AnonymBruker Skrevet 4. juli #101 Del Skrevet 4. juli Mitt inntrykk at de bryr seg mer om utseende enn menn. Vanlige menn kan ikke være i nærheten så kresne som den vanlige kvinne. Da dør han alene. Anonymkode: c06e4...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #102 Del Skrevet 4. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 20.16): Hvis utseende er så viktig for kvinner så skulle menn som Ed Sheeran aldri hatt dame. Fyren ser jo ikke ut i måneskinn. Anonymkode: 7c38e...3d0 Jo, men husk nå da at han ikke trenger se bra ut pga enorm kjendisstatus. Anonymkode: 2bba0...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #103 Del Skrevet 4. juli Just now, AnonymBruker said: Jo, men husk nå da at han ikke trenger se bra ut pga enorm kjendisstatus. Anonymkode: 2bba0...5db Enig. Kjendisstatus trumfer utseendet av en eller annen merkelig grunn.. hmm.. hva kan det være mon tro.. hmm Anonymkode: c06e4...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli #104 Del Skrevet 4. juli 1 hour ago, AnonymBruker said: Skal jeg forklare hvorfor noen av mitt kjønn går etter attributter som signaliserer gode gener? Sånn er det bare. Ikke noe å gjøre med. Anonymkode: c38d1...c7b Man har Ikke nødvendigvis spesielt "gode gener" selv om man ser bra ut. Anonymkode: 075c0...cef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #105 Del Skrevet 5. juli Oh my god. ‘menn vil ikke innrømme at de liker lukten av sin egen fis’-debatt. Anonymkode: bb8c7...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #106 Del Skrevet 5. juli Gjorde jeg det før? Nei. Gjør jeg det nå? Nja, mer enn før. Mest fordi jeg har funnet ut at stygge menn, er like drittsekker som mange andre. Fant heldigvis mannen, han er KJEKK og snill 🥰 Anonymkode: c57c1...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #107 Del Skrevet 5. juli Fountaine skrev (På 29.6.2024 den 20.25): Jeg vil si motsatt. Kvinner ser ofte etter menn som er penere enn dem selv. Jeg ser aldri kjekkere menn enn penere damer i forhold. Som regel er de ca like, men dama er 9/10 ganger penest Anonymkode: c57c1...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli #108 Del Skrevet 5. juli Jeg er kvinne, og jeg bryr meg jo om menns utseende, det hadde vært rart om jeg ikke hadde gjort det når jeg var på kjærestejakt? Det vektes samtidig mot andre attraktive egenskaper, som humor, intellekt, godhjertethet, sjarm, handlekraft og vitalitet. Ja takk til best mulig miks av egenskaper, kjæresteforhold er tross alt ikke veldedighet. Anonymkode: 0bac8...02f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loliano Skrevet 6. juli #109 Del Skrevet 6. juli (endret) Høyde er vel nr 1... man ser nesten ikke en kvinne uten en mann som er minst 10 til 30 cm høyere. Sitt i oslo sentrum og du ser ikke annet enn skyhøye menn hånd i hånd med disse jentene. Man må Se på hva kvinner velger og gjør enn hva de sier. ting som høyde, manke på hodet, pene tenner, solid skjeve og ungdommelig ansikt går forran evner som å være snill, morsom, smart etc. Endret 6. juli av loliano 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #110 Del Skrevet 6. juli loliano skrev (3 timer siden): Høyde er vel nr 1... man ser nesten ikke en kvinne uten en mann som er minst 10 til 30 cm høyere. Sitt i oslo sentrum og du ser ikke annet enn skyhøye menn hånd i hånd med disse jentene. Man må Se på hva kvinner velger og gjør enn hva de sier. ting som høyde, manke på hodet, pene tenner, solid skjeve og ungdommelig ansikt går forran evner som å være snill, morsom, smart etc. men menn vil jo ha kvinner med de rette markørene selv. Bah. Skjønner ikke hvorfor KG av alle steder brukes som incel-forum, hvor man skal finne Ut Sannheten Om Kvinner. Kan heller lese på KG og poste bevis på et annet forum, sjekk hva jeg leste på KG! Det beviser det jeg alltid har visst!!!! Tenk å skulle analysere fotballsupportere i hjel, troppe opp på en kveld på pubben hvor en veldig avgjørende kamp spilles også sette seg foran tv-skjermen og bare: aha!! Nå har jeg funnet ut sannheten om dere!! Hvorfor innrømmer dere ikke at dere bryr dere om sveisen til fotballspillere????? Grrrrrr. Anonymkode: bb8c7...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #111 Del Skrevet 6. juli loliano skrev (9 timer siden): Høyde er vel nr 1... man ser nesten ikke en kvinne uten en mann som er minst 10 til 30 cm høyere. Sitt i oslo sentrum og du ser ikke annet enn skyhøye menn hånd i hånd med disse jentene. Man må Se på hva kvinner velger og gjør enn hva de sier. ting som høyde, manke på hodet, pene tenner, solid skjeve og ungdommelig ansikt går forran evner som å være snill, morsom, smart etc. menn er jo høyere enn kvinner generelt Anonymkode: c57c1...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli #112 Del Skrevet 6. juli Tror ikke det handler om at de ikke vil innrømme det. Men at utseende spiller en mye større rolle ubevisst enn de er bevisst på selv Anonymkode: c240c...6d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loliano Skrevet 6. juli #113 Del Skrevet 6. juli (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): men menn vil jo ha kvinner med de rette markørene selv. Bah. Skjønner ikke hvorfor KG av alle steder brukes som incel-forum, hvor man skal finne Ut Sannheten Om Kvinner. Kan heller lese på KG og poste bevis på et annet forum, sjekk hva jeg leste på KG! Det beviser det jeg alltid har visst!!!! Tenk å skulle analysere fotballsupportere i hjel, troppe opp på en kveld på pubben hvor en veldig avgjørende kamp spilles også sette seg foran tv-skjermen og bare: aha!! Nå har jeg funnet ut sannheten om dere!! Hvorfor innrømmer dere ikke at dere bryr dere om sveisen til fotballspillere????? Endret 6. juli av loliano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #114 Del Skrevet 7. juli On 7/6/2024 at 7:31 AM, AnonymBruker said: men menn vil jo ha kvinner med de rette markørene selv. Bah. Skjønner ikke hvorfor KG av alle steder brukes som incel-forum, hvor man skal finne Ut Sannheten Om Kvinner. Kan heller lese på KG og poste bevis på et annet forum, sjekk hva jeg leste på KG! Det beviser det jeg alltid har visst!!!! Tenk å skulle analysere fotballsupportere i hjel, troppe opp på en kveld på pubben hvor en veldig avgjørende kamp spilles også sette seg foran tv-skjermen og bare: aha!! Nå har jeg funnet ut sannheten om dere!! Hvorfor innrømmer dere ikke at dere bryr dere om sveisen til fotballspillere????? Grrrrrr. Anonymkode: bb8c7...b21 Fordi man lærer ingenting av å poste i ett ekko kammer med andre menn. Her kan man faktisk lære noe og kanskje få enkelte fordommer motbevist. Av og til får jeg det, andre ganger blir fordommene forsterket dessverre. Anonymkode: 3fd63...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli #115 Del Skrevet 7. juli Kvinner bryr seg mye mer om penger og status enn utseende (og alder). Finnes jo et utall eksempler på dette. Anonymkode: 99a74...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå