Gå til innhold

Hvor høy bodycount er akseptabelt? Når blir det for mange?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange tidligere sexpartnere er for mange for deg? Hva er tallet for når du høflig avslutter datingen på grunn av for mange tidligere sexpartnere?

Anonymkode: 5d16c...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lar heller vær å spørre.Før min tid uansett.

Anonymkode: 53118...606

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvprdan definerer du sex? Er en handjob sex, er oralsex sex? Hva hvis man har onanert mens man så andre ha sex i samme rom?

Anonymkode: d7b2f...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt greia med å spørre eller fortelle om antall partnere. Kan ikke det være en privatsak? 

Anonymkode: f21d0...357

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kleint og uakseptabelt, er at voksne mennesker er opptatt av bodycount. Hadde en mann spurt meg om dette, hadde det ikke blitt en ny date, for å si det sånn. Det blir alt for umodent for min del.

Anonymkode: b5bcc...05c

  • Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall bryr meg ikke, men er hun typen som går på byen hver helg og ligger ubeskyttet med fremmede i fylla så er hun ikke min type for å si det sånn. 

Anonymkode: bc9ce...37b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Majoriteten av de som finner sammen og som har lyst til å danne familie er vel et sted mellom 25 og 35 år. 

Man må akseptere at de har et levd liv i alle aldre, men den gang jeg fant min kjæreste og fremtidige samboer i en alder av 33 år så ville det vært uaktelt for meg at hun fløy på byen hver helg og månedlig sublet i seng med ukjente. Så mitt cirka antall var i den tiden rundt 20.

Det er mange studier om dette temaet, vil en mann eller kvinne med titalls partnere bak seg, ei som aldri har klart å få til et forhold, og som løper hver gang det oppstår uenigheter eller konflikter finne roen i sjelen med en for resten av livet?

Svaret er soleklart Nei. Så det handler ikke om å shame noen, det handler om å finne en partner hvor det er størst sannsynlighet for å få til et samliv sammen. Kall det gjerne en ROS analyse. 

Et annet viktig punkt for meg var å finne ei hvor hele familien var ikke splittet og delt, hvor det var mer normalt med mine, dine, våre - skillsmissebarn som man ikke tar hensyn til for det er viktigere å skape nye kjærlighetsbarn. 

Anonymkode: bd747...49d

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker mer på om personen har et likt nok forhold til kjærlighet og sex at han er trygg for meg og vi kan trives sammen.

Anonymkode: 38c89...ff3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvprdan definerer du sex? Er en handjob sex, er oralsex sex? Hva hvis man har onanert mens man så andre ha sex i samme rom?

Anonymkode: d7b2f...deb

Det er jo former for sex det. Og mange har jo kun sånnnsex sammen så ja? Men spørs kanskje om du er en sånn person som ofte ender i oral med noen, eller om du har hatt kun oral med noen en gang? 

Jeg har ikke tenkt på å nevne den gangen en fyr gjorde oral på meg i kanskje 10 sek, for sammenlignet med annen sex jeg har hatt første ikke det noe sted og var feil for oss begge.

Så gjør som du vil?

Anonymkode: 38c89...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bodycount de facto refererer til hvor mange man har drept, og ikke hvor mange man har pult, så er mitt svar at én er for mange.

  • Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (2 minutter siden):

Siden bodycount de facto refererer til hvor mange man har drept, og ikke hvor mange man har pult, så er mitt svar at én er for mange.

DETTE!!!!!! 

Får helt fnatt av dette gnålet om "bodycount". La de som vil ligge, ligge. Og la de som ikke vil ligge, ikke ligge. 

Og slutt å kall det bodycount som om man er en eller annen wannabe James Bond-møter-Dexter-møter-mafia🙄🙄🙄

Anonymkode: ca108...281

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når tallet blir tosifret, så er det for mye. Hvorfor ha meningsløs sex med personer man ikke ønsker å være i et forhold til? Å risikere sykdommer, graviditet og bruke andres kropper og la sin egen bli brukt kun for nytelse er bare kaldt og sært. 

Anonymkode: 31506...0b0

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spør ikke, men om en mann uoppfordret skryter av hvor mange han har eller ikke har ligget med blir det ingen ny date uavhengig av antallet.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er mye viktigere for meg at han er i stand til å ha et forhold, enn hvor mange han har ligget med! 

Forpliktelse med andre ord. Det er viktig for meg at han kan. At han er interessert i være i en kjæresterelasjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det soille ingen rolle for meg så lenge personen er trofast.

Anonymkode: b8511...b66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Majoriteten av de som finner sammen og som har lyst til å danne familie er vel et sted mellom 25 og 35 år. 

Man må akseptere at de har et levd liv i alle aldre, men den gang jeg fant min kjæreste og fremtidige samboer i en alder av 33 år så ville det vært uaktelt for meg at hun fløy på byen hver helg og månedlig sublet i seng med ukjente. Så mitt cirka antall var i den tiden rundt 20.

Det er mange studier om dette temaet, vil en mann eller kvinne med titalls partnere bak seg, ei som aldri har klart å få til et forhold, og som løper hver gang det oppstår uenigheter eller konflikter finne roen i sjelen med en for resten av livet?

Svaret er soleklart Nei. Så det handler ikke om å shame noen, det handler om å finne en partner hvor det er størst sannsynlighet for å få til et samliv sammen. Kall det gjerne en ROS analyse. 

Et annet viktig punkt for meg var å finne ei hvor hele familien var ikke splittet og delt, hvor det var mer normalt med mine, dine, våre - skillsmissebarn som man ikke tar hensyn til for det er viktigere å skape nye kjærlighetsbarn. 

Anonymkode: bd747...49d

Jeg er enig med deg i at det er viktigere at en partner ikke har relasjonsangst enn antall sexpartnere. For meg handler regnestykket om han har hatt varige forhold tidligere, og hvordan han omtaler exene sine, som at om de alle er gærne og flyfiller, er han fellesnevneren som hele tiden velger dårlige relasjoner. Om han har vært singel i 10 år og hatt samtykkende sex med kvinner han omtaler med respekt, men som ikke ble noe mer, er ikke det noe jeg ser på som negativt. Jeg vil heller ikke holde hans foreldres forhold mot ham, og ser ikke på foreldres skilsmisse som noe som betyr at barn ikke vil lykkes i et forhold. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri spurt, så åpenbart betyr det ikke så mye. Viktigste er at han virker trofast og hengiven. Er mer skeptisk til en som har få partnere men skulle ønske han hadde fler, tenker sjansen for utroskap hvis sjansen byr seg er høyere der. 

Anonymkode: edcb9...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bodycount". Høres ut som det spørres etter hvor mange man har drept. På det er svaret null. 

Anonymkode: 67e98...f69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Jeg er enig med deg i at det er viktigere at en partner ikke har relasjonsangst enn antall sexpartnere. For meg handler regnestykket om han har hatt varige forhold tidligere, og hvordan han omtaler exene sine, som at om de alle er gærne og flyfiller, er han fellesnevneren som hele tiden velger dårlige relasjoner. Om han har vært singel i 10 år og hatt samtykkende sex med kvinner han omtaler med respekt, men som ikke ble noe mer, er ikke det noe jeg ser på som negativt. Jeg vil heller ikke holde hans foreldres forhold mot ham, og ser ikke på foreldres skilsmisse som noe som betyr at barn ikke vil lykkes i et forhold. 

Når man først skal velge en partner livet ut så er det som nevnt i innlegget greit å unngå de største fallgruvene, og en av de største fallgruvene er å gå inn i et forhold med en person hvor det er mer normalt med skilsmisse enn det å holde sammen. 

Årsaken er at "det ikke fremstår som en så dramatisk løsning og at det jo er normalt".. 

Tallene viser at barn av skilte foreldre har tredobbelt sannsynlighet for å skille lag med sin partner. 

Hvordan ser skilsmissebarn på kjærligheten? (psykologisk.no)

Hvorfor skulle jeg utsette meg selv for en slik forhøyet risiko når jeg kunne velge å gå for noe som statistisk er tryggere? 

 

 

Anonymkode: bd747...49d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...