sjeldent. Sist jeg talte kjoler var der 70, men bruker mest bare 25 Anonymkode: d6e3a...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #15 Del Skrevet 30. juni 2024 500+ antagelig. Uten undertøy Anonymkode: bcdba...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 30. juni 2024 #16 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jeg skulle ha 30 plagg, hva ville jeg ha da? 2 jeans, 1 linbukse, 1 jeanshorts, 1 byshorts 2 sommekjoler, 1 vinterkjole, 2 skjørt 1 turbukse tynn, 1 turbukse vinter, 3 ulltrøyer (kort og lang erm) 2 treningstights, 2 treningstrøyer, 1 overtrekksjakke til trening 1 tykk boblejakke, 1 tynn boblejakke, 1 kåpe, 1 turjakke, 1 hverdagsjakke 1 regnjakke, 1 regnbukse, 2 skjerf, 1 lue Da er jeg kommet til 30 og har ikke en eneste bluse/topp/t-skjorte til bruk hjemme, på jobb eller til pent. Har heller ikke undertøy, sokker eller nattøy. Ikke badedrakt/bikini eller bade/morgenkåpe. Ikke stillongs, cardigan eller tjukk ullgenser/strikkejakke. Ikke vottee/vanter. Skjønner ikke hvordan det fungerer. Og må jo vaske klær veldig ofte? Anonymkode: 6b6d3...1cb Kapsel fungerer ofte slik at man har fire stk. en for hver sesong. Så om sommeren trenger du ikke ha vinterklær i garderoben. Da ligger disse plaggene i en boks i boden. Er ganske plassbesparende og man trenger bare se de plaggene som passer for tiden og sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juni 2024 #17 Del Skrevet 30. juni 2024 Mye. Jobber i klesbutikk og er noe yrkesskadd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #18 Del Skrevet 1. juli 2024 Jeg har ikke telt, men jeg har under gjennomsnittet. Det er likevel mer enn jeg skulle ønske jeg hadde. Kanskje jeg må telle senere i dag, for nå ble jeg nysgjerrig! Anonymkode: b8a1f...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #19 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke telt, men jeg har under gjennomsnittet. Det er likevel mer enn jeg skulle ønske jeg hadde. Kanskje jeg må telle senere i dag, for nå ble jeg nysgjerrig! Anonymkode: b8a1f...b02 278 klesplagg har jeg i alt - inkludert sokkepar, bher, truser, jakker, luer, votter, skjerf, ull og treningstøy. Så litt under gjennomsnittet da, og innenfor normalen. Anonymkode: b8a1f...b02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå