AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Del Skrevet 29. juni 2024 Brukte appen når vi prøvde på nr 1. Når jeg åpnet den nå så virker det ikke som om den klarer å lese riktig og den er grønn på IKM og viser syklus på 19 dager.. skjønner ikke hva jeg gjør galt:/ erfaringer med FF? Anonymkode: 17f7e...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Del Skrevet 29. juni 2024 Funker helt fint her, men har du ikke brukt den på en stund kan den trenge oppdatering, samt bruke noen sykluser på å bli kjent med syklusen din på ny om den har ligget ubrukt uten registreringer etc. Appene trenger info og registreringer for å fungere optimalt Anonymkode: cc7a4...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Del Skrevet 29. juni 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Funker helt fint her, men har du ikke brukt den på en stund kan den trenge oppdatering, samt bruke noen sykluser på å bli kjent med syklusen din på ny om den har ligget ubrukt uten registreringer etc. Appene trenger info og registreringer for å fungere optimalt Anonymkode: cc7a4...143 Ja jeg måtte laste ned appen på nytt og lagt inn data tilbake i tid ((6mnd). Skal ta kontakt med dem. Takk for svar Anonymkode: 17f7e...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå