Gå til innhold

Mann dømt for flere hundre overgrep mot sin egen datter


Freyja Valkyrie

Anbefalte innlegg

En 39 år gammel mann er i Agder tingrett dømt til mer enn sju år i fengsel for å ha begått det retten anslår å være flere hundre overgrep mot sin egen datter.

https://www.nrk.no/sorlandet/mann-domt-for-flere-hundre-overgrep-mot-sin-egen-datter-1.16942569?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3GKr_JFVKmGmn4FluzN4A2uQuJpxz9bC6S-VY3VV9_B6dm2UtLp91IRrA_aem_OfZfDjRbBGd2CQAqcErtWg

Syv års fengsel, det er en skam, jeg har ikke ord. Hvordan er det mulig? Det norske rettssystemet er helt latterlig. Den jenta er nok ødelagt for livet. Det udyret burde aldri komme ut i det fri igjen. Syv år er ingen straff mot en så grusom handling, det er et hån mot offeret. 

 

  • Liker 12
  • Hjerte 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt for mild dom. Datteren blir straffet for resten av livet pga det hun ble utsatt for.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med normal oppførsel slipper han ut etter 5 år. Like mye som de som blir dømt for grovt økonomisk utroskap. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (11 minutter siden):

En 39 år gammel mann er i Agder tingrett dømt til mer enn sju år i fengsel for å ha begått det retten anslår å være flere hundre overgrep mot sin egen datter.

https://www.nrk.no/sorlandet/mann-domt-for-flere-hundre-overgrep-mot-sin-egen-datter-1.16942569?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3GKr_JFVKmGmn4FluzN4A2uQuJpxz9bC6S-VY3VV9_B6dm2UtLp91IRrA_aem_OfZfDjRbBGd2CQAqcErtWg

Syv års fengsel, det er en skam, jeg har ikke ord. Hvordan er det mulig? Det norske rettssystemet er helt latterlig. Den jenta er nok ødelagt for livet. Det udyret burde aldri komme ut i det fri igjen. Syv år er ingen straff mot en så grusom handling, det er et hån mot offeret. 

 

Det er helt sykt. Hadde en sak i område jeg bor også han fikk litt mer enn 4 år mener jeg. Det er så sykt gale. Straffen er alt for mild

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Curiousine skrev (4 minutter siden):

Det er helt sykt. Hadde en sak i område jeg bor også han fikk litt mer enn 4 år mener jeg. Det er så sykt gale. Straffen er alt for mild

Eter min mening finnes det kun en straff i slike tilfeller, men dessverre har vi ikke dødsstraff her i Norge. Så han burde i det minste fått livstid 700 ganger. 

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å melde dere som meddommere da! Da er man med å bestemmer hvor lange straffer folk skal få. Jeg var selv med på å justere en voldtektsdom opp med nesten et helt år.

  • Liker 13
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (38 minutter siden):

En 39 år gammel mann er i Agder tingrett dømt til mer enn sju år i fengsel for å ha begått det retten anslår å være flere hundre overgrep mot sin egen datter.

https://www.nrk.no/sorlandet/mann-domt-for-flere-hundre-overgrep-mot-sin-egen-datter-1.16942569?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3GKr_JFVKmGmn4FluzN4A2uQuJpxz9bC6S-VY3VV9_B6dm2UtLp91IRrA_aem_OfZfDjRbBGd2CQAqcErtWg

Syv års fengsel, det er en skam, jeg har ikke ord. Hvordan er det mulig? Det norske rettssystemet er helt latterlig. Den jenta er nok ødelagt for livet. Det udyret burde aldri komme ut i det fri igjen. Syv år er ingen straff mot en så grusom handling, det er et hån mot offeret. 

 

Frekk nok til å anke ja. Fem år besøksforbud? Virker som om politiet i Norge er mest opptatt av rettssikkerheten til pedofile fedre. Flere hundre incest/ voldtekter og 7 år? Barn sitt rettsvern er jo latterlig dårlig.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jente 💔 

Rettsystemet er et hårreisende mysterium når det kommer til overgrep. Hvorfor???

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (20 minutter siden):

Eter min mening finnes det kun en straff i slike tilfeller, men dessverre har vi ikke dødsstraff her i Norge. Så han burde i det minste fått livstid 700 ganger. 

Så du mener vi skulle hatt dødsstraff i Norge? Tenk deg om!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (12 minutter siden):

Stakkars jente 💔 

Rettsystemet er et hårreisende mysterium når det kommer til overgrep. Hvorfor???

Ja, man kan virkelig lure.

Når det kommer til overgrep og voldtekt er straffene utrolig dårlige. Hva er prisen for å ødelegget et helt liv? 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordblomst skrev (20 minutter siden):

Husk å melde dere som meddommere da! Da er man med å bestemmer hvor lange straffer folk skal få. Jeg var selv med på å justere en voldtektsdom opp med nesten et helt år.

Kanskje problemet er at det er for mange menn som er meddommere, og for få kvinner?

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Kanskje problemet er at det er for mange menn som er meddommere, og for få kvinner?

Jepp, det er overvekt av eldre menn som er meddommere. De ønsker seg faktisk spesielt unge, gjerne kvinner, for å få et representativt utvalg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

En 39 år gammel mann er i Agder tingrett dømt til mer enn sju år i fengsel for å ha begått det retten anslår å være flere hundre overgrep mot sin egen datter.

https://www.nrk.no/sorlandet/mann-domt-for-flere-hundre-overgrep-mot-sin-egen-datter-1.16942569?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3GKr_JFVKmGmn4FluzN4A2uQuJpxz9bC6S-VY3VV9_B6dm2UtLp91IRrA_aem_OfZfDjRbBGd2CQAqcErtWg

Syv års fengsel, det er en skam, jeg har ikke ord. Hvordan er det mulig? Det norske rettssystemet er helt latterlig. Den jenta er nok ødelagt for livet. Det udyret burde aldri komme ut i det fri igjen. Syv år er ingen straff mot en så grusom handling, det er et hån mot offeret. 

 

Derfor er jeg faktisk veldig FOR pedojegere og han som henger ut pedofile på nettet. Norge er en vits og jeg blir bare forbanna når jeg leser sånne nedverdigende dommer. De slipper som regel ut lenge før tida også. Og så blir mange av dem tatt kort tid senere i tillegg. Æsj!!!!!!!!!!

Samtidig kuttes det i psykisk helsevern og man får ikke engang en erstatning som veier opp for tapt arbeidsinntekt. Det er en SKAM!

(Eneste som er dumt med pedojegere er at det er jegerne som må ofre mye for å ta pedoene. Det skulle ikke vært sånn!)

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zikkzakk skrev (2 minutter siden):

Synes vi kan innføre piskeslag som en del av straffen til voldtektsforbrytere som dette. 

Eller kastrering og amputering av både penis og armer. Tar man bare penis kan de fortsatt gjøre mye fælt med armene så de må også tas.

Eller henging, da ikke etter nakken men sånn tortur der man knyttet armene bak på ryggen og vrengte armene opp slik at man hang etter sine skuldre som var ute av ledd. Det tar visst to dager å dø, etter å ha lidd ganske mye. Bare synd det tar så kort tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (35 minutter siden):

Stakkars jente 💔 

Rettsystemet er et hårreisende mysterium når det kommer til overgrep. Hvorfor???

Fordi det er laget av menn for menn, virker det som.

Men snart vil nok dette endre seg! Dette kan bare ikke fortsette!!!!

.....

"Mannen skal også ha forklart at datteren utnyttet situasjonen for å få faren til å kjøpe ting til henne."

Det sier jo bare alt om hvor ødelagt jenta er psykisk!!!!!! HALLOOOOOOO!!!!! Jeg blir så forbanna at jeg kan sprekke! Du er passe sjuk i huet hvis du tror det utsagnet er formildende!!!!!! Da er du helt sinnsyk -enda verre enn han har vist seg å være som gjorde sånt mot egen datter!!!!!!!!

Endret av Blåttvann
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

En 39 år gammel mann er i Agder tingrett dømt til mer enn sju år i fengsel for å ha begått det retten anslår å være flere hundre overgrep mot sin egen datter.

https://www.nrk.no/sorlandet/mann-domt-for-flere-hundre-overgrep-mot-sin-egen-datter-1.16942569?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR3GKr_JFVKmGmn4FluzN4A2uQuJpxz9bC6S-VY3VV9_B6dm2UtLp91IRrA_aem_OfZfDjRbBGd2CQAqcErtWg

Syv års fengsel, det er en skam, jeg har ikke ord. Hvordan er det mulig? Det norske rettssystemet er helt latterlig. Den jenta er nok ødelagt for livet. Det udyret burde aldri komme ut i det fri igjen. Syv år er ingen straff mot en så grusom handling, det er et hån mot offeret. 

 

Han kommer ikke til å ha én trygg og normal dag når han kommer ut igjen. Fengsel er for snilt. Folkets dom kommer til å svi hver eneste dag når han er ute. Men han stikker vel til Asia og gjemmer seg... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (5 minutter siden):

Eller kastrering og amputering av både penis og armer. Tar man bare penis kan de fortsatt gjøre mye fælt med armene så de må også tas.

Eller henging, da ikke etter nakken men sånn tortur der man knyttet armene bak på ryggen og vrengte armene opp slik at man hang etter sine skuldre som var ute av ledd. Det tar visst to dager å dø, etter å ha lidd ganske mye. Bare synd det tar så kort tid.

facepalm.gif.f1c11efd60ab5d1addcb5fcb663e0356.gif

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordblomst skrev (54 minutter siden):

Husk å melde dere som meddommere da! Da er man med å bestemmer hvor lange straffer folk skal få. Jeg var selv med på å justere en voldtektsdom opp med nesten et helt år.

Jeg visste ikke om dette. Fristen for å melde seg i min kommune gikk ut 2.april. Neste mulighet er i 2028 🙈

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (22 minutter siden):

Fordi det er laget av menn for menn, virker det som.

Men snart vil nok dette endre seg! Dette kan bare ikke fortsette!!!!

.....

"Mannen skal også ha forklart at datteren utnyttet situasjonen for å få faren til å kjøpe ting til henne."

Det sier jo bare alt om hvor ødelagt jenta er psykisk!!!!!! HALLOOOOOOO!!!!! Jeg blir så forbanna at jeg kan sprekke! Du er passe sjuk i huet hvis du tror det utsagnet er formildende!!!!!! Da er du helt sinnsyk -enda verre enn han har vist seg å være som gjorde sånt mot egen datter!!!!!!!!

Håper virkelig denne jenta får profesjonell oppfølging og hjelp....Hun trenger mye stakkars ❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...