AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Hei! Jeg er fortiden gravid i uke 14+3. Jeg er sykemeldt 100% pga en kraftig blødning for 2 uker siden. Legene var redd fosteret ikke klarte seg, men alt ser fint ut nå. De valgte å sykemelde meg 100% en stund fordi de mente det kanskje kunne ha noe med stress å gjøre, (de kunne ikke finne noen annen årsak) for det har vært mye stress i jobben og andre ting. Blødningen varte i ca en uke. Jeg bor ganske langt unna venner å familie, jeg kunne tenkt meg og dratt hjem en tur å besøke de, i og med at i ferien kommer mine foreldre til meg så jeg får ikke muligheten til å besøke resten av familien i ferien i og med at de kommer hit. Jeg var derfor litt inne på tanken om å reise noen dager til familie og venner nå. Jeg vet at jeg kommer til å slappe av og ikke stresse når jeg er hjemme da mamma kommer til å varte meg opp som om jeg var på hotell, så sånn sett blir det mindre stress der enn hva det er å være hjemme, med mann, hund og bonus barn 😅 men er det helt innafor å reise en tur? Er så redd det blir å se merkelig ut å redd hva andre kommer til å tenke… det er i Norge det er snakk om forresten. Anonymkode: 5241a...924
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Hadde reist med god samvittighet. Anonymkode: 0210a...db1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 Reis! Det er innafor 😊 Anonymkode: 86cce...a50
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #4 Skrevet 30. juni 2024 Helt innafor å reise, men du trenger jo ikke reklamere så mye for turen dersom du er bekymret for hva kollegaer skal si. Måtte selv komme meg vekk og få litt andre input under sykemeldingen min da jeg holdt på å gå på veggen hjemme og samboer holdt på å gå på veggen av meg 😂 Anonymkode: 9b4d4...622 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå