Gå til innhold

Vil du og mannen på ulike ferier...hva gjør dere da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min vil bare ligge på ei strand i "syden". Vi er voksne og har voksne barn som ikke blir med denne gangen. Jeg kan tenke meg turer i Norge, gåturer i fjellheimen, evt en storby der vi ikke bare ligger på stranda.

Anonymkode: 188eb...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da må dere finne en mellomting da? 
Jeg for min del syns «syden» med mannen uten barn høres ut som en fjern feberdrøm jeg aldri kan oppnå. 
Så syns i grunn dette er et voldsomt luksusproblem

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da gjør man begge deler, eller blir enige om at den ene bestemmer i år, så bestemmer den andre neste år. 

Anonymkode: 2ef0c...ed5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Reis til San Sebastian, Barcelona, Athen eller noe da - så får dere litt av begge deler.

Jeg hadde reist hvor som helst uten barn omtrent, høres nydelig ut å rusle litt, bade litt, spise og drikke og bare kunne føre samtaler med mannen alene!

Anonymkode: 9b32e...0c7

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I år ville jeg en uke til «syden» men han ville ikke. Vi løser det med at jeg drar en uke med en venninne og så reiser vi på bilferie senere i sommer.

Anonymkode: 36588...afb

• Liker 2
Skrevet

Da gjør vi begge deler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mannen min vil bare ligge på ei strand i "syden". Vi er voksne og har voksne barn som ikke blir med denne gangen. Jeg kan tenke meg turer i Norge, gåturer i fjellheimen, evt en storby der vi ikke bare ligger på stranda.

Finne en mellomting feks Nice, Barcelona, Cannes, Dubrovnik, Madeira og Lisboa. Evt at dere velger ferie annethvert år. Eller om dere har råd 2 turer i året der dere velger hver sin. 

Anonymkode: 1391e...41e

• Liker 1
Skrevet

Reis på hver deres ferie, eller på ferie til et sted hvor dere får litt av begge deler. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde reist et sted for han kunne ligge på stranden og du kunne gått turer og opplevd litt kultur. Finnes nok av steder som har både poser og sekker. 

Og spist frokost og middag sammen hvis det passer seg :) 

Anonymkode: dbd2c...b55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi prøver å finne noe som begge kan like, og så reiser vi litt på egen hånd også 

Anonymkode: 1c86d...d88

Skrevet

Det er 365 dager i året. Dere har  tid til begge deler.

Skrevet

Det er også mulig å ta ferie hver for seg, evt sammen med venner med samme interesse.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 15.57):

Det er vel gratis å gå slike turer, bortsett fra reise til og fra. Så da ville jeg gått slike turer i flere helger også fått til et par uker i Syden. 

Anonymkode: 6a3df...f81

• Liker 1
Gjest kokospalmen
Skrevet

Vi gjør  begge deler, finner kompromiss, eller drar hver for oss.  Vi er i syden nå, jeg finner veien til stranda, og han gjør det han vil. Det er også flotte turområder her som vi drar sammen på.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel gratis å gå slike turer, bortsett fra reise til og fra....

Anonymkode: 6a3df...f81

Tja. De som gjør dette seriøst,  bruker overraskende mye penger på det. Er ikke billig med en hel garderobe i ull og fjelljakker, mange par fjellsko, frysetørket mat, mange overnattinger i hytte osv. 

Anonymkode: bd6a0...8f8

• Liker 1
Skrevet

Sjekk Cinque Terre i Italia, der kan du vandre i fjellet og han kan ligge på stranden. Det er fem byer som ligger i en fjellskråning ved kysten. Fine turstier mellom byene eller ta toget. 
Når jeg var i forhold prøvde vi å reise til plasser hvor begge fikk litt av det en ønsket på tur 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...