AnonymBruker Skrevet 29. juni #61 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): I den virkelige verden blir en modell pen bekjent av meg stanset av damer på gaten når vi er på byen lørdagskveld og kommer hele tiden bort til han på utesteder. Han har ligget med over 100 damer nå, så damer bør gaslighte mindre når det kommer til utseende 👍 Anonymkode: 075c0...cef Og han har sikkert en utstråling som tiltrekker kvinner som ønsker en kveld med moro. Hva er problemet med det? Om du ønsker å tiltrekke kvinner på byen for en natt med moro, så må du jobbe med utstrålingen din. Jeg har sett flere menn med gjennomsnittlig eller under gjennomsnittet utseende trekke kvinner til bordet på pub'en fordi de har vært knallgode til å fortelle gøyale historier, sette i gang morsomme leker eller til og med drevet med illusjon. Anonymkode: 570fd...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #62 Del Skrevet 29. juni 4 minutter siden, AnonymBruker said: Og han har sikkert en utstråling som tiltrekker kvinner som ønsker en kveld med moro. Hva er problemet med det? Anonymkode: 570fd...0f1 Han har ikke gjort noen ting. Han har sittet helt nøytralt ved et bord, så ikke kom med den. Anonymkode: 075c0...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #63 Del Skrevet 29. juni Helene1982 skrev (16 minutter siden): Så om 94% er ekskludert er 94% av menn lavere enn 5.4/5/3? Nei, det er ikke sånn statistikk fungerer. Kvinnene som dater han på 5'0 er den samme kvinnen som dater han på 5'2 og 5'2 osv. Det er også ikke samme antall menn på 5'8 som det er menn på 6'4. Bare 14,5% av menn i USA er 6 fot eller høyere, så den venstre halvdel av grafen reptresenterer en veldig liten andel menn. Anonymkode: f9398...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #64 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har ikke gjort noen ting. Han har sittet helt nøytralt ved et bord, så ikke kom med den. Anonymkode: 075c0...cef Du forstår at utstråling kan sees gjennom hvordan en person smiler, beveger seg etc? Om han har en tradisjonelt attraktivt utseende, og i tillegg har et kjempefint smil, så er det jo ikke rart at kvinner kommer bort. Om han hadde hatt en dårlig utstråling, så hadde han ikke fått kvinner. Jeg så en video av en incel nylig. Utseendemessig var han kjekk, men bitterheten han bar på og den dårlige utstrålingen, gjorde han kvalm og ekkel. Utstrålingen var grunnen til at han ikke dro damer, IKKE utseende hans. Anonymkode: 570fd...0f1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 29. juni #65 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ikke sånn statistikk fungerer. Kvinnene som dater han på 5'0 er den samme kvinnen som dater han på 5'2 og 5'2 osv. Det er også ikke samme antall menn på 5'8 som det er menn på 6'4. Bare 14,5% av menn i USA er 6 fot eller høyere, så den venstre halvdel av grafen reptresenterer en veldig liten andel menn. Anonymkode: f9398...795 Du må jo se på tallene og påstanden er at 94% av menn blir ekskludert. Det betyr at høyden til 94% av dem mannlige befolkningen befinner seg på høyre side der stolpene ikke er høyere enn 6%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #66 Del Skrevet 29. juni 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du forstår at utstråling kan sees gjennom hvordan en person smiler, beveger seg etc? Om han har en tradisjonelt attraktivt utseende, og i tillegg har et kjempefint smil, så er det jo ikke rart at kvinner kommer bort. Om han hadde hatt en dårlig utstråling, så hadde han ikke fått kvinner. Jeg så en video av en incel nylig. Utseendemessig var han kjekk, men bitterheten han bar på og den dårlige utstrålingen, gjorde han kvalm og ekkel. Utstrålingen var grunnen til at han ikke dro damer, IKKE utseende hans. Anonymkode: 570fd...0f1 Hvordan rekker de å vurdere utstrålingen på ett tiendedels sekund? Hvorfor blir han utvalgt og ikke en annen med like god utstråling? Fordi han har bedre utseende, dette må både du og jeg akseptere. Anonymkode: 075c0...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #67 Del Skrevet 29. juni 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du forstår at utstråling kan sees gjennom hvordan en person smiler, beveger seg etc? Om han har en tradisjonelt attraktivt utseende, og i tillegg har et kjempefint smil, så er det jo ikke rart at kvinner kommer bort. Om han hadde hatt en dårlig utstråling, så hadde han ikke fått kvinner. Jeg så en video av en incel nylig. Utseendemessig var han kjekk, men bitterheten han bar på og den dårlige utstrålingen, gjorde han kvalm og ekkel. Utstrålingen var grunnen til at han ikke dro damer, IKKE utseende hans. Anonymkode: 570fd...0f1 Det skal igjen nevnes at han ikke har gort noe ut av seg. Ingenting overhodet. Disse bortforklaringene dine blir litt komiske. Anonymkode: 075c0...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #68 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan rekker de å vurdere utstrålingen på ett tiendedels sekund? Hvorfor blir han utvalgt og ikke en annen med like god utstråling? Fordi han har bedre utseende, dette må både du og jeg akseptere. Anonymkode: 075c0...cef Han har både utseende OG god utstråling. Det er godt nok for kvinner som har drukket alkohol. Og ja, utstråling er jo en del av førsteinntrykket, som kommer frem de første sekundene. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det skal igjen nevnes at han ikke har gort noe ut av seg. Ingenting overhodet. Disse bortforklaringene dine blir litt komiske. Anonymkode: 075c0...cef Hvilke bortforklaringer? Det er ikke akkurat noe nytt at kvinner tenker mye på personlighet. Utstråling er kanskje nok for en moro kveld, men biologisk sett er det lurt av kvinner å velge en mann som gir inntrykk av å ville skape en trygg, fin havn for mor og baby i de første årene. Egenskaper trumfer derfor utseende. Det betyr IKKE at noen kvinner ikke kun tenker på utseende, men menn er langt mer visuelle enn kvinner. Dette er ikke en nyhet. Anonymkode: 570fd...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #69 Del Skrevet 29. juni 2 minutter siden, AnonymBruker said: Han har både utseende OG god utstråling. Det er godt nok for kvinner som har drukket alkohol. Og ja, utstråling er jo en del av førsteinntrykket, som kommer frem de første sekundene. Hvilke bortforklaringer? Det er ikke akkurat noe nytt at kvinner tenker mye på personlighet. Utstråling er kanskje nok for en moro kveld, men biologisk sett er det lurt av kvinner å velge en mann som gir inntrykk av å ville skape en trygg, fin havn for mor og baby i de første årene. Egenskaper trumfer derfor utseende. Det betyr IKKE at noen kvinner ikke kun tenker på utseende, men menn er langt mer visuelle enn kvinner. Dette er ikke en nyhet. Anonymkode: 570fd...0f1 Jeg snakker om utseende og du fortsetter å snakke om utstråling. Denne tilsløringen kommer du ingen vei med. Anonymkode: 075c0...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #70 Del Skrevet 29. juni Helene1982 skrev (19 minutter siden): Du må jo se på tallene og påstanden er at 94% av menn blir ekskludert. Det betyr at høyden til 94% av dem mannlige befolkningen befinner seg på høyre side der stolpene ikke er høyere enn 6%. Det røde representerer 94% av menn, 85,5% av menn er i den lilla rektangelen. Er du uenig så får du ta det opp med Bumble, jeg siterte dem. Anonymkode: f9398...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 29. juni #71 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det røde representerer 94% av menn, 85,5% av menn er i den lilla rektangelen. Er du uenig så får du ta det opp med Bumble, jeg siterte dem. Anonymkode: f9398...795 Ja, svært uenig. Nå er vi oppe i 179,5% som er mer enn 110% som kun gjelder på paradise hotell. Vanligvis er 100% totalen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #72 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg snakker om utseende og du fortsetter å snakke om utstråling. Denne tilsløringen kommer du ingen vei med. Anonymkode: 075c0...cef Og jeg sier at for kvinner er utseende og utstråling nære søsken. Utseende får deg Ingen vei om du ikke har utstråling. Det er en grunn til at flere kvinner sikler etter Loki enn Thor. Kanskje du har bedre lykke med kvinner når du finner ut hvorfor. Anonymkode: 570fd...0f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #73 Del Skrevet 29. juni Helene1982 skrev (9 minutter siden): Ja, svært uenig. Nå er vi oppe i 179,5% som er mer enn 110% som kun gjelder på paradise hotell. Vanligvis er 100% totalen Som sagt, man setter minimum-maximum høyde. Så en kvinne kan sette at de bare vil date menn fra 6'0 til 6'5, da vil han på 6'0 få ett poeng, han på 6'1 får ett poeng, han på 6'2 får ett poeng, han på 6'3 får ett poeng, han på 6'4 får ett poeng, han på 6'5 får ett poeng, alt av 1 kvinne. Mens en annen kvinne kanskje velger 5'8 til 5'10, da gir hun bare 3 poeng totalt. Er du en mann på 6'5 så vil ca 90% av kvinner date deg, er du 5'6 vil bare ca 4% av kvinner date deg. Menn på 5'6 er veldig vanlig, menn på 6'5 er EKSTREMT uvanlig. Anonymkode: f9398...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 29. juni #74 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som sagt, man setter minimum-maximum høyde. Så en kvinne kan sette at de bare vil date menn fra 6'0 til 6'5, da vil han på 6'0 få ett poeng, han på 6'1 får ett poeng, han på 6'2 får ett poeng, han på 6'3 får ett poeng, han på 6'4 får ett poeng, han på 6'5 får ett poeng, alt av 1 kvinne. Mens en annen kvinne kanskje velger 5'8 til 5'10, da gir hun bare 3 poeng totalt. Er du en mann på 6'5 så vil ca 90% av kvinner date deg, er du 5'6 vil bare ca 4% av kvinner date deg. Menn på 5'6 er veldig vanlig, menn på 6'5 er EKSTREMT uvanlig. Anonymkode: f9398...795 men påstanden var at 94% av menn ble ekskludert på grunn av høyde, som ville betydd at 94% av menn er under 1.65 ish som ikke stemmer. Det er kjipt at man ikke er alles preferanse, men det gjelder også geografisk, alder og andre demografier. Dating er ikke en konkurranse om flest likes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #75 Del Skrevet 29. juni 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en grunn til at flere kvinner sikler etter Loki enn Thor. Anonymkode: 570fd...0f1 Den kjøper jeg ikke. Anonymkode: 075c0...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #76 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tror det er vanskelig for mange kvinner å innrømme at de bryr seg like mye om utseende som menn fordi en stor del av deres egenverdi er basert på å anse seg som det sofistikerte kjønnet, i motsetning til de mer "primitive og enkle mennene". Hvorfor liker kvinner høye og kjekke menn? De fleste kvinner vil si at de er "selvsikre" "sjarmerende", får dem til å føle seg "kvinnelige" o.l. mens de ofte bagatiliserer utseende. Dette gir mange menn feilaktige forventninger. Ikke bare er det misvisende å bagatilisere hvor viktig utseende egentlig er ovenfor andre andre, av enda viktigere betydning er det en form for selvbedrag. Hvorfor liker kvinner høye, veltrente og kjekke menn? Av nøyaktig samme grunn som menn liker pene kvinner med flotte kropper: