Gå til innhold

The Well, er det bare gamlinger der?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har litt lyst til å dra på The Well, men er redd for at det bare er gamle folk der som stirrer på meg.

Dere som har vært der, hvilken alder var de andre og hva var det mest av?

Anonymkode: a7be4...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er grensen din for "gammel"?

Anonymkode: 02967...5c2

45 kanskje. Er 25 selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

45 kanskje. Er 25 selv

Hvis det er grensa di for gammel så er jo nesten alle gamle 🤣🤣🤣

45 er beste alderen det.....

Anonymkode: 1f56c...105

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

45 kanskje. Er 25 selv

Om det er grensa di tror jeg ikke det er noe for deg. De på 45 ikke møte på kåte ungutter på 25 som ikke klarer å skjule en ereksjon heller...

Anonymkode: 02967...5c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har litt lyst til å dra på The Well, men er redd for at det bare er gamle folk der som stirrer på meg.

Dere som har vært der, hvilken alder var de andre og hva var det mest av?

Jammen, da drar du ikke. 

Men seriøst, om du bruker peshtemal er du mer tildekket der enn på stranda. Man *må* ikke være naken. Å smyge seg ned i og opp av kulpene med en hånd foran skrittet og den andre over puppene, er ingen sak. Å henge peshtemalen på knagg utenfor en dusjnisje og smyge inn der, viser kanskje runpesprekken. Men so what. 

Jeg er 46. Vært der mye siden de åpnet. Gidder ikke bry meg om andre. Om folk stirrer er de ufine, uansett om man er på spa eller på bussen. 

Forresten, har opplevd at to stk hadde seg i boblebadet, og en fyr klasket penisen mellom låra i steambadet. Me de var på din alder  😅

Endret av klarinetta
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der er det folk i alle aldre. Flest eldre på dagtid i uka, og flere yngre i helgene. Jeg ville ikke bekymre meg. Føler du ubehag, er TW stort nok til at du bare kan gå et annet sted, og blir det helt krise, er det jo bare å reise hjem. 

TW er fantastisk, så dumt å droppe det bare fordi du er redd noen skal se litt ekstra på deg. Og hvis noen stirrer på deg, hva så? Du er som du er, og de som stirrer på deg, synes sikkert du er flott!! 

Endret av aksase
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
klarinetta skrev (4 minutter siden):

Forresten, har opplevd at to stk hadde seg i boblebadet, og en fyr klasket penisen mellom låra i steambadet. Me de var på din alder  😅

Men når de er så unge så er det ikke så grisete 😂

Anonymkode: 561df...99a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om 45 er eldre, så er det mye eldre der ja 😅 er absolutt folk der i 20 årene også, men de er ikke i flertall.

Er flere yngre i helgene, i hverdager er nok de fleste over 30 år (kanskje annerledes nå i ferien).

Anonymkode: 46591...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er en god blanding. Mange folk der i 20 årene. Jeg er 29 og har vært der mange ganger de siste årene. Første gangen jeg var der så var jeg vel 25. Elsker the well!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ganske dyrt. Mange unge tar seg ikke råd til det. Så ja det er mange "gamle" der

Anonymkode: 99a90...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mange yngre par der. Så slapp av ts!

Anonymkode: 3ce02...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg måtte sjekke hva dette er, høres helt nydelig ut å ha en dag der. Skulle gjerne bestilt en romantisk dag men...nakenhet og en ganske konservativ mann, tror ikke jeg får han med på det.

Anonymkode: 6e50c...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud. Du er bra innbilsk om du tror alle «gamle» folk som er der stirrer på deg… :himle:

Anonymkode: f621a...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...