AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Har en X fra en app som er en bra person men vedkommende litt mye package så gjorde der slutt for 6 mnd siden Har desverre rota til litt og det ble "litt greier" for 3 uker siden ifbm en bytur. Nå vil hun møtes igjen Vil ikke være frekk men blir ikke oss, hvordan Hvordan Kommer jeg meg ut av denne, later som er på ferie til august eller si det rett ut eller ignorere melding ? En bra dame egentlig men vil ha en mer stabil. Anonymkode: a2ae5...00d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 Tar ikke strafferunder. Anonymkode: 83f9c...07d
Lissepasning Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 20 minutter siden, AnonymBruker said: Har en X fra en app som er en bra person men vedkommende litt mye package så gjorde der slutt for 6 mnd siden Har desverre rota til litt og det ble "litt greier" for 3 uker siden ifbm en bytur. Nå vil hun møtes igjen Vil ikke være frekk men blir ikke oss, hvordan Hvordan Kommer jeg meg ut av denne, later som er på ferie til august eller si det rett ut eller ignorere melding ? En bra dame egentlig men vil ha en mer stabil. Anonymkode: a2ae5...00d Vær ærlig, og slutt å rot. 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har en X fra en app som er en bra person men vedkommende litt mye package så gjorde der slutt for 6 mnd siden Har desverre rota til litt og det ble "litt greier" for 3 uker siden ifbm en bytur. Nå vil hun møtes igjen Vil ikke være frekk men blir ikke oss, hvordan Hvordan Kommer jeg meg ut av denne, later som er på ferie til august eller si det rett ut eller ignorere melding ? En bra dame egentlig men vil ha en mer stabil. Anonymkode: a2ae5...00d Bare si rett ut at du ikke er interessert i noe mer. Anonymkode: 41125...e0b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Skrevet 29. juni 2024 Du må være ærlig med henne. Beklager og si at du ikke føler det samme og takk henne for det dere har hatt og ønsk henne lykke til. Anonymkode: b3753...79f
Andro Skrevet 29. juni 2024 #6 Skrevet 29. juni 2024 Du skal ikke være "høflig", du skal være klar og tydelig. Jo mer ærlig du er, og jo raskere du svarer, jo mindre sårende er det. Ikke hold henne for narr. Vær klar på at det aldri blir noe. 1
Voyeur Skrevet 29. juni 2024 #7 Skrevet 29. juni 2024 "Hei! Det var veldig hyggelig å møte deg igjen, men jeg kjenner at det var en grunn til at vi gjorde det slutt for 6 mnd siden. Det kan aldri bli oss to, derfor er det mest fornuftig å avslutte dette før noen blir såret. Ønsker deg alt godt! Hilsen..." 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Skrevet 29. juni 2024 Voyeur skrev (3 minutter siden): "Hei! Det var veldig hyggelig å møte deg igjen, men jeg kjenner at det var en grunn til at vi gjorde det slutt for 6 mnd siden. Det kan aldri bli oss to, derfor er det mest fornuftig å avslutte dette før noen blir såret. Ønsker deg alt godt! Hilsen..." Helt enig. Skjønner ikke at dette skal være så vanskelig? Anonymkode: 6f1ae...458 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå