Gå til innhold

Holder du deler av seksualiteten skjult for partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det deler av seksualiteten din du ikke deler med partner?

Og/eller mistenker du at din partner holder noe skjult fra deg?

Anonymkode: 8600e...75f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har for øyeblikket ikke partner, men nei. Jeg er åpen om alt. Jeg har ingen forventning om at skal tilfredsstilles, men bare det å dele og snakke om det er en styrke for et forhold. Og det kan gjøre det lettere å være åpne og nysgjerrige sammen. Det er jo bare seksualitet, vi alle har jo vår, hvorfor legge skjul på deler av seg selv? Det kan jeg ikke tro er positivt for forholdet.

Anonymkode: 0ca9f...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Ja  det gjør jeg nok.

Du går fram til mi inste grind
og eg går òg fram til di.
Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Anonymkode: e39f8...a42

• Hjerte 5
Skrevet

Nei, vi har heldigvis veldig åpen og ærlig kommunikasjon, om alt sånn. Det føles veldig trygt og godt!

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ganske åpne om det meste, men det er noen små små deler av min seksualitet som jeg antageligvis aldri kommer til å nevne for noen ettersom det er litt tabu. Ikke noe ulovlig altså.

Anonymkode: a1c96...ced

• Liker 1
Skrevet (endret)

Åpenhet og Ærlighet varer lengst sies det

Tillit og Respekt også..

M@ster.

Endret av Master1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi er ganske åpne om det meste, men det er noen små små deler av min seksualitet som jeg antageligvis aldri kommer til å nevne for noen ettersom det er litt tabu. Ikke noe ulovlig altså.

Anonymkode: a1c96...ced

Ingen seksualitet er ulovlig.

Anonymkode: c3781...3a6

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har en kone som er svært lite åpen og har tidligere lett for å komme med dømmende slengbemerkninger om seksuelle ting som rimming og sexleketøy.  Jeg tør derfor ikke dele noe som er mer vågalt enn misjonær med lyset av i frykt for å bli latterliggjort

Anonymkode: 3f906...958

• Liker 2
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Deler ikke nødvendigvis alt jeg har gjort tidligere, men er åpen om alt annet. 

Anonymkode: 9fd22...706

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Forrige forhold var ikke bra på sexen. Hun ville ikke eksperimentere eller variere, og svarte på en dømmende måte når jeg foreslo relativt uskyldige ting. 
Hun delte heller ikke av sin seksualitet, og forholdet ble surt. Jeg trodde hun var aseksuell, men fant tilfeldigvis ut at hun onanerte i dusjen. Jeg er for egentid og onani, men syns det er rart at man ikke vil dele slikt i et forhold med både barn og et tiår sammen.

Hennes reaksjoner gjorde at samtalene gikk trått og sexen elendig. For begge. Summen var at det ble vanskelig og forholdet gikk i oppløsning. Mulig hun var på den aseksuelle skalaen… 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, det er bare amatører som behandler sin dyrebare kone som en simpel elskerinne. Hun hadde garantert mistet lysten for lengst om hun visste bare en tiendedel av det jeg liker. Og det vil jeg jo ikke ta sjansen på, for det beste er å ha en kone med masse lyst!

Anonymkode: 2da90...a82

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg tør ikke fortelle mannen om fantasiene jeg har om å bli bundet og brukt. Uansett kun fantasier, så like greit.

Anonymkode: 02605...b62

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja enkelte deler holdes skjult. Min partner er vanilje og svært øm i sitt kjærlighetsspråk. 
Jeg vil jo egentlig bli dominert men kan ikke bli det av h*n da det vil virke helt unaturlig for partnerens personlighet. 
Koser meg med fantasiene på egenhand 😏

Anonymkode: 28ebe...105

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen seksualitet er ulovlig.

Anonymkode: c3781...3a6

Du får si det til seksualforbrytere

Anonymkode: ef16e...066

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du får si det til seksualforbrytere

Anonymkode: ef16e...066

Det er handlinger som er ulovlige, ikke fantasi. Du ønsker ikke  et samfunn der tanke-kriminalitet kan straffes — som i novellen 1984 og eller i filmen Minority report? Selvom det skjer masse grusomt i verden og om det kunne blitt unngått, da har denne ideen du fremmer forferdelige konsekvenser for frihet for mennesker. 

Anonymkode: 6f34d...8a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Jeg tenner på sex med prostituerte. Syntes det er sexy, at man kan gjøre sex til en handelsvare. Man kan ha sex med damer som gledelig gir deg god behandling så lenge du har penger nok. Man bytter eget hardt arbeid mot sex med flotte, velvillige kvinner.

Kan nesten ikke si det til kona 😂

Anonymkode: f2f08...614

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det deler av seksualiteten din du ikke deler med partner?

Og/eller mistenker du at din partner holder noe skjult fra deg?

Nei, han vet hva jeg liker, men det er noe han ikke liker, så vi snakker ikke så mye om det. 

Jeg har spurt han om hva hans kinks er og da har han fortalt, så fføler ikke han skjuler så mye. 

Anonymkode: d8972...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle egentlig ønske at min partner gjorde det.

Vedkommende og jeg har vært sammen i ca 10 år, og i starten hadde vi det som jeg anså som god sex med fokus på at kvinnen skulle komme først.

Etter noen år fant jeg merkelappen til dameundertøy i toalettmappen og gikk ut fra at personen var utro - det viser seg at han liker å kle seg i dameundertøy og denne fetisjen har nå eskalert. Her om dagen fikk han nettingstrømpebukser, ca 10 stk i posten, blondetruser, stiletthæler og en "vaskedame"-uniform. I tillegg har vi kun sex etter at jeg har vært ute og hatt sex med andre menn (virker som han ikke tenner på meg uten at jeg kommer hjem med andres sæd). Jeg prøver å fortelle han at han sannsynligvis er homofil, noe kan nekter for.

Jeg skulle ønske at han enten holdt denne delen av sin seksualitet hemmelig, eller at han gikk all in og innrømte at han ikke tenner på meg. Dette har i alle fall ødelagt forholdet vårt.

Anonymkode: c71af...0cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Har ikke fortalt at jeg gjerne hadde hatt sex med henne sammen med flere menn og sett henne behandle flere kuker 

Anonymkode: adfb8...a1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...