Gå til innhold

Noen med tips om et bra sted i Norge der jeg kan gå turer og komme til en deilig treretters i en betjent hytte etterpå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns det er så vanskelig å finne frem i jungelen, vil gjerne ha tips om noe ekstraordinært. Har jo sjekka tretopphytte, men det er jo så dyrt. Noen ideer?

Anonymkode: 52c5c...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betjent hytte med egen kokk? Flere ansatte? Men ikke for dyrt. Hva er budsjettet? Skal det være en privat hytte?

Anonymkode: 5957c...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bessheim Fjellstue og Hytter ligger flott til for vandring i Jotunheimen og er et godt utgangspunkt for Besseggen. Var der på et jobbarrangement og jeg har aldri opplevd maken til mat som vi fikk der. 100 % egenprodusert av lokale råvarer, lokalmatbuffet, snacks og en fem retters middag. 
 

Gleder meg til jeg får sjansen til å dra dit igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotunheimen og Rondane er full av slike hytter. Kan ikke være særlig vanskelig å finne. 

Anonymkode: 411c1...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gekko skrev (17 minutter siden):

Bessheim Fjellstue og Hytter ligger flott til for vandring i Jotunheimen og er et godt utgangspunkt for Besseggen. Var der på et jobbarrangement og jeg har aldri opplevd maken til mat som vi fikk der. 100 % egenprodusert av lokale råvarer, lokalmatbuffet, snacks og en fem retters middag. 
 

Gleder meg til jeg får sjansen til å dra dit igjen!

ååååå takker, det skal jeg sjekke ut.  ts

Anonymkode: 52c5c...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svukuriset i Femundsmarka, eller Stranddalen turisthytte i Ryfylke.

Anonymkode: 7db81...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Rondvassbu i Rondane. Derifra kan du gå dagstur til 3 av 2000 meters toppene i Rondane, du kan ta ta båten over til andre enden av Rondevatnet og så gå over Rondehalsen tilbake. Fra parkeringen er det noen km på grusvei inn. Man kan her leie sykkel hvis man ønsker det og sykle inn til hytta.

Hvis du gjør det og tar turen over Rondehalsen så annbefaler jeg å ta båten først, særlig fordi du da får brattbakken som stigning. Den er såpass bratt at jeg ville ihvertfall ikke gått den ned for å si det slik. Men greit å gå opp. Pluss at båten går veldig få ganger i løpet av dagen, så kan bli lenge å vente i andre enden på skyss tilbake.

Endret av Kjetil E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...