AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Del Skrevet 29. juni 2024 Hei alle sammen😄 Jeg logger syklusen min i flo. Forrige syklus startet 31 mai og varte til 4 juni (mensen). Ifølge flo appen så skulle jeg hatt eggløsning den 18 juni. Jeg tester også med eggløsningstest (clearblue advanced digital eggløsningstest). Når jeg testet med eggløsningstest så fikk jeg blinkende smilefjes 13 juni - 15 juni og 16 juni fikk jeg smilefjes. I følge flo apen min så skal mensen begynne i dag den 29 juni, men den har ikke kommet. Jeg har testet men testen er negativ. Kan noen fortelle meg om jeg har begynt å teste for tidlig eller om det bare er mensen som er sen? Anonymkode: 86196...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Del Skrevet 29. juni 2024 Det er ikke sikkert egget slapp dagene etter du fikk det faste smilefjeset selv om du fikk positiv test. En del kvinner har 2 LH-topper i en syklus og det er vanskelig å si om eller når du har hatt eggløsning. Å teste 14 dager etter forventet eggløsning er ikke for tidlig nei. Hadde du hatt eggløsning som forventet og det klaffet, ville testen vært positiv nå. Anonymkode: 49423...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Del Skrevet 29. juni 2024 En app kan ikke fortelle når du har EL eller når mensen kommer. KUN indikere. Mensen kommer 14 dager etter EL. EL skjer 24-36t ETTER positiv test. IKKE når testen er positiv. Ikke for tidlig å teste nå nei. Anonymkode: 7485c...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #4 Del Skrevet 29. juni 2024 Men om eggløsning var den 19 juni når kan en få positiv test? Burde den allerede vert positiv eller er det håp? Anonymkode: 86196...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #5 Del Skrevet 29. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men om eggløsning var den 19 juni når kan en få positiv test? Burde den allerede vert positiv eller er det håp? Anonymkode: 86196...383 Det er håp! Da er du rundt 10-11 dpo nå så fortsatt tidlig. Anonymkode: 336e8...989 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #6 Del Skrevet 29. juni 2024 Da håper jeg fortsatt!!🤞🏼🤞🏼 Vi måtte gå igjennom en senabort pga ikke forenelig med liv for en stund tilbake, å har nå blitt kar for å prøve på nytt. Dette er 2 mnd vi prøver å forrige mnd når jeg fikk negativ føltes det som et smell i ansiktet da jeg ikke var gravid. Har vert heldig å blitt gravid 2 ganger på første forsøk, å hadde et lite håp om at det skulle være tilfelle denne gang også, men nei😓 Anonymkode: 86196...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #7 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): En app kan ikke fortelle når du har EL eller når mensen kommer. KUN indikere. Mensen kommer 14 dager etter EL. EL skjer 24-36t ETTER positiv test. IKKE når testen er positiv. Ikke for tidlig å teste nå nei. Anonymkode: 7485c...c76 Det er ikke riktig, ikke alle har lutealfase på 14 dager. Ved temping og loggføring med hjelp av en app kan fortelle deg når du har hatt eggløsning og hvor lang lutealfase du har. Anonymkode: 86bbe...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #8 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke riktig, ikke alle har lutealfase på 14 dager. Ved temping og loggføring med hjelp av en app kan fortelle deg når du har hatt eggløsning og hvor lang lutealfase du har. Anonymkode: 86bbe...3a2 Hva vil dette bety for meg? Anonymkode: 86196...383 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #9 Del Skrevet 29. juni 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hva vil dette bety for meg? Anonymkode: 86196...383 Det kan vi dessverre ikke vite. Du trenger å logge så du kan se hvor lang lutealfase du pleier å ha. Anonymkode: 336e8...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #10 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er ikke riktig, ikke alle har lutealfase på 14 dager. Ved temping og loggføring med hjelp av en app kan fortelle deg når du har hatt eggløsning og hvor lang lutealfase du har. Anonymkode: 86bbe...3a2 De fleste har mellom 12 og 14 dager. Dagene mellom EL og mensen er for de fleste mer regelmessig enn dagene mellom første blødningsdag og EL. En app kan aldri fortelle ar man har hatt EL - kun UL og blodprøve kan si om du faktisk har hatt EL. Temping er en super nyttig metode for å holde kontroll, men heller ikke temping er 100% sikker. EL tester viser KUN stigning i hormon - ikke om EL faktisk skjer. Så skal man drive med flisespikkeri så var mitt svar noe "feil", men i det store og det hele korrekt. Anonymkode: 7485c...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #11 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva vil dette bety for meg? Anonymkode: 86196...383 Ingen kan gi deg noe svar her. Kun tiden vil vise hva som er korrekt for deg. Pust med magen. Vent noen dager, test igjen. Anonymkode: 7485c...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 Hvordan gikk det? Anonymkode: ca479...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå