Gå til innhold

Fant kondomer i toalettmappen til mannen. Jeg hadde en hysterektomi for 3 år siden.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på ferie og skulle se om mannen hadde tannpirkere i toalettmappa som jeg vet han ofte har.

De fant jeg og to løse kondomer som har utløpsdato i 2026.

Vi brukte kondomer sammen før men etter jeg måtte fjerne livmoren pga sykdom var det naturligvis ikke behov for det lengre.
Disse er heller ikker merket vi brukte da…

Jeg har lyst å tenke det er en naturlig forklaring men hvorfor skal han ha disse?

Anonymkode: 50a66...dd8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen bruker det når de onanerer for det gir lite søl.

Utenom den muligheten så tar det seg kanskje ikke så godt ut, nei. 

Anonymkode: 72a8c...750

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde spurt han om hvorfor det ligger to kondomer i toalettmappen.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Fint han bruker beskyttelse slik at han ikkje dreg med seg møkka heim til deg. Bortsett fra det er det vel ikkje så mange gode (bort-)forklaringer 🙈❤️. Lykke til!

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at her er det bare å spørre. Skal godt gjøres å komme med en god forklaring på dette, men da har du hvertfall åpnet opp den kommende samtalen på en god måte.

Anonymkode: b4442...be8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har han en grunn til å være utro? Er det noe han savner i forholdet deres, for eksempel, sex?

Anonymkode: 762e4...11f

Skrevet

Hvorfor spør du han ikke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har han en grunn til å være utro? Er det noe han savner i forholdet deres, for eksempel, sex?

Det er ikke alltid det er en grunn til å være utro.

Anonymkode: 9b6c1...76d

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er aldri en grunn til å være utro... Og mange er utro uansett hva man gjør. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Dojakitty skrev (6 minutter siden):

Hvorfor spør du han ikke?

Jet vil tro ts er i den fasen der hun tenker at dersom hun ikke med sikkerhet vet at han lyver eller er utro så kan det være realisme i at hun velger å bli i forholdet og late som om dette aldri skjedde. Som mange med henne.

Men dersom hun spør så er risikoen reell for at hun får et svar hun ikke liker (om det er i mangel på svar eller i sannheten) og dermed må ta stilling til om hun mener å med æren i behold kunne fortsette det som da vil være et (trolig skjult) åpent forhold, eller om hun bør avvikle forholdet.

Og så har vi jo spørsmålet om hun har råd til å avvikle. Utrolig mange kvinner (og noen menn, men flest kvinner) satser på å ha en partner heller enn å selv ta ansvar for å tjene til den livskvaliteten de ønsker seg. Som fører til at de velger å gå inn i og bli i emosjonelt ugunstige forhold fordi de er økonomisk gunstige. I 2022/23 rapporterte media om færre samlivsbrudd pga strømprisene. En solid mengde folk, altså, som ble i forhold så dårlige at de ville ha gått ut av dem om bare strømmen(!) var rimeligere. Økonomi kan gjøre deg ute av stand til å skille deg (uten å drastisk tape levestandard).

Anonymkode: c3577...f75

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jet vil tro ts er i den fasen der hun tenker at dersom hun ikke med sikkerhet vet at han lyver eller er utro så kan det være realisme i at hun velger å bli i forholdet og late som om dette aldri skjedde. Som mange med henne.

Men dersom hun spør så er risikoen reell for at hun får et svar hun ikke liker (om det er i mangel på svar eller i sannheten) og dermed må ta stilling til om hun mener å med æren i behold kunne fortsette det som da vil være et (trolig skjult) åpent forhold, eller om hun bør avvikle forholdet.

Og så har vi jo spørsmålet om hun har råd til å avvikle. Utrolig mange kvinner (og noen menn, men flest kvinner) satser på å ha en partner heller enn å selv ta ansvar for å tjene til den livskvaliteten de ønsker seg. Som fører til at de velger å gå inn i og bli i emosjonelt ugunstige forhold fordi de er økonomisk gunstige. I 2022/23 rapporterte media om færre samlivsbrudd pga strømprisene. En solid mengde folk, altså, som ble i forhold så dårlige at de ville ha gått ut av dem om bare strømmen(!) var rimeligere. Økonomi kan gjøre deg ute av stand til å skille deg (uten å drastisk tape levestandard).

Anonymkode: c3577...f75

Jaja. Jeg er vel mer av den sorten at jeg hadde spurt hva er dette? Og tatt det derifra. Hadde jo aldri vært med en utro jævel 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han har vært utro, så kommer han til å si at det er til onanering, og så kommer han til å skjule sporene sine ekstra godt fremover. Kode på mobilen, skru av tilgang til posisjon etc

Anonymkode: 9b6ce...641

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytt de med to i et annet merke uten å si noe.

Anonymkode: fa961...52b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel tatt seg en runk, da.

Anonymkode: a13f4...52f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har lyst å tenke det er en naturlig forklaring men hvorfor skal han ha disse?

Anonymkode: 50a66...dd8

For å ikke bli smittet med kjønnssykdommer eller gjøre andre gravide. Ganske innlysende.

Hadde ikke brukt noe tid på å få noen forklaring, hadde dumpet han så snart du har fått ordnet det praktiske. 

Anonymkode: 2123f...16b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du bør gjøre her. Regner med at du kjenner han godt nok til å kunne se om han lyver om du spør han om dette. Men om ikke vil han lyve og videre bli enda flinkere på å dekke sporene sine. 

Anonymkode: d2dde...339

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bytt de med to i et annet merke uten å si noe.

Hvordan skal det hjelpe? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange liker å ha sex med andre.  Han er fornuftig med kondom da.
Ville snoka litt rundt og fulgt med før jeg spurte ut mer.

Har han vært på guttetur nylig? Jobbtur? Eller er han bi og møter menn i Oslomarka?

Om du finner ut at han er utro - går du fra ham?

Anonymkode: 456fb...782

Skrevet

Han er lei og vil at du skal finne kondomene, så venter han en reaksjon....

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (9 timer siden):

Hvordan skal det hjelpe? 

Du vil se om han blir stresset eller ikke når han oppdager de er byttet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...