Hvis en kvinne innrømmer hvor viktig det egentlig er betyr det at hun ikke er bedre enn de overfladiske hulemennene, og da kollapser mye av egoet og selvfølelsen. Det gir poeng til folk hun ikke ønsker å gi poeng til, selv om disse folkene sier mye sant. (Skrevet i Skråblikk og generaliseringer) Anonymkode: 075c0...cef Hehe. Også etterpå får man kritikk for å være overfladisk. Dere (som poster disse postene) menn har oppblåste egoer. Dere er ikke oppegående. Dere er som politi. Tenker som små barn. kan ikke dere menn for faen gå til psykolog. Det er så slitsomt med disse innleggene. Dere tror dere kommer intelligente greier, men det er bare det lite utviklede egoet som snakker. du selv hadde frådet av raseri om kvinner oppførte seg likedan. men du kommer aldri til å forstå så det er ikke noe poeng i å forklare. Anonymkode: bb8c7...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #77 Del Skrevet 29. juni 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe. Også etterpå får man kritikk for å være overfladisk. Dere (som poster disse postene) menn har oppblåste egoer. Dere er ikke oppegående. Dere er som politi. Tenker som små barn. kan ikke dere menn for faen gå til psykolog. Det er så slitsomt med disse innleggene. Dere tror dere kommer intelligente greier, men det er bare det lite utviklede egoet som snakker. du selv hadde frådet av raseri om kvinner oppførte seg likedan. men du kommer aldri til å forstå så det er ikke noe poeng i å forklare. Anonymkode: bb8c7...b21 Nei forklare gjorde du ikke. Anonymkode: 075c0...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #78 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Den kjøper jeg ikke. Anonymkode: 075c0...cef Kjøper du ikke at mange liker Loki? Jeg var så betatt av han, aldri brydd meg noe mye om Thor. Men liker mørkt hår best og er ikke så fan av mega muskler eller personligheten til Thor. Ikke at Loke sin er noe bedre sånn egentlig, men utsendemessig likte jeg han. AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Som sagt, man setter minimum-maximum høyde. Så en kvinne kan sette at de bare vil date menn fra 6'0 til 6'5, da vil han på 6'0 få ett poeng, han på 6'1 får ett poeng, han på 6'2 får ett poeng, han på 6'3 får ett poeng, han på 6'4 får ett poeng, han på 6'5 får ett poeng, alt av 1 kvinne. Mens en annen kvinne kanskje velger 5'8 til 5'10, da gir hun bare 3 poeng totalt. Er du en mann på 6'5 så vil ca 90% av kvinner date deg, er du 5'6 vil bare ca 4% av kvinner date deg. Menn på 5'6 er veldig vanlig, menn på 6'5 er EKSTREMT uvanlig. Anonymkode: f9398...795 Vi vil ikke date noen bare fordi de høye. Noe vil kanskje, men da er det jo noe som ikke helt stemmer. Høyde alene er ikke selskap i livet. Ikke tro at bare fordi noen passer inn i en preferanse så er de sikkert kjærlighet eller sex, det er ikke sånn det fungerer. Å menn liker ikke kvinner uansett høyde eller bare på grunn av høyde de heller. Jeg er 170, tror du ikke jeg blir avslått over det? Anonymkode: 36e05...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #79 Del Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei forklare gjorde du ikke. Anonymkode: 075c0...cef Skulle jeg forklare? Lol. Du legger bare feller uansett. Du er ikke ute etter forståelse. Du er bare ute etter å ta folk. Anonymkode: bb8c7...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni #80 Del Skrevet 29. juni 2 minutter siden, AnonymBruker said: Skulle jeg forklare? Lol. Du legger bare feller uansett. Du er ikke ute etter forståelse. Du er bare ute etter å ta folk. Anonymkode: bb8c7...b21 Skulle ønske jeg tok feil, men jeg kan ikke ignorere det jeg ser med egne øyne. Anonymkode: 075c0...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå