AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #1 Skrevet 29. juni 2024 Mange heteroseksuelle menn liker å se på kvinner som rister på rumpa når de danser. Lurer på om homofile menn liker å se på menn riste på rumpa når de danser. Eller ser det bare tullete ut? Anonymkode: 83fab...c4e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #2 Skrevet 29. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mange heteroseksuelle menn liker å se på kvinner som rister på rumpa når de danser. Lurer på om homofile menn liker å se på menn riste på rumpa når de danser. Eller ser det bare tullete ut? Anonymkode: 83fab...c4e Edit: I tillegg: Hva tenker homofile menn om å se på menn som vrikker på rumpa når de går? Eller som går i klær som gjør rumpa ekstra synlig. TS Anonymkode: 83fab...c4e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #3 Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Edit: I tillegg: Hva tenker homofile menn om å se på menn som vrikker på rumpa når de går? Eller som går i klær som gjør rumpa ekstra synlig. TS Anonymkode: 83fab...c4e Hva tror du, ts? Anonymkode: d8cf3...acc
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #4 Skrevet 3. juli 2024 On 6/29/2024 at 9:10 PM, AnonymBruker said: Hva tror du, ts? Anonymkode: d8cf3...acc Jeg spør fordi jeg lurer. Anonymkode: 83fab...c4e
svartkatt Skrevet 3. juli 2024 #5 Skrevet 3. juli 2024 Det er like mange meninger uansett kjønn/legning. Er ikke så mye å lure på egentlig.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #7 Skrevet 3. juli 2024 Det varierer vel like mye som hos heterofile menn, noen liker damer med cameltoe og trange klær som. Rikker seg og noen liker sporty damer i sports undertøy som kan bli skitne og de fleste kan finne på å like hele spekteret i rett situasjon🤷♀️ Anonymkode: f5074...3f8
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #8 Skrevet 3. juli 2024 1 hour ago, svartkatt said: Det er like mange meninger uansett kjønn/legning. Er ikke så mye å lure på egentlig. 1 hour ago, Gidavmeg said: Jepp, alle menn liker det samme 😎 1 hour ago, AnonymBruker said: Det varierer vel like mye som hos heterofile menn, noen liker damer med cameltoe og trange klær som. Rikker seg og noen liker sporty damer i sports undertøy som kan bli skitne og de fleste kan finne på å like hele spekteret i rett situasjon🤷♀️ Anonymkode: f5074...3f8 Er ikke alle dere 3 som svarer kvinner? Jeg spurte etter svar fra homoseksuelle menn. Hadde jeg laget en tråd om hvordan det er å føde så hadde det vært pussig om kun menn svarte. TS Anonymkode: 83fab...c4e 1
Gidavmeg Skrevet 3. juli 2024 #9 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke alle dere 3 som svarer kvinner? Jeg spurte etter svar fra homoseksuelle menn. Hadde jeg laget en tråd om hvordan det er å føde så hadde det vært pussig om kun menn svarte. TS Anonymkode: 83fab...c4e Selv menn vet at fødsler er ulike
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #10 Skrevet 3. juli 2024 Jeg er heterofil mann og kan synes dette er sexy, så da regner jeg med det finnes homofile menn som synes det også. Kanskje ikke akkurat riste på rumpa, men lettkledd sexy dans/striptease/burlesqe. Anonymkode: 7daba...c6b
Erfarenmann Skrevet 4. juli 2024 #11 Skrevet 4. juli 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er ikke alle dere 3 som svarer kvinner? Jeg spurte etter svar fra homoseksuelle menn. Hadde jeg laget en tråd om hvordan det er å føde så hadde det vært pussig om kun menn svarte. TS Anonymkode: 83fab...c4e Du ønsker svar fra homofile menn og tenker at kvinneguiden er riktig forum å henvende seg på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå