AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Del Skrevet 29. juni 2024 Hei, Har et dropbox plus abonnement som utløp i går. Det står (når jeg logger inn på den originale nettsiden) at jeg må oppdatere betalingsinformasjonen da de ikke har vært i stand til å trekke pengene fra konto. Har oppdatert betalingsinformasjonen og overført riktig sum penger til kontoen som skal belastes. Likevel fungerer det ikke. Etter at jeg har tastet inn kortinformasjon og logget inn via bankid kommer jeg inn på en side hvor jeg må velge hvilket abonnement jeg skal ha. Kan ikke velge nåværende, tilsynelatende. Er fornøyd med det jeg har, og ønsker ikke å betale for et dyrere abonnement. Hva er greien her? Det står at det er telefontid fra 9-17 i hverdager, men jeg finner heller ingen telefonnummer å ringe? Noen som kan hjelpe? Krise hvis jeg mister tilgangen til dokumentene nå bare pga tekniske problemer... Anonymkode: 28e7c...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Del Skrevet 29. juni 2024 Prøvd flere forskjellige nettlesere? Anonymkode: 6f910...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2024 #3 Del Skrevet 30. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Prøvd flere forskjellige nettlesere? Anonymkode: 6f910...67b Nei, tror ikke det, men har prøvd via både tlf og pc. Noen som har nummeret til dropbox, så kan jeg ringe i morgen? Anonymkode: 28e7c...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå