Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aricept..
Skrevet

Vi vurderer å kjøpe ny bil.

Vi trenger 4WD og vil ha en SUV med automat.

Noen som har anbefalinger å komme med?

Evt. andre råd og tips ved bilkjøp?

:icon_question:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Range Rover eller Audi Q7, men det spørs jo litt hvilken prisklasse dere har tenkt dere. Synes også BMW X5 og Volvo SUV er fine og gode å kjøre, men disse er også ganske dyre biler. I de litt rimeligere klasser er Toyota Rav4 et greit kjøp, men den er jo en mye mindre bil enn de andre jeg har nevnt.

Gjest lilletroll
Skrevet
Range Rover eller Audi Q7, men det spørs jo litt hvilken prisklasse dere har tenkt dere. Synes også BMW X5 og Volvo SUV er fine og gode å kjøre, men disse er også ganske dyre biler. I de litt rimeligere klasser er Toyota Rav4 et greit kjøp, men den er jo en mye mindre bil enn de andre jeg har nevnt.

Q7,X5 og XC90 var jo også en vannvittig prisklasse å anbefale biler i..... Når det er sagt Rav4 er en stilig bil, og av de mindre og rimeligere SUV'ene. Ellers er Suzuki Gran Vitara et godt alternativ - den nye modellen er til og med stilig. Pathfinderen som kom i år er jo også et alternativ, men den ligger nok litt over i pris.

Et godt tips ved kjøp av ny bil er å være åpen for alle bilmerker - prøv mange, og la flere ting telle inn når avgjørelsen faller. (Vi har kjøpt 4 nye biler, så jeg "kan" litt om dette :))

Skrevet

Amerikansk statistikk viser at en trafikkulykke hvor en SUV er innblandet har 9 ganger større sjanse for å være en dødsulykke enn hvis det ikke er en SUV innblandet.

Skrevet

Honda CRV, Honda HRV, Kia Sportage.

Tips: prut prut og prut, og sjekk flere forhandlere og få skriftlig tilbud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...