Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #1 Skrevet 13. november 2002 Bruker dere like mye string i den kalde årstid også jenter? Eller er det mere "Bestemorstruser" under tykke strømpebukser?
tvillingmamma´n Skrevet 13. november 2002 #2 Skrevet 13. november 2002 Greier ikke å gå i annet enn string jeg. Syns andre truser er ubehagelige så for meg er det string hele året.
Skorpion72 Skrevet 13. november 2002 #3 Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker også string stort sett hele tiden. Bortsett fra når jeg er ute og går tur i kaldt vær.
Frk Doodad Skrevet 13. november 2002 #4 Skrevet 13. november 2002 Bruker string uavhengig av årstid. Bruker vanlige truser/boxere bare når jeg har mensen jeg.
Gjest lilletroll Skrevet 13. november 2002 #5 Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker også string uavhengig av årstiden.....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. november 2002 #6 Skrevet 13. november 2002 Kan ikke fordra string truser, stygt er det også og det ser "billig" ut. Det vil ikke dermed si at det er bestemortruser som gjelder. Jeg har mange jenteboxere eller thai silketruser fra Victoria's Secret... de er mine favoritter. Milla
Kid-a Skrevet 13. november 2002 #7 Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker string uansett årstid... har ikke noe annet, men det er heller ikke noe problem. Og milla: string behøver ikke å se billig ut. Det er ikke alle og enhver som liker å dra den ti cm over buksekanten, vettu.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. november 2002 #8 Skrevet 13. november 2002 Det er ikke alle og enhver som liker å dra den ti cm over buksekanten, vettu. String synes jeg passer for fjortiser og andre som ikke helt klarer å slippe tenårene :-). bruk gjerne smakfullt og sexy undertøy men ikke det tauet opp i rompa. Når jeg skal skifte etter trenginga og dra hjem ser jeg mange 30+ kvinner med string og la meg si det slik.... IKKE PENT! Milla
Gjest Lea Skrevet 13. november 2002 #9 Skrevet 13. november 2002 Ikke sikkert at alle tenker på andre når de valger hverdags-undertøy da. Jeg valger undertøy som er bahgelig jeg. Og enkelte stringtruser er faktisk behagelige. Har alle typer undertøy jeg. Til hverdags velger jeg ofte behagelig undertøy kjøpt på H&M eller Lindex. Til fest eller andre festlige :D anledninger har jeg penere undertøy. Mye som ser billig ut.. men det er likegyldig for meg hva slags truser folk bruker. Pleier ikke å se etter jeg! Det billige ligger ofte i helheten. Og ofte er ikke folk så billige som de ser ut.
Frk Doodad Skrevet 13. november 2002 #10 Skrevet 13. november 2002 Det er jo direkte ulekkert når trusekanten synes gjemmom Buksa/skjørtet, og det er ikke lett å unngå dersom man ikke bruker string. Det gjelder både 'tighte' og tynne bukser/skjørt. Og at stringtruser ser billige ut stiller jeg meg helt uforstående til Det finnes mange lekre stringtruser som ser alt annet enn billig ut. Det eneste som jeg synes er direkte latterlig med string er når du ser halve trusa laaangt over buksekanten :-?
Gjest Starya Skrevet 13. november 2002 #11 Skrevet 13. november 2002 Vet du, den eneste trusen jeg synes er behagelig å bruke er La Motes "Young Look", tai-modell. Men av en eller annen grunn finner jeg den nesten aldri mer i min størrelse.. Størelsen under har de, og størrelsen over har de i en annen sort, samt i string. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #12 Skrevet 13. november 2002 string er ekkelt og ubehagelig synes jeg.. uansett årstid..
aline Skrevet 13. november 2002 #13 Skrevet 13. november 2002 Jeg bruker kun string året rundt, da det ikke er store varmeforskjellen i en pen "vanlig" truse og en string. bomullsbokser bruker jeg når jeg skal ut å gå tur i fjellet på vinteren, for den varmer og dekker ett såpass mye større område en det en string gjør. Om noen synes mine stringer ser billige ut, betyr minimalt for meg, da jeg synes det er behagelig å gå med, samt at jeg ikke synes det er pent når kanten på trusa synes gjennom buksa. annet en string (og boksern på fjellet) brukes kun under mensperiode.
Gjest Uinnlogget Frøken Dings Skrevet 13. november 2002 #14 Skrevet 13. november 2002 Men er det ikke mange som forveksler string og thai-truser da? Selv bruker jeg kun thai-truser og har aldri brukt en stringtruse i mitt liv. Noen som vet forskjellen egentlig? Er det jeg som har misforstått når jeg mener at string er kun en "tråd" og thai er en mindre truse, som ikke helt dekker rumpa men som allikevel har litt mer tøy på seg enn "det tauet" som Milla kaller det? (Herregud så man skal ha problemer med å ordlegge seg da! :-? )
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2002 #15 Skrevet 13. november 2002 Jeg har mange jenteboxere eller thai silketruser fra Victoria's Secret... de er mine favoritter. Hvor får man kjøpt undertøy fra Victoria`s Secret i Norge? Milla: Bruker du virkelig aldri string? Jeg liker heller ikke å bruke det, men til enkelte antrekk ser jeg på det som nødvendig for at ikke trusekanten skal synes gjennom klærne.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 13. november 2002 #16 Skrevet 13. november 2002 Jeg har aldri sett VS til salgs i Norge, men du kan kjøpe over nettet. Hver gang jeg er i USA kjøper jeg alltid med meg VS truser og BH'er hjem. Har nattkjoler også.... nydelige saker :-) Milla
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. november 2002 #17 Skrevet 14. november 2002 KUN string her i gården! Bortsett fra bikinitruser da
Gjest eminel Skrevet 14. november 2002 #18 Skrevet 14. november 2002 Selvfølgelig bruker jeg string på den kalde årstiden også!! Jeg bruker string året rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå