Gå til innhold

Ønsker meg en dyr veske, besmutningsvegring


Salmonella

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet over en veske som jeg har lyst på. Synes den er litt unik og veldig fin. Men så er det prisen da...Den koster 4800 kroner 🙈 Synes det er ganske dyrt. Har råd til det men det er svært sjeldent at jeg bruker så stort beløp på klær og tilbehør. Tror det dyreste plagget jeg har kjøpt (forutenom brudekjolen) var en jakke til 2500 kroner. Og det er en vinterjakke jeg har brukt 7 år på rad.

Jeg har sett en stund etter en veske som rommer litt og som skiller seg litt ut. Har jo en veske jeg bruker daglig som nå er 5 år gammel så dette er ikke noe jeg kjøper ofte.

 

Hvordan klarer dere andre å fatte slike beslutninger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4800,- for en veske er ikke så himla dyrt om den er i skikkelig kvalitet. Og er den i skikkelig kvalitet og du steller godt med den holder den seg fin i mange år.

Anonymkode: 5f63a...19c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en billig veske. Trodde det dreide seg om en til 20 000 kroner jeg 😄

Kjøp den hvis du liker den.

Endret av Honey Dew
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👜👛👜

Hvis regninger blir betalt: GO FORE IT❣️❣️❣️

Du kan sikkert knipe inn litt hist og her, så merkes beløpet mindre. Det er ofte de tingene vi har ofret litt for, og som ikke bare kommer "dalende", som gir størst og lengst glede!! 👜👛

Og bær den med stolthet, innerst i skapet passer dårlig😱

Nyyyyyy🥰🥰

Anonymkode: 1c1bc...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjøpt veske til over 2000 og synes det er dyrt nok

Anonymkode: 53d42...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du føler. Jeg har alltid slitt med å ta beslutninger og bruker altfor mye tid og energi på å tenke ut ulike scenarioer før jeg bestemmer meg.

Det er som de andre sier ikke sååå mye penger for en veske av god kvalitet, men på den andre siden er det ganske mye annet en kan kjøpe seg for den samme summen.

Det er til syvende og sist du som må ta valget. Jeg skulle gjerne sett bilde av vesken 🤩

Anonymkode: 646ff...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har brukt mer penger på småkjøp på ebay, temu, eller dilldall generelt... om du dropper dine "småkjøp" og går for veska så har du noe du gleder deg over lengre (mye lengre enn noe av det jalla jeg har kjøpt ihvertfall).

Anonymkode: b37b6...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...