Gå til innhold

Kattunger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens,

Samboer og jeg har i dag 4 katter og vurderer en ny kattunge. Noen med 5 katter eller flere som vil dele litt tips og erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eier hverken 4 eller 5 katter, men jeg er forvert og har akkurat nå 5 katter(1 mor og 4 unger). Det er slitsomt, men kjekt. For meg er jo dette gratis, men det blir ikke billig for dere. Tenk om 2 eller flere blir syke/skadde samtidig🙈 selv med forsikring blir jo det noen kroner. For oss er det vanskelig å finne kattepass som gidder å passe 5 katter, men jeg tenker at er ikke dette noe problem for dere med 4 katter blir det neppe noe problem med 5. 

Det er fryktelig rotete og til tider skittent. Vi vasker og rydder omtrent hver eneste dag. Støvsugeren står på høygir, men likevel er det kattesand på gulvet sekundet vi skrur av støvsugeren. Det er tørrfôrrester på gulvet etter hvert måltid. Kattungene spinner rundt og lager støv. Det er mye pels på avveie og jeg har flere ganger måtte vaske bort bæsj fra veggen(hvordan de har klart det er et mysterium). 
Elsker katter. Hadde aldri eigd 5(eller 4) selv, men gøy for dere som har tid, økonomi og ork til det!

Anonymkode: 8a8ee...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...